طيب كويس يااختى انك افتكرتينى والا:mad::mad:
انا فى الرياض يا دموع اشتياقى(ايمان صح)؟
انا اتسحرت فروت سالاد وبفكر اكل سندوتش جبنه صعبان عليا البيبى مش بمده بالكالسيوم
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
*
08-09-2009 | 03:41 AM
ب
08-09-2009 | 03:41 AM
هو با انا كويسة الحمد لله معلش قومت فا جئة وجيت لقيت رغى كتير كنت بقرا عشان اعرف اركز
د
08-09-2009 | 03:42 AM
انا كمان برياااااااااااااااااااض
ب
08-09-2009 | 03:42 AM
عليكم السلام يا ندى
ف
08-09-2009 | 03:42 AM
ازيك يا نودى
عامله ايه يا قمر
عامله ايه يا قمر
*
08-09-2009 | 03:44 AM
عليكم السلام يا ندى ازيك
دموع اشتياقى انتى فين فى الرياض انا فى حى سلطانه
دموع اشتياقى انتى فين فى الرياض انا فى حى سلطانه
د
08-09-2009 | 03:44 AM
انا في حي الروضه يا جميل
د
08-09-2009 | 03:45 AM
انا هقوم بقي موه موه ليكم
عروس حبيبي راسليني علخاص يمكن نخفف عن بعض سلاااااااااااااااااام
عروس حبيبي راسليني علخاص يمكن نخفف عن بعض سلاااااااااااااااااام
ف
08-09-2009 | 03:45 AM
ها سسحر زوجى واجى اوعو تمشو
أ
08-09-2009 | 03:47 AM
انا جوزى امه بتسحره دلوقتى
&
08-09-2009 | 03:48 AM
انا الحمد لله كويسة....
مى ... انا على طول بفكر فى موضوع امتى حلبس بنتى محترم ان شاء الله؟!!!
حماتى تقعد تقولى لازم تعوديها على اللبس المحترم من وهيا صغيرة عشان متتعبكيش لما تكبر فى اللبي والاحترام....
بس انا عايزة البسها صايع كدة وفساتين قصيرة وكت ....
من الاخر عايزاها تبقى موووووووووزة
مى ... انا على طول بفكر فى موضوع امتى حلبس بنتى محترم ان شاء الله؟!!!
حماتى تقعد تقولى لازم تعوديها على اللبس المحترم من وهيا صغيرة عشان متتعبكيش لما تكبر فى اللبي والاحترام....
بس انا عايزة البسها صايع كدة وفساتين قصيرة وكت ....
من الاخر عايزاها تبقى موووووووووزة
ب
08-09-2009 | 03:48 AM
ماشى يا سمو الامير
ماشى ياايمان سلالالالالام
ماشى ياايمان سلالالالالام
&
08-09-2009 | 03:49 AM
كوباية مايه;10245446:
انا جوزى امه بتسحره دلوقتى
بالله عليكى مش صعبان عليكى؟؟؟؟
ب
08-09-2009 | 03:51 AM
انا كل اللى فكرت فية ان عند سن البلوغ هحجب بتول ان شاء الله
ربنا يقدرنى ويكون اسلوبى ف اقنعها سهل وسلسل
ربنا يقدرنى ويكون اسلوبى ف اقنعها سهل وسلسل
ب
08-09-2009 | 03:54 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 10 (10 عضو و 0 ضيف) om_tota, hoba555, *عروس حبيبى*, فراشه فى بيتها, lifedrop, كوباية مايه, miko85, quiet girl
ساكتين لية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساكتين لية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ف
08-09-2009 | 03:54 AM
om_tota;10245491:
انا كل اللى فكرت فية ان عند سن البلوغ هحجب بتول ان شاء الله
ربنا يقدرنى ويكون اسلوبى ف اقنعها سهل وسلسل
مها كده كتير تقعد من غير حجاب نفترض انها بلغت على سن 14 سنه كل ده من غير حجاب كتير قوى:rolleyes:
ان من رأى انها تتعود من صغرها
دى وجهة نظرى
أ
08-09-2009 | 03:54 AM
ندى على فكره البنات لما بيتخنق عليهم من وهما صغيرين بينفجروا وهما كبار ومش بيبقى حلو انما خليها تعيش حايتها عادى وللى يحدد تلبسيها امتى محترم هو طبيعة جسمها يعنى لو جسمها من النوع الفاير المزه دا فا عشان بتخافى عليها تلبسيها محترم حتى لو كانت فى اولى ابتدائى انما لو جسمها سوفيف يبقى اول ما تبلغ ان شاء الله
انا بابا كان خانق على اختى الكبيره وهى صغيره وعلطول فى محظروات عكسى انا تماما اللى مدلعه وبلبس اقصير والضيق لغايه لما وانا فى تانيه اعدادى جيت لوحدى ولبست الحجاب فى يوم بدون اى مقدمات عكس اختى بقى اللى لبسته فى اخر سنه فى الكليه وبعد شوية الحاح منى واقعد اقنعها وكدا بس هى كانت متعقده من خنقة بابا ليها وهى صغيره وحاسه انها معاشتش حياتها انما انا بقى حاسه انى عيشت كل لحظه وانا طفله بس طبعا كان فى ممنوعات تتلبس بس من غير خنقه انما اختى بقى كان تسريحه واحده ولبس معين وانا بقى شعرى كل يوم تسريحه وحاجات كدا وبلبس كل حاجه وجيت فى يوم حسيت انى لازم اتحجب خلاص واخدت القرار وخلصت
انا بابا كان خانق على اختى الكبيره وهى صغيره وعلطول فى محظروات عكسى انا تماما اللى مدلعه وبلبس اقصير والضيق لغايه لما وانا فى تانيه اعدادى جيت لوحدى ولبست الحجاب فى يوم بدون اى مقدمات عكس اختى بقى اللى لبسته فى اخر سنه فى الكليه وبعد شوية الحاح منى واقعد اقنعها وكدا بس هى كانت متعقده من خنقة بابا ليها وهى صغيره وحاسه انها معاشتش حياتها انما انا بقى حاسه انى عيشت كل لحظه وانا طفله بس طبعا كان فى ممنوعات تتلبس بس من غير خنقه انما اختى بقى كان تسريحه واحده ولبس معين وانا بقى شعرى كل يوم تسريحه وحاجات كدا وبلبس كل حاجه وجيت فى يوم حسيت انى لازم اتحجب خلاص واخدت القرار وخلصت
&
08-09-2009 | 03:54 AM
توتو....سالتى عمو على موضوع ربنا يخليكى؟؟؟؟
موها.... انت متخيلة انها ممكن تقتنع بسهولة بالحجاب واللبس الحشمة لو انتى مش معوداها عليه؟؟؟
موها.... انت متخيلة انها ممكن تقتنع بسهولة بالحجاب واللبس الحشمة لو انتى مش معوداها عليه؟؟؟
أ
08-09-2009 | 03:56 AM
والله يا ندى مش صعبان عليا لانى عارفه انه مبسوط انه بيتسحر عن امه على الاقل هتعمله حاجه ياكلها ههههههههههههههههههههههههه
ب
08-09-2009 | 03:56 AM
ف فرق بين الحجاب والالتزام وبين اللبس الحشمة اكيد قبلها بسنتين كدة او تلاتة
يبقى لبسها حشمة لكن من غير حجاب عشان يكون تمهيد يعنى
يبقى لبسها حشمة لكن من غير حجاب عشان يكون تمهيد يعنى