سويت توتا ربنا يشفيكى يا حبيبتى ويقومك انتى والبيبى بالسلامة
خلى أملك فى الله كبير
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ق
08-09-2009 | 11:06 AM
L
08-09-2009 | 11:06 AM
صباح الخير يا بوبا
ق
08-09-2009 | 11:23 AM
ازيك يا دودى عاملة ايه؟
L
08-09-2009 | 11:28 AM
الحمد لله النهارده أحسن بس هبطانه وبفكر أفطر
ق
08-09-2009 | 11:33 AM
مادام هبطانة افطرى .. سلامتك يا جميل
ق
08-09-2009 | 11:43 AM
انا برضه تعبانة قوى وضغطى عالى جدا وماعرفتش انام امبارح من شدة الصداع وقعدت اعيط كتير قوى
L
08-09-2009 | 11:47 AM
قصة كبيرة;10247671:
انا برضه تعبانة قوى وضغطى عالى جدا وماعرفتش انام امبارح من شدة الصداع وقعدت اعيط كتير قوى
بتعيطى ليه بس خلى بالك النفسيه هتعلى الضغط
ق
08-09-2009 | 11:51 AM
كنت بعيط والله من كتر الالم اللى دماغى وعينيا ومن الخوف على البيبى
L
08-09-2009 | 11:54 AM
قصة كبيرة;10247708:
كنت بعيط والله من كتر الالم اللى دماغى وعينيا ومن الخوف على البيبى
هاى نفسك يا بنتى القلق هايزود الضغط ربنا يشفيكى
ص
08-09-2009 | 11:58 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ق
08-09-2009 | 12:10 PM
ربنا يخليكى يا دودى
ازيك يا مورو عاملة ايه
ازيك يا مورو عاملة ايه
ص
08-09-2009 | 12:12 PM
الحمد لله اونتى
L
08-09-2009 | 12:21 PM
يا خلاصى ايه الصور دى يا مورو يجننو
ميرفى أخبارك ايه؟
ميرفى أخبارك ايه؟
ق
08-09-2009 | 12:23 PM
الحمد لله كويسة
ص
08-09-2009 | 12:24 PM
تغير هههههههههههههه
ص
08-09-2009 | 12:31 PM
انتوا فييييييييييييييييين
m
08-09-2009 | 12:34 PM
وحشتوووووووووووووووووووونى اوى اوى اوى
ق
08-09-2009 | 12:35 PM
اهلااااازيك يا مشمشة
حمدالله على سلامتك
حمدالله على سلامتك
m
08-09-2009 | 12:39 PM
اهلا بيبو وحشانى اوى ياروحى
ص
08-09-2009 | 12:40 PM
ازيك يا جميله فينك