تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ص
10-09-2009 | 09:18 PM
شوفى مرات البواب
ف
10-09-2009 | 09:18 PM
أمةالله;10260306:
والله يا توتو مش فارق معانا الموضوع ده لأننا بننساه معظم الوقت بفتكره كل فترة ... كل ما ييجي يوم ميلادي أو ميلاده فأغلس عليه شوية ونرجع ننسى تاني
ما شاء الله ربنا يباركلكم فى بعض وفى اللولى باشا:cool:
ليه بس؟؟
أ
10-09-2009 | 09:19 PM
فراشه فى بيتها;10260323:
الست الشغاله بقالى كام يوم بتصل بيها تقولى مش فاضيه امبارح قالتلى هاجيلك وماجتش :ss:اتصلت بيها قالتلى هاجى بعد الفطار على طول وماروحتش الصلاه بسببها وبرضه ماجاتش:mad:
بتعصب أوي لما بيعملوا كده
انتي بتسيبي ريم مع مين وانتي في الصلاة؟؟
m
10-09-2009 | 09:20 PM
صوت العيون;10260319:
زى ما تحبى بس الايميل ممكن اديهولك بس ياهو
ماشي يامورو ابعتيلي ايميلك وانا هاضيفك
ف
10-09-2009 | 09:21 PM
صوت العيون;10260333:
شوفى مرات البواب[/
البوابه من غير بواب كل واحد معاه مفتاح:DQUOTE]
[QUOTE=أمةالله;10260336]بتعصب أوي لما بيعملوا كده
انتي بتسيبي ريم مع مين وانتي في الصلاة؟؟
لأيامى انا مش باسيبها انا بأكلها بعد الفطار وارضعها واخدها فى الكار سيت بتتلكم وتنام:D
ممكن ارضعها اثناء الكلمه عشان الصلاه بتطول
m
10-09-2009 | 09:22 PM
أمةالله;10260320:
لا يا جميلة
أنا مامة جوزي شافتني في فرح واحدة صاحبتي ... جوز صاحبتي ده يبقى جار جوزي وصاحبه من وهما صغيرين ... وصاحبتي (بقت جارتي كمان :) ) اتجوزت في الشقة اللي فوق حماتي
أنا أول مرة أشوفه كان يوم لما جالنا البيت يشوفني
والله ايه الفرص يعني ساكنه جنب حماتك ياقمر
انا باه كان زميل علشان كده ههههه
ص
10-09-2009 | 09:23 PM
حد سمع عن كربونات الصوديوم مع السكر انها سامه للحشرات
ف
10-09-2009 | 09:25 PM
معرفش والله يا مورو
m
10-09-2009 | 09:28 PM
سوال غريب شويه لو البيهبات بتاعتكم اعيطت في الشارع بترضوعهم ازاي
بصراحه ماجدش في عيلتي طبيعي خالص علشان كده مستغربه انا واخواتي السته مارضنعاش طبيعي ولا خلاتي لدرجه ان افتكرت ان ال بيرضعوا طبيعي دول فقرا ومش معاهم يجبو بيبورنه
بصراحه ماجدش في عيلتي طبيعي خالص علشان كده مستغربه انا واخواتي السته مارضنعاش طبيعي ولا خلاتي لدرجه ان افتكرت ان ال بيرضعوا طبيعي دول فقرا ومش معاهم يجبو بيبورنه
ص
10-09-2009 | 09:28 PM
فينك يا ميكو
لا دنا سمعتها فى التى فى يا فراشه
لا دنا سمعتها فى التى فى يا فراشه
ص
10-09-2009 | 09:34 PM
أ
10-09-2009 | 09:37 PM
فراشه فى بيتها;10260348:
[QUOTE=صوت العيون;10260333]شوفى مرات البواب[/
البوابه من غير بواب كل واحد معاه مفتاح:DQUOTE]
لأيامى انا مش باسيبها انا بأكلها بعد الفطار وارضعها واخدها فى الكار سيت بتتلكم وتنام:D
ممكن ارضعها اثناء الكلمه عشان الصلاه بتطول
ربنا يهديها لك يا رب ... عبدالله بينام مرة واحدة في اليوم وحاجة بسيطة ... فطبعا مفكرتش حتى إني أنزل الصلاة السنة دي
