تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
ياساتر يارررررررررررررب

بلاش الهواجس دى واقرى قران وخلى يقينك بالله كبير
اية اللى حصل عملتى مجهود كبير ولا اية؟؟؟؟؟؟؟


وانتى ياياسمين استهدى بالله ولو ربنا ريدلك الحمل هيكون باذن الله
أ
يميم بلاش الهواجس دى وبطلى وارمى حملوك على ربنا وبطلى الخوف دا انتى بس عشان ملوكه فا خايفه

قولى توكلت عليك يا رب والله ربنا بيقف جمبى اوى كل ما اقولك توكلت عليك يارب و سلمت امرى لله
ف
lifedrop;10245711:
انا دلوقتى مش مقتنعة باللى بيجيبو لعيالهم موبايلااات من ابتدائى دى...
ربنا يثبتنى عند رائى

دة انا متجوزة بعد 3 كلية وحاسة انى لو كنت اتاخرت شوية كنت حبقى من المعنسين فى الارض:D:D

وانا من اكبر مؤيدى الزواج المبكر للولد والبنت

توتو... انا نفسى اربى بنتى زى تربية الشيوخ لاولادهم واعتقد انتى كمااان ومى....
من الاخر المنقبييين الارهابييين اللى هنا:D:D:D



شوفو دة
http://www.forums.3roos.com/t457402.html



وانا كمان من مؤيدى الزواج المبكر

ماشاء الله عليكى رأيك عين الصواب(y)

وبعدين ايه ارهبيين دى يا ست ندى احنا فرافير هع هع هع:cool:
y
عاوزة اتكلم مع جوزى في حاجات كتير بس كل ماجى اقدم على الخطوة اتراجع مليون خطوة
تعبت واتخنقت وحاسه كل يوم بموت بالتصوير البطئ والحياه ممله
والدنيا متشقلبه في دماغى ومتروسه تفكير وحاسه انى لوحدى
لانى لو اتكلمت مش هاسمع اللى انا عاوزاه


ياسمين 100 100
ربنا يطمننا عليكى ياروحى
انا اللى اعرفه ان النبض بيبدا من بعد الاسبوع السابع ياروحى ان شاء الله خير
ع
ياسمين100 100;10245720:
والنعمة بالله انا فى الاسبوع السابع المفروض وحتى النطفة مش باينة الحمد الله على كل شى

سيبي الموضوع علي ربنا يا ياسمين متزعليش عشان ربنا هيعملك الي فيه الخير ليكي
ان شاء الله
أ
يا سمين انا الدكتور شاف النبض وانا فى الاسبوع التامن
ف
مها انا توتو
*
الف سلامه ياياسمين ان شاء الله بنا يطمنك

يميم استهدى بالله واقرى قرأن دى مخاوف ولاده يابنتى

ام توتا مش عارفه انا كنت بقول زيك كده بس دلوقتى بقول العكس على حسب شخصية الراجل بيتحدد شكل العلاقه الزوجيه اصلا يعنى لو راجل رومانسى وحبوب كده هيخللى الجواز لذيذ ورايق ولو حد شخصيته ناشفه هيخللى الحياه ماشيه بشكل تانى فاهمانى؟
أ
يميم لو متاح عندك كلمينى على البيت عند ماما انا قاعده اهو مستنياكى
y
ندى تعرفي ان الاولى على العالم في حفظ المصحف كاملا باكستانيه عندها 6 سنين بس

وان الاولى على مصر والدول العربية عندها 12 سنة


عقبال بناتنا كلهم بس اللى انا بقوله ان موضوع حفظ القران في صغر السن ده بيبقى ملكه من عند الله
ف
يميم استهدى بالله وربنا ييسرلك اللى فيه الخير

وعلى فكره دى هواجس بتيجى لأى واحده مقبله على الولاده
ي
ربنا يكرمكم ويتمم لكم حملكم على خير
أ
يا سونسون انا جوزى زى جوزك ناشف بس بعمله حاجات تلينه يعنى فىيوم فى الشهر كدا بيجى يلاقينى لابسه حاجه جديده وعملاله تورتايه مثلا او عشا خفيف واجيبله ساعات هديه وحاجات كدا بس بحسها بتبسطه اوى وبيبدأ يلين شويه شويه بس من ساعة ما حملت وانا مش بعمله اى حاجه هههههههههههههههه
ع
yomizo;10245737:
عاوزة اتكلم مع جوزى في حاجات كتير بس كل ماجى اقدم على الخطوة اتراجع مليون خطوة
تعبت واتخنقت وحاسه كل يوم بموت بالتصوير البطئ والحياه ممله
والدنيا متشقلبه في دماغى ومتروسه تفكير وحاسه انى لوحدى
لانى لو اتكلمت مش هاسمع اللى انا عاوزاه


ياسمين 100 100
ربنا يطمننا عليكى ياروحى
انا اللى اعرفه ان النبض بيبدا من بعد الاسبوع السابع ياروحى ان شاء الله خير

يميم متخافيش وبلاش القلق ده انا مش عارفه لو مكانك هيكون اليه موقفي
بس بجد بجد بلاش قلقل وتوكلي علي ربنا وسلمي امرك ليه وخلي عندك يقين دايما ان ربنا هيستجيب لدعاكي
y
مش هاينفع دلوقتى يا بسبس
انا في بيتي
خليها الصبح
ف
yomizo;10245754:
ندى تعرفي ان الاولى على العالم في حفظ المصحف كاملا باكستانيه عندها 6 سنين بس

وان الاولى على مصر والدول العربية عندها 12 سنة


عقبال بناتنا كلهم بس اللى انا بقوله ان موضوع حفظ القران في صغر السن ده بيبقى ملكه من عند الله



يارب

بس الأب والأم عليهم عامل كبيييييييييييييييير
ي
كوبايةمية بس انا اللى واضح كيس الحمل وجواه فاضى مش باين فيه حاجة هو كدا عادى
ب
ماشى يا سمو الاميرة

بس انتى كدة سمو الاميرة ولا فاطمة و لابطة ولا فطوم وتوتو
هههههههههههههههههههههههههههههه




مش عارفا والله ياسونسون حتى لو شخصيتة ناشفة طريها انتى
ههههههههههههههههههههههه
&
ادعى ربنااااا كتيييير يا يميم احنا فى شهر كريييييييييييييييم
واللى انتى عايزة تقوليه لجوزك ادعى بيه ربنا الاول ...
وان شاء الله ربنا حيرزقك بساعة ولادة سهلة ان شاء الله انا وانت وكل بنااااااااااااات المسلمين اجمعييييييين
ع
طيب يا ياسمن ما تروحي لدكتوره تانيه وشوفي هتقلك ايه
X