تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
L
08-09-2009 | 12:43 PM
كنتى فين يا مشمش بتصيفى؟
ق
08-09-2009 | 12:48 PM
وانتى كمان يا جميل
كنتى بتحتفلى بأول سنة صح ؟ ;)
جوزك عامل ايه دلوقتى؟
كنتى بتحتفلى بأول سنة صح ؟ ;)
جوزك عامل ايه دلوقتى؟
ر
08-09-2009 | 12:48 PM
احلى حاجة اننا فى التجمع ده كنا كلنا قبل كده بنجهز مع بعضا ودلوقتى حوامل مع بعض وانشاءالله امهات مع بعضا
L
08-09-2009 | 12:51 PM
روكا2010;10247936:احلى حاجة اننا فى التجمع ده كنا كلنا قبل كده بنجهز مع بعضا ودلوقتى حوامل مع بعض وانشاءالله امهات مع بعضا
يا أهلا يا قمر مبروك الحمل أحنا خلاص بقينا عشرة
ق
08-09-2009 | 12:57 PM
ازيك يا روكا عاملة ايه
مبروك يا جميل الحمل ربنا يثبتهولك ويفرحك بيه
مبروك يا جميل الحمل ربنا يثبتهولك ويفرحك بيه
ص
08-09-2009 | 01:11 PM
نورتتتتتتتتتتتتتى
ص
08-09-2009 | 01:13 PM
ايه رايكم فى توقيعى دااااااااااااااااااا
m
08-09-2009 | 01:17 PM
شطوره يابيبو على طول قفشانى هههههههههههه
سافرنا اسماعيليه 3 ايام قاللى عشان يعوضلى اليوم اللى باظ ههههههههه كان نفسنا نروح الغردقه بس المسافه بعيده فهو اختار الاسماعيليه عشان قريبه عشان متعبش من السفر والحمد لله اتبسطنا اوى
وهو الحمد لله كويس هيروح للدكتور النهارده ادعوله بقى
سافرنا اسماعيليه 3 ايام قاللى عشان يعوضلى اليوم اللى باظ ههههههههه كان نفسنا نروح الغردقه بس المسافه بعيده فهو اختار الاسماعيليه عشان قريبه عشان متعبش من السفر والحمد لله اتبسطنا اوى
وهو الحمد لله كويس هيروح للدكتور النهارده ادعوله بقى
m
08-09-2009 | 01:17 PM
اهلا روكا نورتينا ياقمر
ق
08-09-2009 | 01:20 PM
meshmesh_romio;10248045:
شطوره يابيبو على طول قفشانى هههههههههههه
سافرنا اسماعيليه 3 ايام قاللى عشان يعوضلى اليوم اللى باظ ههههههههه كان نفسنا نروح الغردقه بس المسافه بعيده فهو اختار الاسماعيليه عشان قريبه عشان متعبش من السفر والحمد لله اتبسطنا اوى
وهو الحمد لله كويس هيروح للدكتور النهارده ادعوله بقى
:wink:
ايوة يا عم سهلووووووو:tongue::tongue:
ربنا يسعدكم يا مارى دايما يارب ويتم شفا جوزك على خير ان شاء الله(f)
ص
08-09-2009 | 01:22 PM
نزلتوا فين فى الاسماعيليه يا مشمش
m
08-09-2009 | 01:25 PM
قصة كبيرة;10248060:
:wink:
ايوة يا عم سهلووووووو:tongue::tongue:
ربنا يسعدكم يا مارى دايما يارب ويتم شفا جوزك على خير ان شاء الله(f)
ربنا يخليكى يااااارب ويقومك بالسلامه ويسعدك انتى وجوزك
صوت العيون;10248069:
نزلتوا فين فى الاسماعيليه يا مشمش
شاطئ الزهور فى فايد
L
08-09-2009 | 01:25 PM
meshmesh_romio;10248045:
شطوره يابيبو على طول قفشانى هههههههههههه
سافرنا اسماعيليه 3 ايام قاللى عشان يعوضلى اليوم اللى باظ ههههههههه كان نفسنا نروح الغردقه بس المسافه بعيده فهو اختار الاسماعيليه عشان قريبه عشان متعبش من السفر والحمد لله اتبسطنا اوى
وهو الحمد لله كويس هيروح للدكتور النهارده ادعوله بقى
أسماعليه حلوة فى رمضان ونزلتى فين فى الفيروز
y
08-09-2009 | 01:32 PM
صباح الخير
L
08-09-2009 | 01:32 PM
بنات انا محتارة ومش عارفه أعمل ايه
دلوقتى جوزى سافر لأهله من يوم السبت وكل يوم يقولى انا جاى بكرة وخلانى مروحش عند ماما عشان ممكن يجى فى اى لحظة دلوقتى هو جه من شوية فى البيت طبعا وانا فى الشغل
المشكلة ان مامتى عامله حفلة فطار كبيرة عشان أخواتى نجحو فى الثانويه وكل العيله رايحه
جوزى بقى بيقولى انا راجع تعبان ومش هنروح حاولت أعتذر لماما زعلت جدا خصوصا انها حفله كبيرة وكل العيله رايحه كلمته تانى قالى روحى انتى بس طبعا بغضب يعنى أعمل ايه قولولى
دلوقتى جوزى سافر لأهله من يوم السبت وكل يوم يقولى انا جاى بكرة وخلانى مروحش عند ماما عشان ممكن يجى فى اى لحظة دلوقتى هو جه من شوية فى البيت طبعا وانا فى الشغل
المشكلة ان مامتى عامله حفلة فطار كبيرة عشان أخواتى نجحو فى الثانويه وكل العيله رايحه
جوزى بقى بيقولى انا راجع تعبان ومش هنروح حاولت أعتذر لماما زعلت جدا خصوصا انها حفله كبيرة وكل العيله رايحه كلمته تانى قالى روحى انتى بس طبعا بغضب يعنى أعمل ايه قولولى
m
08-09-2009 | 01:33 PM
بصوا يابنات
ايه احلى اسم فى دول
ريناد / نادين/ ناردين / هايدى
ايه احلى اسم فى دول
ريناد / نادين/ ناردين / هايدى
L
08-09-2009 | 01:34 PM
هو قاعد عند أهله بقالة 3 ايام وانا قاعده لوحدى بفطر وانام لوحدى وهو قاعد عند اهله مدلع ومش معبرنى
وجى مش عايزنى أروح حفلة مامتى طب لو روحت من غيره هيبقى شكلى وحش ومامتى هتزعل منه
غير ان هو هيزعل ويعملها قامصة انى معبرتوش لما رجع من السفر
وجى مش عايزنى أروح حفلة مامتى طب لو روحت من غيره هيبقى شكلى وحش ومامتى هتزعل منه
غير ان هو هيزعل ويعملها قامصة انى معبرتوش لما رجع من السفر
L
08-09-2009 | 01:35 PM
meshmesh_romio;10248111:
بصوا يابنات
ايه احلى اسم فى دول
ريناد / نادين/ ناردين / هايدى
ربناد حلو بس جربيه على أسم باباها
m
08-09-2009 | 01:35 PM
حاولى تتكلمى معاه تانى وبهدوء قوليله انت ممكن تنام وترتاح من دلوقتى لحد ساعة الفطار ونروح لماما
m
08-09-2009 | 01:36 PM
هو لايق اوى على اسم باباها