دموع اشتياقي;10242196:
السلام عليكم يا بنات انا مكتئبه اوي ومش عارفه عماله افكر فلولاده كتير رغم ان لسه بدري عليها وكل شويه احضن بودي خايفه اموت وانا بولد واسيبه والله بعيط كل يوم بليل بسبب الموضوع ده
هههههههههههه فكرتينى انا عملت كدة وانا فى عمر وكمان وانا بولد زياد وجبت مصحف وحلفت جوزى انى لو مت مايخليش مامته او اخته تربى ولادى يديهم لامى وهى تربيهم بعدى وكمان مايتجوزش لكن لو عايز هو حر بس مايغصبش على الولاد انهم يعيشوا مع مرات اب يبقى يشرب بقى مراته لوحده ههههههههههههههه
على فكرة كل الافكار دى عادية وتفتكرى انا حرمت انا برده باذن الله الولادة دى حوصى هانى نفس التوصيات يالا ماهو التكرار يعلم ايه ......... يعلم الشطار :tongue:
سبيها على الله وان شاء الله خير وتقومى انتى والنونو بالف خير باذن الله
على فكرة كل الافكار دى عادية وتفتكرى انا حرمت انا برده باذن الله الولادة دى حوصى هانى نفس التوصيات يالا ماهو التكرار يعلم ايه ......... يعلم الشطار :tongue:
سبيها على الله وان شاء الله خير وتقومى انتى والنونو بالف خير باذن الله
أمةالله;10243566:
من رأيي تكبري دماغك ولو ولدتي وطلعت بنت أهي تبقى مفاجأة حلوة ولو ولد يبقى زي ما انتي كنتي عارفة ومتحبطيش ولا حاجة :):)
وأنا كان عندي كل الأعرراض اللي عندك دي يا رشا وكل أعراض البنت كللللللها بجد وجبت اللولي
متوجعيش دماغك في الموضوع ده ... دكتورة صاحبتي قالت إن الواحدة ممكن تحمل 4 مرات كلهم زي بعض رغم إن الأنواع مختلفة وممكن يبقوا كل حمل فيهم مختلف تماما عن التاني حتى لو نفس النوع
ونعمة بالله ياقمر بس عشان الهدوم مش حاجة هههههههه قال يعنى وقفت على الهدوم :D .. على العموم جوزى قالى الشهر الجاى نروح نعمل ثرى دى او فور دى عشان حتى نتاكد وانا مش زعلانة والله المرة دى غير اى مرة ربنا مرضينى جدا وبالعكس فرحانة وماما بتقولى انتى زعلانة قلتلها لا والله ابدا انا فرحانة انى حجيب نونو العب بيه راحت شتمانى وقالتلى اللى يسمع كدة يقولك انك ماخلفتيش قبل كدة هههههههههههههههههه .. ربنا يخليهملى يارب ويجعلهم عزوتى وقرة عينى ويجعلهم من الصالحين ويجعل تعبى عليهم بفايدة ويحنن قلبهم عليا لما اكبر يارب