تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
10-09-2009 | 05:23 PM
غاليه؟؟؟ ممممممممممم خلاص بلاش منها
ص
10-09-2009 | 05:29 PM
بس 24
25
حرام عليكى هههههههههههههههههه
رحتوا فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
25
حرام عليكى هههههههههههههههههه
رحتوا فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
أ
10-09-2009 | 05:34 PM
انتى مش لسه قايله 21 يا بت
أ
10-09-2009 | 05:37 PM
انا هنا
بس سرحت فى قائمه الاكل
اصلى جعانه اوى اوى هههههههههههههههههههههه
بس سرحت فى قائمه الاكل
اصلى جعانه اوى اوى هههههههههههههههههههههه
د
10-09-2009 | 05:53 PM
أجمل ايام العمر;10259228:
بالف هنا و شفا يا ايمان طابخة ايه ...؟؟؟ :D
لوبيا ام عين سوده ورز بشعريه ولحمه بلفرن
أ
10-09-2009 | 06:10 PM
مفيش حد هنا
d
10-09-2009 | 06:25 PM
ازيكم انا مش عارفه ازا كنتم فكرنى ولا لا
المهم انا الحمد لله بقيت عروسه جديدهمن شهرين وشويه
ونفسى ربنا يرزقنى ببيبى عسول
كنت عايزه اعرف حاجه
انا بخرج وبسافر وبهمدش
وفى البيت بشيل حاجات تقيله وبقف على رجلى كتيييير وبنام على بطنى ساعات
فهل عادى ولا فى خوف لو فى ححجه وانا مش عارفه
قولولى اعمل اييه عشان لو فى حاجه تسبت
وسؤال محرج شويه
هل بعد ماتعدى فتره الخصوبه
ما فيش حاجه تتعمل ولا عادى
يارب يتمملكم على خير ان شاء الله
المهم انا الحمد لله بقيت عروسه جديدهمن شهرين وشويه
ونفسى ربنا يرزقنى ببيبى عسول
كنت عايزه اعرف حاجه
انا بخرج وبسافر وبهمدش
وفى البيت بشيل حاجات تقيله وبقف على رجلى كتيييير وبنام على بطنى ساعات
فهل عادى ولا فى خوف لو فى ححجه وانا مش عارفه
قولولى اعمل اييه عشان لو فى حاجه تسبت
وسؤال محرج شويه
هل بعد ماتعدى فتره الخصوبه
ما فيش حاجه تتعمل ولا عادى
يارب يتمملكم على خير ان شاء الله
l
10-09-2009 | 06:30 PM
بت يا ديووو حشاااانى انا ندىى قرينك يا زواوي طبعا فاكراكي ابئي ادخلي وخلينا نرغي مع بعض هنا ومتشيليش تققيل وبلاش جري وتنطيط ونوم على البطن لا والجماع الافضل يكون كل يومين مره لو عايزه تحملي لان مش معروف يوم التبوويض بالضبط ايه هوو
بنااات عايزااكم النهارده هدخلكم بعد الفطار عندي خبر حلو ليكم بس ادعوا افررح للاخر يااارب
بنااات عايزااكم النهارده هدخلكم بعد الفطار عندي خبر حلو ليكم بس ادعوا افررح للاخر يااارب
d
10-09-2009 | 06:32 PM
زواوى ينهار ابيض
اخر حاجه اتوقعها
افتكرتك عزلتى من هنا
اخر مره كلمت فيها كنتى محتاره فى موضوع فستان الفرح
اخر حاجه اتوقعها
افتكرتك عزلتى من هنا
اخر مره كلمت فيها كنتى محتاره فى موضوع فستان الفرح
s
10-09-2009 | 06:34 PM
لوف مى موور ربنا يفرح قلبك يارب بس لية التحنيس دة متقولى دلوقتىىىىىىىىىىىى
d
10-09-2009 | 06:34 PM
هرجعلكم بعض الفطار
s
10-09-2009 | 06:38 PM
كوباية مايه;10259282:
اه يا مورو كانت بتعمل كمان كحك العيد والبسكويت وكدا
وكانت منزله اسعارهم
الكبيبة الشامى الكيلو 28 جنية
كفتة الرز الكيلو 28 جنية
ورق العنب الكيلو محشى 14 جنيه
الممبار الكيلو محشى 22 جنية
جوز حمام محشى رز او فريك 32 جنية
كنافة بالكريمة 20 جنية
صينية مكرونة بالبشاميل مقاس 25x30 ب 29 جنية تحفة
صنية جلاش باللحم المفروم 20 جنية
صينية جلاش بالفراخ على الطريقة المغربية 26 جنية
اة عارفاها دى بلبلة صح؟؟؟
ي
10-09-2009 | 06:39 PM
انا عيد ميلادى بكرة اعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هتم 25 كبررررررررررررررررررت :ss:[/QUOTE]
كل سنة وانتى طيبة ياهدهد وعقبال 100 سنة
هتم 25 كبررررررررررررررررررت :ss:[/QUOTE]
كل سنة وانتى طيبة ياهدهد وعقبال 100 سنة
l
10-09-2009 | 06:44 PM
ههههههههههههههه
يا ندى انابئالي سنه وكم شهر متجوزه ولسا ربنا مكنش رزقني بالحمل وكانت نفسيتي زززفت
اهلا توتا منوره يا جميل