miko85;10260351:
والله ايه الفرص يعني ساكنه جنب حماتك ياقمر
انا باه كان زميل علشان كده ههههه
حماتي ساكنة في العمارة اللي ورايا :):)
miko85;10260385:
سوال غريب شويه لو البيهبات بتاعتكم اعيطت في الشارع بترضوعهم ازاي
بصراحه ماجدش في عيلتي طبيعي خالص علشان كده مستغربه انا واخواتي السته مارضنعاش طبيعي ولا خلاتي لدرجه ان افتكرت ان ال بيرضعوا طبيعي دول فقرا ومش معاهم يجبو بيبورنه
أنا برضه رضعت صناعي أنا وأخويا ... وعبدالله بيرضع برضه صناعي
فمعنديش خبرة الصراحة في اللي انتي بتسأليي عنه
m
10-09-2009 | 09:54 PM
أمةالله;10260429:
[QUOTE=فراشه فى بيتها;10260348]
ربنا يهديها لك يا رب ... عبدالله بينام مرة واحدة في اليوم وحاجة بسيطة ... فطبعا مفكرتش حتى إني أنزل الصلاة السنة دي
حماتي ساكنة في العمارة اللي ورايا :):)
أنا برضه رضعت صناعي أنا وأخويا ... وعبدالله بيرضع برضه صناعي
فمعنديش خبرة الصراحة في اللي انتي بتسأليي عنه
طيب يعني الموضوع ده وراثه
أ
10-09-2009 | 09:58 PM
miko85;10260519:
[QUOTE=أمةالله;10260429]
طيب يعني الموضوع ده وراثه
لا يا قمر
ملهاش علاقة
د
10-09-2009 | 10:11 PM
يا بنااااااااااااااااات للمره الالف بقول انا بان عندي النبض في الاسبوع التاسع والكيس كمان متقلقووووووووووش
ا
10-09-2009 | 10:12 PM
[QUOTE=أجمل ايام العمر;10258945]صباح الفل
انا بنزل حواديت ابلة فضيلة ... حد عايزها ...؟؟؟
بجد فيهم قيم حلوة قوووووووووووووووووووووووى عن الصلاة و الامانة و كدة بس بشكل لذيييييييذ[/QUانااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا بنزل حواديت ابلة فضيلة ... حد عايزها ...؟؟؟
بجد فيهم قيم حلوة قوووووووووووووووووووووووى عن الصلاة و الامانة و كدة بس بشكل لذيييييييذ[/QUانااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
m
10-09-2009 | 10:14 PM
فرحانه اوي يالتيكر بتاعي
m
10-09-2009 | 10:16 PM
أمةالله;10260537:
[QUOTE=miko85;10260519]
لا يا قمر
ملهاش علاقة
صح يعني مالهاش علاقه بوراثه الام
حتي تيته ماكنتش بترضع
أ
10-09-2009 | 10:22 PM
لا ملهاش علاقة
ومفيش حاجة اسمها ست لبنها قليل وراثة
فيه ست بتاكل كويس وبتشرب سوايل فعندها لبن وواحدة مش بتاكل كويس فمش عندها
ومفيش حاجة اسمها ست لبنها قليل وراثة
فيه ست بتاكل كويس وبتشرب سوايل فعندها لبن وواحدة مش بتاكل كويس فمش عندها
m
10-09-2009 | 10:26 PM
[QUOTE=أمةالله;10260677]لا ملهاش علاقة
ومفيش حاجة اسمها ست لبنها قليل وراثة
فيه ست بتاكل كويس وبتشرب سوايل فعندها لبن وواحدة مش بتاكل كويس فمش عندها[/
QUOTE]
انتي مانزلش لبن علشان ماتكليش كويس
ومفيش حاجة اسمها ست لبنها قليل وراثة
فيه ست بتاكل كويس وبتشرب سوايل فعندها لبن وواحدة مش بتاكل كويس فمش عندها[/
QUOTE]
انتي مانزلش لبن علشان ماتكليش كويس