هوبا بنوتك زى العسل مش الله عليها بجد
وانتى طيبه يا هدى يا حبيبتى
بت يا ايمااااااااااااااان انا 22 بس لسه هتم 23 متمتهومش يعنى
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
10-09-2009 | 04:55 PM
ف
10-09-2009 | 04:56 PM
هوبا ماشاء الله ندى زىىىىى القمر عسوله خالص
ازيكو كلكو
ازيكو كلكو
د
10-09-2009 | 04:56 PM
طنشي يا هدي متزعليش اعملي ودن من طين وودن من عجين
أ
10-09-2009 | 04:57 PM
هدى حماتك دى سوسه بجد هى عارفه سنك كويس واكيد سئلت جوزك بس هى عايزه تبينلك انك كبرتى سيبك منها اللى فى سنك لسه متجوزوش اصلا
د
10-09-2009 | 04:57 PM
ماشي يا بسبس هههههههههههههههههههههههه
ف
10-09-2009 | 04:58 PM
انا بقى عندى 21 بسسسسسسسسسسسسسسسسس
ص
10-09-2009 | 04:58 PM
ممممممممممممممممم
بس فى كتير شكله ميديش سنه الحمد لله
فى يدى كبير وفى صغير
مش مهم بقا السن صح هههههههه
الحمد لله
بس فى كتير شكله ميديش سنه الحمد لله
فى يدى كبير وفى صغير
مش مهم بقا السن صح هههههههه
الحمد لله
ع
10-09-2009 | 04:59 PM
ربنا يخليكي يا بسبس وانتي بطه
هدي حماتك دي عايزه تنكشك مش اكتر
يا بنتي ده الي في سنك لسه متخطبش سيبك منها
هدي حماتك دي عايزه تنكشك مش اكتر
يا بنتي ده الي في سنك لسه متخطبش سيبك منها
أ
10-09-2009 | 05:00 PM
يا عيال اسمعونى فى واحده بتعمل اكل جاهز وانا عايزه جيب نها بس حايه اسعارها غاليه شويه هى حاجاتها حلوه اوى
عامله جوز حمام محشى ب 32 جنيه
امى بتقولى انها بتجيب جوز الحمام مش محشى ب 15 جنيه ايه رأيكو؟؟؟؟ حساه غالى اوى اوى اوى
بتعمل الورق عنب محشى ب 14 جنيه دا حساه الى حد ما مناسب
الممبار محشى بتعمله ب 22 جنيه
الكبيبه الشامى ب 20 جنيه
ها ايه رأيكو يا ستات البيوت فى الاسعار دى؟؟؟؟
عامله جوز حمام محشى ب 32 جنيه
امى بتقولى انها بتجيب جوز الحمام مش محشى ب 15 جنيه ايه رأيكو؟؟؟؟ حساه غالى اوى اوى اوى
بتعمل الورق عنب محشى ب 14 جنيه دا حساه الى حد ما مناسب
الممبار محشى بتعمله ب 22 جنيه
الكبيبه الشامى ب 20 جنيه
ها ايه رأيكو يا ستات البيوت فى الاسعار دى؟؟؟؟
د
10-09-2009 | 05:02 PM
والله معرفش الاسعار كده كويسه ولا ايه يا بسبس اكمني مش فمصر
ع
10-09-2009 | 05:02 PM
والله يا بسبس معرفش الاسعار بس انتي الاول ضمنه اكلها حلو ونضيفه
ص
10-09-2009 | 05:02 PM
يا بسبس متضمنيش نضافه حد زى نضافتك ولا ادواتها ولا طريقتها وكمان الخامات نفسها بتاعه الاكل
متتهوريش اومال لو بتشتغلى
اطبخى لنفسك يا بت
متتهوريش اومال لو بتشتغلى
اطبخى لنفسك يا بت
أ
10-09-2009 | 05:02 PM
قولولى رأيكو عشان اتصل بيها تحضرلى الحاجه قبل ما اسافر يلا
د
10-09-2009 | 05:03 PM
انا هقوم بقي اضبط الفطار لان فاضل ساعه علفطار عندي
يله استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
يله استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
ص
10-09-2009 | 05:04 PM
ربنا معاكى يا ايمان
أ
10-09-2009 | 05:04 PM
فراشه فى بيتها;10259181:
هوبا ماشاء الله ندى زىىىىى القمر عسوله خالص
ازيكو كلكو
ازيك يا توتو ... و ريمى هانم عاملة ايه ...؟؟؟
كوباية مايه;10259185:
هدى حماتك دى سوسه بجد هى عارفه سنك كويس واكيد سئلت جوزك بس هى عايزه تبينلك انك كبرتى سيبك منها اللى فى سنك لسه متجوزوش اصلا
انا بقول لجوزى كدة يقولللى احمدى ربنا انى انقذتك من العنوسة اعاااااااااااااااااا :ss:
صوت العيون;10259191:
ممممممممممممممممم
بس فى كتير شكله ميديش سنه الحمد لله
