تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
10-09-2009 | 04:35 PM
وعليم السلم والحمه ازيك يا مورو يا قمره عامله ايه؟
s
10-09-2009 | 04:40 PM
وانتى طيبة يا هوبا عسل يلا ورينا عسولتنا الصغنتوتة
ص
10-09-2009 | 04:41 PM
الحمد لله
النت عندى وحش اوى
النت عندى وحش اوى
أ
10-09-2009 | 04:44 PM
هو النت عند الكل وحش كدا
ع
10-09-2009 | 04:44 PM
دي صور قديمه كان عندها سنه
s
10-09-2009 | 04:46 PM
بسم الله ماشاء الله زى القمر يا خلاصى اللهم بارك عليها ربنا يحفظها يارب شبهك بقى يا هوبا انتى حلوة كدة ماشاء الله؟
ص
10-09-2009 | 04:46 PM
ما شاء الله الله اكبر عسل
طالعه لمامتها صح ربنا يحميها يارب يارب يارب
طالعه لمامتها صح ربنا يحميها يارب يارب يارب
د
10-09-2009 | 04:47 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
د
10-09-2009 | 04:48 PM
بسم الله ماشاء الله ولا حول ولا قوه الا بالله ربنا يحرصها ويحميها ياااااااااااارب
أ
10-09-2009 | 04:48 PM
كوباية مايه;10259054:
انا بقى اصغر منك كلكوووووووووووووو انا يوم عيد جوازى ان شاء الله هتم 23 سنه
كل سنة و انتى طيبة يا بسبس
صوت العيون;10259055:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
و عيكم السلام و رحمة الله و بكاته
ازيك يا مورو ...؟؟
hoba555;10259058:
طيب حساكم بتغيبو كده خليكم معايا علي الخط عشان انزلها ماشي
نزلى يا هوبا :D
ع
10-09-2009 | 04:49 PM
ربنا يخليكي يا توتا اه فيها مني كتير عقبال متشوفي البيبي بتاعك يارب في حضنك
د
10-09-2009 | 04:49 PM
انا عندي 22 انا اصغررررررررررررررررررررررر هههههههههههههههههههههههههههه
ص
10-09-2009 | 04:50 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
عندى 21 ههههههه
عندى 21 ههههههه
ع
10-09-2009 | 04:51 PM
ربنا يخليكم يا بنات رفعتو من روحي المعنويه
أ
10-09-2009 | 04:51 PM
دموع اشتياقي;10259131:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
و عيكم السلام و رحمة الله و بركاته
ازيك يا ايمان و ازاى بودى و النونة ...؟؟؟
ما شاء الله تبارك الله ربنا يحفظها يا هوبا صورتها حلوة ما شاء الله
ع
10-09-2009 | 04:51 PM
اشييييل خلاص
د
10-09-2009 | 04:53 PM
هههههههههههههه ماشي يا مورو
الله يسلمك يا هدي الحمد لله كله تمام
الله يسلمك يا هدي الحمد لله كله تمام
أ
10-09-2009 | 04:54 PM
اعااااااااااااااااااااااااااااااا
يعنى انا اكبر واحدة فيكم ...؟؟؟
اهئ اهئ اهئ
منه لله جوزى اخرنى فى الجواز كتير يالا خير هو جاى فى السكة ان شاء الله هتفاهم معاه فى الموضوع ده
حماتى متصلة بيا النهاردة تقوللى ان جوزى قاللها ان عيد ميلادى بكرة
بتقوللى الاحتفال بعيد الميلاد بدعة
قلتها انا مش بحتفل و حتى لو كنت ببطنى و بمنظرى ده مايش نفس
تقوللى انتى عندك كام سنة ...؟؟؟
قلتلها 25 تقوللى بجد ...؟؟ انا كنت فاكراكى اصغر
اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
يعنى انا اكبر واحدة فيكم ...؟؟؟
اهئ اهئ اهئ
منه لله جوزى اخرنى فى الجواز كتير يالا خير هو جاى فى السكة ان شاء الله هتفاهم معاه فى الموضوع ده
حماتى متصلة بيا النهاردة تقوللى ان جوزى قاللها ان عيد ميلادى بكرة
بتقوللى الاحتفال بعيد الميلاد بدعة
قلتها انا مش بحتفل و حتى لو كنت ببطنى و بمنظرى ده مايش نفس
تقوللى انتى عندك كام سنة ...؟؟؟
قلتلها 25 تقوللى بجد ...؟؟ انا كنت فاكراكى اصغر
اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
أ
10-09-2009 | 04:54 PM
شيلى يا هوبا كله تمام يا معلللمى
أ
10-09-2009 | 04:55 PM
انا عماة اسمع فى الحواديت بتاعة ابلة فضيلة
باين عليا اتجننت
باين عليا اتجننت