تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
r
دموع اشتياقي;10242196:
السلام عليكم يا بنات انا مكتئبه اوي ومش عارفه عماله افكر فلولاده كتير رغم ان لسه بدري عليها وكل شويه احضن بودي خايفه اموت وانا بولد واسيبه والله بعيط كل يوم بليل بسبب الموضوع ده



هههههههههههه فكرتينى انا عملت كدة وانا فى عمر وكمان وانا بولد زياد وجبت مصحف وحلفت جوزى انى لو مت مايخليش مامته او اخته تربى ولادى يديهم لامى وهى تربيهم بعدى وكمان مايتجوزش لكن لو عايز هو حر بس مايغصبش على الولاد انهم يعيشوا مع مرات اب يبقى يشرب بقى مراته لوحده ههههههههههههههه

على فكرة كل الافكار دى عادية وتفتكرى انا حرمت انا برده باذن الله الولادة دى حوصى هانى نفس التوصيات يالا ماهو التكرار يعلم ايه ......... يعلم الشطار :tongue:

سبيها على الله وان شاء الله خير وتقومى انتى والنونو بالف خير باذن الله


أمةالله;10243566:


من رأيي تكبري دماغك ولو ولدتي وطلعت بنت أهي تبقى مفاجأة حلوة ولو ولد يبقى زي ما انتي كنتي عارفة ومتحبطيش ولا حاجة :):)

وأنا كان عندي كل الأعرراض اللي عندك دي يا رشا وكل أعراض البنت كللللللها بجد وجبت اللولي

متوجعيش دماغك في الموضوع ده ... دكتورة صاحبتي قالت إن الواحدة ممكن تحمل 4 مرات كلهم زي بعض رغم إن الأنواع مختلفة وممكن يبقوا كل حمل فيهم مختلف تماما عن التاني حتى لو نفس النوع


ونعمة بالله ياقمر بس عشان الهدوم مش حاجة هههههههه قال يعنى وقفت على الهدوم :D .. على العموم جوزى قالى الشهر الجاى نروح نعمل ثرى دى او فور دى عشان حتى نتاكد وانا مش زعلانة والله المرة دى غير اى مرة ربنا مرضينى جدا وبالعكس فرحانة وماما بتقولى انتى زعلانة قلتلها لا والله ابدا انا فرحانة انى حجيب نونو العب بيه راحت شتمانى وقالتلى اللى يسمع كدة يقولك انك ماخلفتيش قبل كدة هههههههههههههههههه .. ربنا يخليهملى يارب ويجعلهم عزوتى وقرة عينى ويجعلهم من الصالحين ويجعل تعبى عليهم بفايدة ويحنن قلبهم عليا لما اكبر يارب
ا
roshy&hany;10243621:
هههههههههههه فكرتينى انا عملت كدة وانا فى عمر وكمان وانا بولد زياد وجبت مصحف وحلفت جوزى انى لو مت مايخليش مامته او اخته تربى ولادى يديهم لامى وهى تربيهم بعدى وكمان مايتجوزش لكن لو عايز هو حر بس مايغصبش على الولاد انهم يعيشوا مع مرات اب يبقى يشرب بقى مراته لوحده ههههههههههههههه

على فكرة كل الافكار دى عادية وتفتكرى انا حرمت انا برده باذن الله الولادة دى حوصى هانى نفس التوصيات يالا ماهو التكرار يعلم ايه ......... يعلم الشطار :tongue:

سبيها على الله وان شاء الله خير وتقومى انتى والنونو بالف خير باذن الله




ونعمة بالله ياقمر بس عشان الهدوم مش حاجة هههههههه قال يعنى وقفت على الهدوم :D .. على العموم جوزى قالى الشهر الجاى نروح نعمل ثرى دى او فور دى عشان حتى نتاكد وانا مش زعلانة والله المرة دى غير اى مرة ربنا مرضينى جدا وبالعكس فرحانة وماما بتقولى انتى زعلانة قلتلها لا والله ابدا انا فرحانة انى حجيب نونو العب بيه راحت شتمانى وقالتلى اللى يسمع كدة يقولك انك ماخلفتيش قبل كدة هههههههههههههههههه .. ربنا يخليهملى يارب ويجعلهم عزوتى وقرة عينى ويجعلهم من الصالحين ويجعل تعبى عليهم بفايدة ويحنن قلبهم عليا لما اكبر يارب