فى يدى كبير وفى صغير
مش مهم بقا السن صح هههههههه
الحمد لله
انا ادى اكبر ولا اصغر ...؟؟؟
كوباية مايه;10259200:
يا عيال اسمعونى فى واحده بتعمل اكل جاهز وانا عايزه جيب نها بس حايه اسعارها غاليه شويه هى حاجاتها حلوه اوى
عامله جوز حمام محشى ب 32 جنيه
امى بتقولى انها بتجيب جوز الحمام مش محشى ب 15 جنيه ايه رأيكو؟؟؟؟ حساه غالى اوى اوى اوى
بتعمل الورق عنب محشى ب 14 جنيه دا حساه الى حد ما مناسب
الممبار محشى بتعمله ب 22 جنيه
الكبيبه الشامى ب 20 جنيه
ها ايه رأيكو يا ستات البيوت فى الاسعار دى؟؟؟؟
الحمام غالى يمكن عشان دى الحاجة الوحيدة اللى بعرف اطبخها و بعمله تحفة ما شاء الله
بس و اسعار امحشى و اممبار و اكوبيبة دى بالكيلو تبقى معقولة (y)
أ
10-09-2009 | 05:05 PM
دموع اشتياقي;10259220:
انا هقوم بقي اضبط الفطار لان فاضل ساعه علفطار عندي
يله استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
بالف هنا و شفا يا ايمان طابخة ايه ...؟؟؟ :D
ص
10-09-2009 | 05:05 PM
لا يا دودو تدى سنك يا جميله
يلا كل واحده تقول التانيه تدى ايه ههههههههه
يلا كل واحده تقول التانيه تدى ايه ههههههههه
أ
10-09-2009 | 05:06 PM
يا جدعان انا ضمناها ميه فى الميه سيبكو من الضمان والنضافه
بس اللى عايزه اقلكم عليه انا بقول الاسار عامة انا مش هجيب كل الحاجات دى بس انا بقلكم رينج اسعارها عشان تشوفوا هى حاطه السعر عالى فى كله ولا لأ
وبعدين انا بعمل كل حاجه عادى انا اللى كنت عايزه اجيبه الكبيبه الشامى والممبار عشان هعمل عزومه اول ما اسافر ان شاء الله فا تبقى الحاجات دى متشاله من على ضهرى
هى جوزها شيف وكدا فا هو اللى بيعمل وكدا
انا مثلا ورق العنب مش هجيب والحمام مش هيب
انا بسئلكم هل اسعارها كويسه ولا لأ
ياست مورو انا مقدرش اقف فى المطبخ فتره طويله ابدا
بكره تحسى باللى بقولك عليه
لانى وبلا فخر الدكتور امبارح كلمته كان ضهرى واجعنى
وقولتله على وجع ضهرى قالى كل الاعراض اعراض هشاشة عظام
فا ممنوعه الحره لغاية لما اشوفك واديكى دوا وكترى من اللبن والسوائل وممنوع تقفى خالص نامى على ضهك دايما
فا بشو يه ممكن يسهلى
بس اللى عايزه اقلكم عليه انا بقول الاسار عامة انا مش هجيب كل الحاجات دى بس انا بقلكم رينج اسعارها عشان تشوفوا هى حاطه السعر عالى فى كله ولا لأ
وبعدين انا بعمل كل حاجه عادى انا اللى كنت عايزه اجيبه الكبيبه الشامى والممبار عشان هعمل عزومه اول ما اسافر ان شاء الله فا تبقى الحاجات دى متشاله من على ضهرى
هى جوزها شيف وكدا فا هو اللى بيعمل وكدا
انا مثلا ورق العنب مش هجيب والحمام مش هيب
انا بسئلكم هل اسعارها كويسه ولا لأ
ياست مورو انا مقدرش اقف فى المطبخ فتره طويله ابدا
بكره تحسى باللى بقولك عليه
لانى وبلا فخر الدكتور امبارح كلمته كان ضهرى واجعنى
وقولتله على وجع ضهرى قالى كل الاعراض اعراض هشاشة عظام
فا ممنوعه الحره لغاية لما اشوفك واديكى دوا وكترى من اللبن والسوائل وممنوع تقفى خالص نامى على ضهك دايما
فا بشو يه ممكن يسهلى
ص
10-09-2009 | 05:08 PM
بصى ورق العنب مثلا سعره مناسب والحمام ممممممم يعنى
بس 32 على 2 وهو ب 15 ممممممممم نقول رز وخلطه وشغل ايد مممممممم
مناسب شويه يعنى هو زايد بتاع 5 جنيه بس هى لو معروفه وكدا تبقا اسعارها كدا عاديه اما لو مبتدأه تبقا اوفر
بس 32 على 2 وهو ب 15 ممممممممم نقول رز وخلطه وشغل ايد مممممممم
مناسب شويه يعنى هو زايد بتاع 5 جنيه بس هى لو معروفه وكدا تبقا اسعارها كدا عاديه اما لو مبتدأه تبقا اوفر