تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
انا بفكر اخد بعد الفطار بقى لمون وعسل ابيض بس خايفه من اللمون عشان الحموضه
اصلى بعمله مركز بدون مايه او سكر
y
ادعولى بجد لانى عماله بعيد من غير دموع
متخيلين الهم اللى انا فيه

ياهم لى رب كبير
m
yomizo;10246052:
ربنا يقومها بالسلامه يا توتى
اه والله جوزي هايتشل مني مش بقالنا اقل من شهرين والوحم زايد جدا وغممان النفس
طيب والاكل بتعملو فيه ايه
هوبا كل سنه وندي طببه
كوبايه مايه اسمك ايه

هوبا كل نة وندى طيبه ياقمر وان شاء الله العمر كله لها

سونسون متخافيش التلات شهور اللى في النص هتلاقي الدنيا اتصلحت اوى لدرجه انك بتتمحكي فيه بالعافيهه ههههههههههههه
أ
متخافيش يا يميم بس اقرى أيه الكرسى قبل ما تنامى وقولى توكلت عليك يارب
y
بصيس يا بسبس لو الكحه عندك ببلغم
اشربي على الريق عسل اسود بلمونه
بيطلع البلغم على طول
انا قعدت كده بتاع اسبوع احطلي ربع كوبايه عسل اسود واعصر عليها لمونه كبيره واقلبهم واشربهم على الريق لحد مالكحه خفت الحمد لله
m
yomizo;10246052:
ربنا يقومها بالسلامه يا توتى
الوحم زايد اوي ودايخه والاكل كمان مش بعمل اكل خالص
هوبا كل نة وندى طيبه ياقمر وان شاء الله العمر كله لها

سونسون متخافيش التلات شهور اللى في النص هتلاقي الدنيا اتصلحت اوى لدرجه انك بتتمحكي فيه بالعافيهه ههههههههههههه
a
صباح الخير يابنات
ازيكم عاملين ايه
أ
فى 12 واحده ومش بتتكلموا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
لا يا يميم معنديش كحه عندى بس مناخيرى سايبه وكل ما اجى انف ادووووخ ومزكمه كمان
أ
يتصفح الموضوع حالياً: 12 (12 عضو و 0 ضيف) ‏كوباية مايه, ‏دارين د, ‏مونه الدلوعه, ‏miko85, ‏الأماكن قطر, ‏فراشه فى بيتها, ‏om_tota, ‏nonastar+, ‏hoba555, ‏lifedrop, ‏*عروس حبيبى*


طيب اتكلموا قبل ما نقوم ننام
أ
هاااااااااااااااااااااااتسى

يرحمك الله يا عفرووووووووووووتو
د
صباح الخير يابنات أنا بقالي ساعه بقرا إللي فاتني ومخلصتش قولة أجي أشوفكم،مالك يايميم ياحبيبتي هم إيه خير إن شاء الله
y
يللا تصبحوا على خير
أ
هو انا هفضل لوحدى كتير؟
أ
lifedrop;10245456:
انا الحمد لله كويسة....
مى ... انا على طول بفكر فى موضوع امتى حلبس بنتى محترم ان شاء الله؟!!!
حماتى تقعد تقولى لازم تعوديها على اللبس المحترم من وهيا صغيرة عشان متتعبكيش لما تكبر فى اللبي والاحترام....
بس انا عايزة البسها صايع كدة وفساتين قصيرة وكت ....
من الاخر عايزاها تبقى موووووووووزة


أنا من رأي حماتك

أنا ناوية إذا ربنا سبحانه وتعالى رزقني ببنت من أول ابتدائي اللبس هيبقى بنطلونات (علشان تعرف تلعب برضه) وحاجات بكم أو تلات تربع كم ده برة البيت جوة البيت بنلبس شورتات وكات عادي ... بعد كده على حسب جسمها عامل إزاي تلبس إيشارب يعني نقول رابعة أو خامسة ابتدائي ... وأول ما تبلغ حجاب بجد بقى لا بنطلونات ولا بتاع ... بالنسبة لموضوع النقاب بفكر أعرض عليها الأقوال وأسيبها تختار اللي هي ترتاح له ... لأني الصراحة رغم اني لابساه لاعتقادي بوجوبه بس مش بقدر اقول على واحدة ملتزمة بالشروط كلها ما عدا ستر الوجه انها كده مش محجبة ... فهلزم بنتي بالشروط كلها أما كشف الوجه أو ستره ده هسيبهولها ... ربنا يرزقنا بس حسن التصرف في وقتها