ربنل يرضيكي دايما يا رشا
s
ازيكم اخباركم ايه عاملين ايه مع رمضان والحمل
b
حدهنا
P
بت يا بوكى انتى هنا؟
P
حد هنا؟
أ
دموع اشتياقي;10242196:
السلام عليكم يا بنات انا مكتئبه اوي ومش عارفه عماله افكر فلولاده كتير رغم ان لسه بدري عليها وكل شويه احضن بودي خايفه اموت وانا بولد واسيبه والله بعيط كل يوم بليل بسبب الموضوع ده



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ايمان انتى محسسانى انك اول مرة تولدى امال احنا اللى داخلين على حاجة مجهولة بالنسبة لنا نعمل ايه ...؟؟

لو كل واحدة فكرت بالشكل ده يبقى هننقرض

طب ده انا كل مادخل محل اطفال اقول لماما احنا فعلا طفل كل 10 ثوانى:)
أ
هدى بالله عليكي فيه طيب محلات هدوم تانية نضيفة في المعادي ؟؟

أصل دي أول مرة أشتري هدوم للعيد لعبدالله وعايزاهم يبقوا حلوين

بالله عليكي ردي عليا ضرووووووري لأني نازلة بكرة مع مامي إن شاء الله
أ
أمةالله;10244115:
هدى بالله عليكي فيه طيب محلات هدوم تانية نضيفة في المعادي ؟؟

أصل دي أول مرة أشتري هدوم للعيد لعبدالله وعايزاهم يبقوا حلوين

بالله عليكي ردي عليا ضرووووووري لأني نازلة بكرة مع مامي إن شاء الله


فى النايل مول المعادى فى كذا محل حلوييين بس wave اللى فى الجراند مول حلو برضه :)
أ
السلام عليكم فى حد هنا يا بنات
أ
فى حد يا جدعان
أ
أجمل ايام العمر;10244556:
فى النايل مول المعادى فى كذا محل حلوييين بس wave اللى فى الجراند مول حلو برضه :)


جزاك الله خير الجزاء يا حبي :15::15::15::15::15::15:


كوباية مايه;10244571:
السلام عليكم فى حد هنا يا بنات



أنفع أنا؟؟:cool:
ا
هدي عملتي ايه في وجع الحوض الي عندك
أ
يا توتو سيبك من القديم وتعالى ارغي معايا :)
ف
ازيك يا قمر اخبارك ايه
ف
جبتى هدوم اللولى ولا لسه
أ
فراشه فى بيتها;10244866:
ازيك يا قمر اخبارك ايه


الحمد لله يا قلبي ... انتي عاملة ايه انتي وريم؟؟ حللتي ولا لسة؟؟


فراشه فى بيتها;10244878:
جبتى هدوم اللولى ولا لسه


لسة ... نازلة بكرة إن شاء الله مع ماما ... ادعي لي ألاقي حاجات حلوة وذوقها نضيف لأني مش عايزة أنزل غير مرة واحدة إن شاء الله
ف
ان عملت تيست منزلى والحمد لله مش حاااااااااااااااااااامل

ان شاء الله تلاقى حاجه حلوه
انا ان شاء الله هاجيب لبس ريمى بكره انا كمان
ف
المزاج



بتبكى ليه يا عسل
أ
الحمد لله يا جميلة ... خدي بالك على نفسك خاصة إنك بفضل الله بترضعي ... علشان ريم تاخد حقها من الرضاعة بإذن الله

وإن شاء الله تلاقي للعروسة حاجات حلوة :)
X