تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
s
امييييييييييييين
c
أجمل ايام العمر;10255441:
ازيك يا انووووس ...؟؟؟

وازاى اناناسة ...؟؟؟

لولى بتسلم عليها و بعتالها بوووووووووووووسة كبيرة

كنتى مختفية فين يا هانم ...؟؟؟

ربنا يكرمك يا هدى على سؤال ربنا يفرحك دايما يارب ويجبلك لولى بالسلامه يارب
واناناسه بتسلم عليها كتير وفرحانه بالبوسه كتير وبتبوسها بوسه اكبر كمان
انا الحمد لله بس كنت عند ماما والكمبيوتر هناك بايظ
المهم انتى تكونى بخير واخبار رجلك ايه ؟
ميرفى50;10257563:
بنات ادعولى انا روحت النهارده عند الدكتورة قالتى هاولد بكرة قيصرى الساعه11 ظهرا علشان البنت مش عايزة تدخل الحوض قولتها نستنى انا لسه هخلص التاسع 19/09 قالتى الحساسيه اللى عندى غلط ممكن تعمل جلطه لو استنينه بلاش نخاطر ادعولى بالله عليكم انى اقوم بالسلامه انا والنونه علشان انا قلقانه جدا ربنا يستر ونقوم كلنا بالسلامه انا بحبكم اوى فى رعايه الله

ربنا يسهلك يا ميرفى يارب وتفرحى ببنوتك وتقومى بالسلامه يارب مستنيينك تطمنينا عليكى

أجمل ايام العمر;10259172:
اعااااااااااااااااااااااااااااااا


يعنى انا اكبر واحدة فيكم ...؟؟؟

اهئ اهئ اهئ

منه لله جوزى اخرنى فى الجواز كتير يالا خير هو جاى فى السكة ان شاء الله هتفاهم معاه فى الموضوع ده

حماتى متصلة بيا النهاردة تقوللى ان جوزى قاللها ان عيد ميلادى بكرة

بتقوللى الاحتفال بعيد الميلاد بدعة

قلتها انا مش بحتفل و حتى لو كنت ببطنى و بمنظرى ده مايش نفس

تقوللى انتى عندك كام سنة ...؟؟؟

قلتلها 25 تقوللى بجد ...؟؟ انا كنت فاكراكى اصغر

اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ياساتر عالحموات اللى طول الحياه مبيتغيروش دول
(6)(6)(6)(6)(6)

dew.dew;10259500:
ازيكم انا مش عارفه ازا كنتم فكرنى ولا لا
المهم انا الحمد لله بقيت عروسه جديدهمن شهرين وشويه
ونفسى ربنا يرزقنى ببيبى عسول
كنت عايزه اعرف حاجه
انا بخرج وبسافر وبهمدش
وفى البيت بشيل حاجات تقيله وبقف على رجلى كتيييير وبنام على بطنى ساعات
فهل عادى ولا فى خوف لو فى ححجه وانا مش عارفه
قولولى اعمل اييه عشان لو فى حاجه تسبت
وسؤال محرج شويه
هل بعد ماتعدى فتره الخصوبه
ما فيش حاجه تتعمل ولا عادى
يارب يتمملكم على خير ان شاء الله

يا حبيبتى الاهم من كل ده كله انك متشغليش بالك ومتفضليش منتظره حاجه تحصل سبيها لربنا خالص واصلا لو كان فى حاجه اكيد هيبان لما يجى وقت البيريود وتتاخر اسبوع ملوش اى لزمه كل الاحتياطات اللى بتقولى عليها وانتى اصلا مش عارفه فى حمل وله لا
انتى كدا بتوترى نفسك اكتر وده لوحده غلط عليكى
انتى ادعى ربنا وسيبها خالص ليه وعيشى حياتك عادى جدا جدا جدا وان شاء الله تكونى حامل فى اقرب وقت
فى نصيحه يمكن تكون مفيده انك متستخدميش اى مطهرات او غسولات للمناطق الحساسه بعد الجماع علطول ممكن تانى يوم وعموما متستخدمهاش كتير وفالاول والاخر كله بتاع ربنا
المهم متوتريش نفسك انتى لسه عروسه :wink:

love_me_more307;10259568:
ههههههههههههههه
يا ندى انابئالي سنه وكم شهر متجوزه ولسا ربنا مكنش رزقني بالحمل وكانت نفسيتي زززفت

اهلا توتا منوره يا جميل
اقولك الخبر انا حللت من اسبوع وطلعت حامل ورحت للدكتور من يومين قالي مش شايف كيس جنين شكلك لسا في الاول وزعلت اووى فكرت ان تحلل الدم خررف معايا وطلعني حامل من الهرمونات الي كنت باخدها عشان احمل وبببعدين الدكتور لما شافني زعلت قالي اعملي تحليل رقمي في الدم وفعلا عملته من يومين وطلع نسبته الحمد لله والشكر لله عاليه يعني في حمل بس لسا في اووله خالص ولاقيته 390 والمفروض عشان يظهر الكيس يكون 1500 بيقولوا التحليل بيتضاعف كل يموين والدكتور مديني ميعاد الاسبوع الجاي عشان اشووف الكيس ادعولي بجد ان يكون حمل بجد ويتمملي ربنا على خير لاحسن تعبت انتظاار وقلق ونفسي افرح بئئااا ادعولي الايام دي ايام مفترجه وربنا كرريم معانا اوي

ربنا يكرمك يارب ويكملك فرحتك على خير يارب ويعوض صبرك خير ان شاء الله
والف مبروك وربنا يكملك على خير يارب

