تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
08-09-2009 | 03:29 AM
هو انتو مش هتتسحروا؟؟؟
أ
08-09-2009 | 03:29 AM
وانتي من أهل الخير يا منى
خدي بالك من نفسك وريحي على أد ما تقدري:):)
خدي بالك من نفسك وريحي على أد ما تقدري:):)
ف
08-09-2009 | 03:30 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 12 (12 عضو و 0 ضيف) فراشه فى بيتها, البرج اليسر, lifedrop+, دموع اشتياقي, مونه الدلوعه, كوباية مايه, hoba555, *عروس حبيبى*, quiet girl,
متجمعين عند النبى ان شاء الله
ندىىىىىىىىىىىىىىىى تعالى
متجمعين عند النبى ان شاء الله
ندىىىىىىىىىىىىىىىى تعالى
ف
08-09-2009 | 03:30 AM
يا عيال كل واحده تقول هاتتسحر ايييييييه
أ
08-09-2009 | 03:31 AM
انا اكلت الساعه 12 فا مش هتسحر انتوا بقى ايه نظامكوا؟
أ
08-09-2009 | 03:31 AM
انا اتسحرت كباب وكفته يا فطومه هههههههههههههههه ومتنسيش السلطات
ب
08-09-2009 | 03:31 AM
انا جيت تانى
كلن ف لفلفون معايا
كلن ف لفلفون معايا
أ
08-09-2009 | 03:32 AM
بفكر أشرب شوربة
عملت شوربة كريمة وطلعت حلوة \اوي الحمد لله
بفكر آكل منها مج
عملت شوربة كريمة وطلعت حلوة \اوي الحمد لله
بفكر آكل منها مج
ف
08-09-2009 | 03:32 AM

ايه رأيكو فى ده
نفسى الاقى منه لريمى
ف
08-09-2009 | 03:33 AM
كوباية مايه;10245303:
انا اتسحرت كباب وكفته يا فطومه هههههههههههههههه ومتنسيش السلطات
أمةالله;10245310:
بفكر أشرب شوربة
عملت شوربة كريمة وطلعت حلوة \اوي الحمد لله
بفكر آكل منها مج
ما شاء الله ايه السحور الى يفتح النفس ده
ان بفكر اتسحلر ملوخيه:)
(
08-09-2009 | 03:34 AM
انا بتسحر زبادى وكوباية حليب وسندوتش جيبة :D
اصل انا مش بصوم فممكن اكل فى اى وقت
اصل انا مش بصوم فممكن اكل فى اى وقت
أ
08-09-2009 | 03:35 AM
ايييييييييييييه البوظان ده يا هاااااااااااااااااااااااااااااااانم
هتلبسي بنتك الفسات القصير ده علشان كل البيبهات تتفرج عليها:mad::mad:
ههههههههههههههههههه
حلو أوي يا توتو والله
على سيرة الهدوم انتوا ناويين تلبسوا هدوم خليعة لحد سن أد ايه؟؟ بمعنى أصح من امتى هتبتدوا تظبطوا حوار الهدوم مع البنات؟؟
هتلبسي بنتك الفسات القصير ده علشان كل البيبهات تتفرج عليها:mad::mad:
ههههههههههههههههههه
حلو أوي يا توتو والله
على سيرة الهدوم انتوا ناويين تلبسوا هدوم خليعة لحد سن أد ايه؟؟ بمعنى أصح من امتى هتبتدوا تظبطوا حوار الهدوم مع البنات؟؟
*
08-09-2009 | 03:35 AM
دموع اشتياقي;10245185:
عروس انا برضه فسعوديه وطالع عينيييييييييييييييييييييييييي
ياحبيبتى معلش لازم نصبر بس بجد ربنا يعيننا محدش بيحس بالموضوع ده غير اللى فيه ربنا يردنا لبلادنا يااااااارب
دموع اشتياقي;10245203:
ازيك يا جميل اه بنوووووووووووووته
ماشاء الله ربنا يبارك فيها وتوصل بالسلامه وعقبالى يارب يارب بنوووووووته قمر
كوباية مايه;10245254:
ربنا يخليكى يا عروس بس قوليلى اناديكى بأيه؟
انا سونسون يا نسايه:wink:
أمةالله;10245257:
لا يا قمر مش بتستعبطي
بس لازم ننشف شوية ونتعود على الحياة الجديدة
افرضي هو اللي قال الكلمتين دول وبتخنق من المسئولية وروحي عند أهلك علشان أريح وبتاع مش كنتي هتضايقي؟؟
عندك حق كنت هتضايق اه بس اعمل ايه الطبع بيحكم بأه:(
hoba555;10245243:
والله يا بسبس ماكنت قادره اتحكم في اعصابي الفتره الي فاتت دي ابدا اول مره ابقا كده
وده كله كان قلق وخوف عليه
لغايه ما فعلا القلق ده اثر علي اعصابي
معلش ياهوبا اهدى وروقى وكفايه تبصى لبنتك بالدنيا ومافيها وفعلا اوقات الرجاله مش بتقدر خالص لأنو اصلا الرجاله كائنات مش رقيقه وبلاش ننتظر منهم يكونوا رقيقين لأنهم مش زينا بس طالما هو غلطان بجد ازعلى بهدوء ومسيره هيجى يصالحك ان شاء الله
د
08-09-2009 | 03:36 AM
انتي فين فسعوديه
أ
08-09-2009 | 03:36 AM
انا بقى باخد الكماله بتاعتى ماج بيبسى اصلى بعيد عنكو محرمه منه فا ماصدقت اشرب شويه
أ
08-09-2009 | 03:38 AM
اه سونسون افتكرتك يا مجرمه
&
08-09-2009 | 03:39 AM
سلاااااااامو عليكو...
يتصفح الموضوع حالياً: 11 (11 عضو و 0 ضيف) lifedrop, om_tota, دموع اشتياقي, كوباية مايه, مونه الدلوعه, فراشه فى بيتها+, quiet girl, *عروس حبيبى*, البرج اليسر, hoba555
يتصفح الموضوع حالياً: 11 (11 عضو و 0 ضيف) lifedrop, om_tota, دموع اشتياقي, كوباية مايه, مونه الدلوعه, فراشه فى بيتها+, quiet girl, *عروس حبيبى*, البرج اليسر, hoba555
أ
08-09-2009 | 03:40 AM
وعليكم السلام يا ست ندى عامله ايه يا بطه
(
08-09-2009 | 03:40 AM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
ازيك يا ندى اخبارك اية
ازيك يا ندى اخبارك اية
ف
08-09-2009 | 03:40 AM
أمةالله;10245337:
ايييييييييييييه البوظان ده يا هاااااااااااااااااااااااااااااااانم
هتلبسي بنتك الفسات القصير ده علشان كل البيبهات تتفرج عليها:mad::mad:
ههههههههههههههههههه
حلو أوي يا توتو والله
على سيرة الهدوم انتوا ناويين تلبسوا هدوم خليعة لحد سن أد ايه؟؟ بمعنى أصح من امتى هتبتدوا تظبطوا حوار الهدوم مع البنات؟؟
واله يا مى محتاره بس غالبا من اولى ابتدائى هانبدأ نبطل الكات والقصير قوى
يعنى ان شاء الله ها نخدها بالتدريج
هابدأ افهمها ان فى حاجه اسمها طرحه وان هى لما تكبر لازم تبقى زى ماما عشان ربنا يحبها
فكرتينى ليه يا مى مسؤليه والله واحنا مش قدها ربنا يعينا