تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
عروس ان شاء الله جوزك يوافق انا مش عارفه بصراحه ايه نغمه السعوديه معاكم سبحان الله محدش مرتاح فيها
مش عارفه ليه
ده احتمال كبير باذن اله جوزي هيسافر وياخدني معاه
ع
ازيك يا بسبوسه اخبار جو كايرو ايه
معاكي شوفتي اصحابك
ف
انا يوم 21/8 كملت سنه


يعنى ما اتهنتش بنفسى اهىء اهىء اهىء
أ
الحمدلله يا هوبا لا لسه مشوفتهومش بس كلمونى انهارده كتيييييييير عشان نتقابل بكره بس جوزى قالى متخوديهاش بسرعه كدا ورا بعض خدى راحه بكره وخليها بعد بكره عشان الصحه متتعبش

فا بحدد معاهم وهما هيجولى ياخدونى من البيت بالعربيه ويرجعونى بعد كدا ههههههههههههههههههه
ف
hoba555;10245084:
الحمد لله يا ام ريم
اصلح جوزي ليه هو انا الغلطانه لا طبعا لازم يعرف ان اللي عمله غلط وخلي الاجازه بتاعته تضيع

الحمد لله يا مي الساحره الشريره بتاعتي لسه صاحيه
ان مليش ساعه جيه من عند سلفتي اعدت هي وشهد وحنين يلعبو بس بقا خناق وشد وزن
بس الحمد لله اليوم كان حلو وانا مبسوطه



خلى عقلك كبيييييييييييييييير وصالحى الراجل عيب عليكى:wink:
أ
لا يا هوبا ماتصالحيهوش .... انا معرفش انتىمتخانقه معاه ليه بس متصالحيهوش انا عايزه اشوف دم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أ
عاااادي يا بنتي

أنا حملت بعد شهر واحد :)

ففي اليوم اللي كملت فيه سنة كنت في عز المعمعة مع عبدالله بقى لا نوم ولا أكل والعيشة فلللللل
أ
بسبس

صلى على النبي وخليكي محضر خير :)
أ
انا بقى احسن منكو :tongue: انا الشهر الجاى هتم سنه جواز واتهنيت بجوزى 7 شهور :tongue:
أ
اللهم اصلى عليكى يا نبى

ههههههههههههههههههههههههه لا يا بنتى انا بهزر والله بخلى الجو فريش
ب
السلام عليكم

ازيكو ككلكوووو
ف
أمةالله;10245132:
عاااادي يا بنتي

أنا حملت بعد شهر واحد :)

ففي اليوم اللي كملت فيه سنة كنت في عز المعمعة مع عبدالله بقى لا نوم ولا أكل والعيشة فلللللل[/

انا حملت بعد يوم واحد:confused: :confused: :confused:QUOTE]

[QUOTE=كوباية مايه;10245133]لا يا هوبا ماتصالحيهوش .... انا معرفش انتىمتخانقه معاه ليه بس متصالحيهوش انا عايزه اشوف دم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ماشاء الله عليكى انتى بتهدى النفوس:mad:
ع
نووووووو استحاله يا بنتي
هو مش مقدر انا تعبانه نفسيا اد ايه وشايله همه اد ايه
والله يا بنتي انا حتالتي النفسيه بجد اثرت علي عضويا بقيت بتجيني والله رعشه في كل جسمي وايدي ورجلي ساعه ما اريح علي السرير بصور مستمره زايده جدا عن الطبعي
وحتي قالي علي برشام اجيبه بسبب الرعشه دي
يعني عارف اد ايه انا تعبانه عشانه
وبرده مطلعني اني انا وحشه طيب يشرب بقا يعني مش عارفه اعمل ايه عشان ارضيه
ف
ازيك يامها انتى وبتول
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏كوباية مايه, ‏*عروس حبيبى*, ‏فراشه فى بيتها, ‏quiet girl, ‏دموع اشتياقي, ‏hoba555
سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم
ف
hoba555;10245159:
نووووووو استحاله يا بنتي
هو مش مقدر انا تعبانه نفسيا اد ايه وشايله همه اد ايه
والله يا بنتي انا حتالتي النفسيه بجد اثرت علي عضويا بقيت بتجيني والله رعشه في كل جسمي وايدي ورجلي ساعه ما اريح علي السرير بصور مستمره زايده جدا عن الطبعي
وحتي قالي علي برشام اجيبه بسبب الرعشه دي
يعني عارف اد ايه انا تعبانه عشانه
وبرده مطلعني اني انا وحشه طيب يشرب بقا يعني مش عارفه اعمل ايه عشان ارضيه



كنت بحسبك طيبه يا ست هبه(6)
أ
طبعا ي فطومه لازم نهدى النفوس هههههههههههههههههههههههه
د
عروس انا برضه فسعوديه وطالع عينيييييييييييييييييييييييييي
ب
الحمد لله يافراشة ازيك انتى وريم
انتى اسمك اية


مالك يا هبة ما تروقى كدة احنا ف رمضان
أ
ازيك يا ام بتول يا قمره
X