سويت توتى ربنا معاكى ويكملك على خير يارب وبهون عليكى يارب :)

هدى كل سنه وانتى طيبه والسنه الجيه تكون معاكى لولى ان شاء الله(^) (f)
m
ازيييييييييييكم
كل سنه وانتم طيبين كلكم يارب والسنه اللى جايه كله يكون ولد وبيرضضضضضضع :D والبيبى يبقى هادى علشان نعرف نصلى :D

ازيك يا دودو عامله ايه
وبسبس القاهره منوره يا جميله
كريزى اناناس ازيك يا جميله وعمرى ما بنسى انك شجعتينى على ايمى الكاشف وبدعيلك كل ما بشوف صور فرحى :D
ازيكم كللللللللللللللكم

انا بقى عندىسؤال فظيييييييع
هيا تجهيزات البيبى نحطلها ميزانيه قد ايييييييييييييييه؟؟؟

ص
يارب يارب يارب
m
ازيكم يابناويت
وطبعا زي مشيماروو بشكر كريزي اناناس علي ايمي الكاشف بردو كنت طالعه حلوه وماشاء الله هي شتوره ا
(
مساء الخير يا بنوتات ازيكم عاملين اية

ميرفى يارب تقومى بالسلامة يارب ونطمن عليكى انتى والبنوتة (f)

اناناسة ازيك يا قمر اخبارك اية واخبار اناناسة اية ان شاء الله تولدى بالسلامة يا قمر (f)

هدى كل سنة وانتى طيبة وعقبال مليون سنة يا قمر (f) وانسى كلام حماتك انتى سنك دة اجمل سن الانوثة كلها بس ما تنسيش نصيبى من التورتة (^) :D هههههههههههههه بس انا هاخد نصيبى دوبل ليا ولبنتى :D

لف مى مور الف مبروك يا قمر على الحمل وربنا يجعلة حمل ثابت انتى بس ما تقلقيش نفسك وان شاء الله خير يا قمر (f)
أ
mashimaro16;10260162:
ازيييييييييييكم
كل سنه وانتم طيبين كلكم يارب والسنه اللى جايه كله يكون ولد وبيرضضضضضضع :D والبيبى يبقى هادى علشان نعرف نصلى :D

ازيك يا دودو عامله ايه
وبسبس القاهره منوره يا جميله
كريزى اناناس ازيك يا جميله وعمرى ما بنسى انك شجعتينى على ايمى الكاشف وبدعيلك كل ما بشوف صور فرحى :D
ازيكم كللللللللللللللكم

انا بقى عندىسؤال فظيييييييع
هيا تجهيزات البيبى نحطلها ميزانيه قد ايييييييييييييييه؟؟؟



ألف من غير العربية والكار سيت والسرير
m
ازيك ياسويت توتا واخبارك ايه
m
ازيكم
أ
دودو متزعليش نفسك أنا تميت ال26 :(:(

أضحكك أكتر بقى

أنا أكبر من جوزي :)

مش بكتير ب5 شهور بس كل ما يقول لي حاجة اقول أنا أكبر منك واعرف أحسن منك :):)
ف
أمةالله;10260247:
دودو متزعليش نفسك أنا تميت ال26 :(:(

أضحكك أكتر بقى

أنا أكبر من جوزي :)

مش بكتير ب5 شهور بس كل ما يقول لي حاجة اقول أنا أكبر منك واعرف أحسن منك :):)



ماشاء الله عليكى روحك رياضيه خااااااااااااااااااالص:D
ص
طيب ميكو ورينى صورك مشفتهاش
ف
انا متنرفزه:mad:
ص
ليه بس خير
m
أمةالله;10260247:
دودو متزعليش نفسك أنا تميت ال26 :(:(

أضحكك أكتر بقى

أنا أكبر من جوزي :)

مش بكتير ب5 شهور بس كل ما يقول لي حاجة اقول أنا أكبر منك واعرف أحسن منك :):)

بصره وانا كمان بتلات شهور انتو كنتوا مع بعض في الجامعه ولاايه ههههه
أ
فراشه فى بيتها;10260266:
ماشاء الله عليكى روحك رياضيه خااااااااااااااااااالص:D


والله يا توتو مش فارق معانا الموضوع ده لأننا بننساه معظم الوقت بفتكره كل فترة ... كل ما ييجي يوم ميلادي أو ميلاده فأغلس عليه شوية ونرجع ننسى تاني


فراشه فى بيتها;10260286:
انا متنرفزه:mad:



ليه بس؟؟
m
صوت العيون;10260273:
طيب ميكو ورينى صورك مشفتهاش

مورو طيب ابعتهالك مسج خاص ولا تديني ايميلك وريهالك ولا انزلها هنا عادي
ص
زى ما تحبى بس الايميل ممكن اديهولك بس ياهو
أ
miko85;10260298:
بصره وانا كمان بتلات شهور انتو كنتوا مع بعض في الجامعه ولاايه ههههه


لا يا جميلة

أنا مامة جوزي شافتني في فرح واحدة صاحبتي ... جوز صاحبتي ده يبقى جار جوزي وصاحبه من وهما صغيرين ... وصاحبتي (بقت جارتي كمان :) ) اتجوزت في الشقة اللي فوق حماتي

أنا أول مرة أشوفه كان يوم لما جالنا البيت يشوفني
ف
الست الشغاله بقالى كام يوم بتصل بيها تقولى مش فاضيه امبارح قالتلى هاجيلك وماجتش :ss:اتصلت بيها قالتلى هاجى بعد الفطار على طول وماروحتش الصلاه بسببها وبرضه ماجاتش:mad:
X