تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
مش متحملين مسؤليه
سبحان الله ربنا خلي في الست طاقه وطول بال لكل حاجه
من عيال لولاده لشغل البيت
وفي الاخر مش متحملين مسؤليه
يعني الرجاله بيعملو ايه زياده مش فاهمه
شغل وفي ستات بتشتغل وبتروح تجيب العيال من المدرسه والبيت والدوامه الي مش بتخلص
ب
hoba555;10245650:
لا يا ندي صعب اوي اوي الجواز بدري
لما انا بتندم كل شويه انتي تجوزت بعد الجامعه علي طول كان نفسي اشتغل وبعدين اتجوز عشان تكون شخصيتي اكتملت وابقا ناضجه كفايه واحتكت بناس




صح والله دة اللى كا ن فسى فية(y)(y)(y)(y)(y)(y)
y
صباح الخير يارب
أ
باك كنت بكلم جوزو

بس يا مها على جثتى بقى الموبايل دا

انا الموبايل دا كنت هجيبه وهما فى بيبى كلاس بس بشرط واحد تبقى المدرسه بعييييييييييييده لدرجة انى ابقى قلقانه عليهم وابقى عايزه اطمن انما مدام المدرسه قريبه وجمب البيت وانا بوديهم وبجيبهم يبقى ليه الموبايل
انا لو هجيب موبايل هيبقى فى تانيه اعدادى ان شاء الله او 3 اعدادى بس فى شوية قيود يعنى الموبايل معاهم طول النهار انما بعد الساعه 10 بليل انا هاخده وهيبات معايا فى الاوضه

المكالمات براحتهم مش هقلهم حاجه عشان بردو يبقى فى شوية حريه بس انا بقى هراقبهم واحده واحده والاحظ التغيرات وكدا
ب
اديلووووووووووووووووووووووو
y
نفسيتي بجد زباله
ي
انا متضايقة قوى روحت للدكتورة يوم السبت وعملتلى سونار من فوق البطن وبعدين سونار مهبلى وقلتلى ان كيس الحمل كبر بس مفهوش نبض وقلتلى استنى اسبوعين ووقفى المثبت يااما ينزل على دم فى الاسبوعين يااما يظهر نبض يااما تسويلى عملية تنضيف دعواتكم بالله عليكم
ف
lifedrop;10245660:
لا مش احجبها 4 سنين بس بدعى ربنا انه يقدرنى انى ابدا احفظها قران فى السن دة.....
بس مثلا من سن ابتدائى كدة اعرفها انها مينفعش تلبس قصير قدام الغرب ...اجبلها حجاب وسجادة وحاجات من دى تفرح بيها وتبقى عارفة انها شوية كدة وحتتحجب ان شاء الله....
امال انا عايزة بنتى جويرية ليه؟!!!1
عشان نفسى نبقى بيت اسلااامى اوى مش نص نص...
يااااااااااااااااارب قدرنى انى اعمل كدة



(y) (y) (y) (y)


ده انتى طلعتى عاقله:tongue:


يارب يقدرك على فعل الخير يا نودى
*
انا قبل الجواز كنت فاكرة ان اول سنه بتكون شهر عسل طويل وانا اصلا قبل الجواز كنت حالمه ورومانسيه بطريقه مش طبيعيه لكن بعد الجواز لقيت ان الموضوع مش كده خالص وحصلتلى زى ماتقولوا كده انتكاسه عاطفيه لأن جوزى شخصيته جامده شويه وانا كنت عاوزة واحد يدلع ليل ونهار يمكن المشكله فيا انا بس انا طلعت بحاجه ومعرفش صح وللا لا الراجل عليه عامل اكبر فى انه يخللى الحياه الزوجيه سعيده وللا لا ايه رأيكم؟
ب
اممممممممممممم
ف
yomizo;10245681:
نفسيتي بجد زباله[/

ليه يا قمر

استهدى باللهQUOTE]

[QUOTE=ياسمين100 100;10245682]انا متضايقة قوى روحت للدكتورة يوم السبت وعملتلى سونار من فوق البطن وبعدين سونار مهبلى وقلتلى ان كيس الحمل كبر بس مفهوش نبض وقلتلى استنى اسبوعين ووقفى المثبت يااما ينزل على دم فى الاسبوعين يااما يظهر نبض يااما تسويلى عملية تنضيف دعواتكم بالله عليكم



ربنا ييسرلك الى فيه الخير يارب
ع
ياسمين يا حبيبتي زعلتني عليكي
ان شاء الله يكون في نبض متقلقيش كان في بنات هنا مسمعوش النبض غير في الاسبو السادس او حاجه كده مش فاركه بصراحه
خلي املك في ربنا كبير
ب
ربنا يعملك اللى فية الخير ان شاء الله ياياسمين ومتقلقيش وسيبك حملك ع الله
ع
مالك يا يميم خيير
&
om_tota;10245641:
طب واية رايكو لو طلبو موبيلات وهما ف ابتدائى؟؟؟؟؟؟؟؟

انا دلوقتى مش مقتنعة باللى بيجيبو لعيالهم موبايلااات من ابتدائى دى...
ربنا يثبتنى عند رائى
hoba555;10245650:
لا يا ندي صعب اوي اوي الجواز بدري
لما انا بتندم كل شويه انتي تجوزت بعد الجامعه علي طول كان نفسي اشتغل وبعدين اتجوز عشان تكون شخصيتي اكتملت وابقا ناضجه كفايه واحتكت بناس

دة انا متجوزة بعد 3 كلية وحاسة انى لو كنت اتاخرت شوية كنت حبقى من المعنسين فى الارض:D:D

وانا من اكبر مؤيدى الزواج المبكر للولد والبنت

توتو... انا نفسى اربى بنتى زى تربية الشيوخ لاولادهم واعتقد انتى كمااان ومى....
من الاخر المنقبييين الارهابييين اللى هنا:D:D:D



شوفو دة
http://www.forums.3roos.com/t457402.html
أ
مالك يا يميم فى ايه يا حبيبتى

احكيلى بس مالك
ب
لا مش الراجل اللى علية عامل اكبر العكس الست

بما ان التجديد هيكون عندها هيا
y
ادعولى اقوم بالسلامه بجد مش مجرد مخاوف حمل انا من قبل مااحمل وانا عندى الاحساسا ده انى مش هاعدى من الولاده
ي
والنعمة بالله انا فى الاسبوع السابع المفروض وحتى النطفة مش باينة الحمد الله على كل شى
ب
توتو مين؟؟؟؟؟


مالللللللللللللللللك ع راى عمرو دياب
X