اقولك الخبر انا حللت من اسبوع وطلعت حامل ورحت للدكتور من يومين قالي مش شايف كيس جنين شكلك لسا في الاول وزعلت اووى فكرت ان تحلل الدم خررف معايا وطلعني حامل من الهرمونات الي كنت باخدها عشان احمل وبببعدين الدكتور لما شافني زعلت قالي اعملي تحليل رقمي في الدم وفعلا عملته من يومين وطلع نسبته الحمد لله والشكر لله عاليه يعني في حمل بس لسا في اووله خالص ولاقيته 390 والمفروض عشان يظهر الكيس يكون 1500 بيقولوا التحليل بيتضاعف كل يموين والدكتور مديني ميعاد الاسبوع الجاي عشان اشووف الكيس ادعولي بجد ان يكون حمل بجد ويتمملي ربنا على خير لاحسن تعبت انتظاار وقلق ونفسي افرح بئئااا ادعولي الايام دي ايام مفترجه وربنا كرريم معانا اوي
يا ندى انابئالي سنه وكم شهر متجوزه ولسا ربنا مكنش رزقني بالحمل وكانت نفسيتي زززفت
اهلا توتا منوره يا جميل
اقولك الخبر انا حللت من اسبوع وطلعت حامل ورحت للدكتور من يومين قالي مش شايف كيس جنين شكلك لسا في الاول وزعلت اووى فكرت ان تحلل الدم خررف معايا وطلعني حامل من الهرمونات الي كنت باخدها عشان احمل وبببعدين الدكتور لما شافني زعلت قالي اعملي تحليل رقمي في الدم وفعلا عملته من يومين وطلع نسبته الحمد لله والشكر لله عاليه يعني في حمل بس لسا في اووله خالص ولاقيته 390 والمفروض عشان يظهر الكيس يكون 1500 بيقولوا التحليل بيتضاعف كل يموين والدكتور مديني ميعاد الاسبوع الجاي عشان اشووف الكيس ادعولي بجد ان يكون حمل بجد ويتمملي ربنا على خير لاحسن تعبت انتظاار وقلق ونفسي افرح بئئااا ادعولي الايام دي ايام مفترجه وربنا كرريم معانا اوي
s
10-09-2009 | 06:47 PM
الف مبرووووووووووووووووووووووووك يا قمرايا ربنا يتمملك بخيرررررررررررررر يااااااارب واللهى فرحتلك اوووووووى و متقلقيش اصبرى انا عارفة ان الموضوع صعب عشان انا زيك بس لحد دلوقتى كيس مبانش فيه لا جنين ولا نبض بس اهم حاجة ابعدى عن القلق عشان غلط و ربنا يكملنا على خير يارب
ي
10-09-2009 | 06:48 PM
love_me_more307;10259568:
ههههههههههههههه
يا ندى انابئالي سنه وكم شهر متجوزه ولسا ربنا مكنش رزقني بالحمل وكانت نفسيتي زززفت
اهلا توتا منوره يا جميل
اقولك الخبر انا حللت من اسبوع وطلعت حامل ورحت للدكتور من يومين قالي مش شايف كيس جنين شكلك لسا في الاول وزعلت اووى فكرت ان تحلل الدم خررف معايا وطلعني حامل من الهرمونات الي كنت باخدها عشان احمل وبببعدين الدكتور لما شافني زعلت قالي اعملي تحليل رقمي في الدم وفعلا عملته من يومين وطلع نسبته الحمد لله والشكر لله عاليه يعني في حمل بس لسا في اووله خالص ولاقيته 390 والمفروض عشان يظهر الكيس يكون 1500 بيقولوا التحليل بيتضاعف كل يموين والدكتور مديني ميعاد الاسبوع الجاي عشان اشووف الكيس ادعولي بجد ان يكون حمل بجد ويتمملي ربنا على خير لاحسن تعبت انتظاار وقلق ونفسي افرح بئئااا ادعولي الايام دي ايام مفترجه وربنا كرريم معانا اوي
ان شاء الله يبقى حمل وربنا يكملهولك على خير ويرزقك بالذرية الصالحة اللهم امين
ي
10-09-2009 | 06:51 PM
sweet_toota;10259580:
الف مبرووووووووووووووووووووووووك يا قمرايا ربنا يتمملك بخيرررررررررررررر يااااااارب واللهى فرحتلك اوووووووى و متقلقيش اصبرى انا عارفة ان الموضوع صعب عشان انا زيك بس لحد دلوقتى كيس مبانش فيه لا جنين ولا نبض بس اهم حاجة ابعدى عن القلق عشان غلط و ربنا يكملنا على خير يارب
على فكرة انا زي بس انا لحد الاسبوع السابع ومش باين الا الكيس ولافى نبض ولا جنين وربنا يستر
l
10-09-2009 | 06:51 PM
ربنا يخليكم ليا ياارب ريحتووونى بجد شويا لاني خاايفه الامل ده يضيع ومش سافرت مع جوووزي الامارات عشان الخبر ده وفضلت هنا يف مصر خايفه كل حاجه تتلخبط تاني بجد ربنا يتمم لي ويتمم لكم على خير ونفرح كلنننا
ويا حبيبتي ربنا معاكي يارب وتشوفيه وتفرحي بهي وتفرحي بنبضه
اللهم امين
ويا حبيبتي ربنا معاكي يارب وتشوفيه وتفرحي بهي وتفرحي بنبضه
اللهم امين
s
10-09-2009 | 07:01 PM
ياسمين100 100;10259590:
على فكرة انا زي بس انا لحد الاسبوع السابع ومش باين الا الكيس ولافى نبض ولا جنين وربنا يستر
سمعت كتير بيقولوا من التامن او التاسع يارب نسمع النبض و نطمن يارب
ي
10-09-2009 | 07:03 PM
يارب يتمم لنا كلنا على خير ويرزقنا بالذرية الصالحة