*عروس حبيبى*;10245582:
بنااااااات عاوزة اسألكم على حاجه..اول سنه جواز بتكون شهر عسل طوييييييل زى ماناس بتقول؟وللا بتكون اصعب سنه زى ماناس تانيه بردو بتقووول؟(سؤال محيرنى)


بالنسبة لي كانت شهر عسل طويل لأني بفضل الله مش من النوع اللي بيرد عمياني ..يعني بعرف امتى أرد وامتى أسكت فعرفت أتفادى إن أي اختلاف يقلب بخناقة والحمد لله تعالى


lifedrop;10245597:
الموقع علق ولا ايه؟؟؟؟؟
انا لما كان نفسى فى بنت كنت بتمنى انها تبقى حلوة اوووووووووووووووووووووى فى الشكل( ادعولى)
وتبقى بت دلوعة كدة وبعدين احفظها القران وعلمها دينها من وهيا 3 او 4 سنين وبعدين احجبها وبعدين فى اعدادى او ثانوى بالكتير انقبها وبعدين اجوزها قبل ما تدخل الجامعة... ايه رايكم فى المستقبل الباهر دة؟؟؟


أنا الجواز هسيبه على حسب شخصيتها فيه بنات تحسيهم عيال لسة ومش أد المسئولية ... لما أحس انها ناضجة ويجيلها الراجل المناسب تتجوز إن شاء الله


om_tota;10245641:
طب واية رايكو لو طلبو موبيلات وهما ف ابتدائى؟؟؟؟؟؟؟؟


هأااااااااااااااااااااااااااو

الموبايلات لما يبقوا بينزلوا لوحدهم ... غير كده لازمته ايه؟؟
أ
وانتى من اهله يا يميم

دارين ازيك يا قمره

يميم تعبانه بس وخايفه من الولاده فا بتجيلها تخيلات بقى وهواجس وكدا
أ
مى موجوده يا فرج الله
y
ملك المفروض تدهخل المدرسه 27/9 ان شاء الله
وانا المفروض اولد 1 اكتوبر
ومش عارفه هاسيبها لطنط حماتى الكام يوم بتوع المستشفى
خايفه بقى اطول فيالمستشفى وهى مش متعوده تبات بعيد عن حضنى
وكمان مدرستها هاعمل فيها ايه مانا طبيعي انى اخرج من المستشفى على بيت امى لانى مش هاكون لسه فكيت الغرز
واستحاله اطلع على بيتي ده ممكن الغرز تتفك على السلم ماقدرش اطلع اربع ادوار لكن عند ماما في اسانسير
واليومين دول في نالس بمجرد انها تفكر انى رايحه لاهلى وانا لسه حتى مافقستش ..........
ربنا يهدى بقى
أ
يميم متخافيش يا قمره على ملك متسيبيهاش عند حماتك سيبيها مع مامتك معلش لما تبقى قدامك وانتى تاخديها فى حضنك ولو دقيقه فى اليوم احسن ما تبيعيها مره واحده عشان البت متتخضش ومش مهم الكام يوم مدرسه دول يا تقعدهم يا تقولى للباص عنوان مامتك تركب الباص اللى رايح مصرد الجديه بدل فيصل عادى يعنى وحتى لو مكنش كدا خلى جوزك يوديها ويرجعها ماهو مفيش غير كدا انما تقعد بعيد عنك صعب جداااااااااااااااااا
د
معلش يايميم متقلقيش ربنا هيسهلها وممكن تقعدي ملك عند مامتك طالما هتروحيلها بعد الولاده إن شاء الله،إزيك يابسبس عامله إيه ياحبيبتي
X