تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
أمةالله;10244932:
الحمد لله يا جميلة ... خدي بالك على نفسك خاصة إنك بفضل الله بترضعي ... علشان ريم تاخد حقها من الرضاعة بإذن الله

وإن شاء الله تلاقي للعروسة حاجات حلوة :)



ان شاء الله هاروح للدكتوره قريب عشان اشوف سبب تأخير البيريود



صحيح انتى عملتى ايه
ف
تفتكرى سبب التاخير يكون ايه
ف
مييييييييييييييييييييييييييييييي



انتى مشيتى؟
أ
فراشه فى بيتها;10244941:
ان شاء الله هاروح للدكتوره قريب عشان اشوف سبب تأخير البيريود



صحيح انتى عملتى ايه


يبقى الوضع على ما هو عليه :) مفيش جديد :):)


فراشه فى بيتها;10244962:
تفتكرى سبب التاخير يكون ايه


غالبا هتكون الرضاعة ... متقلقيش

أنا اللي مخليني عايزة أروح للدكتورة إني لا برضع ولا باخد حبوب منع حمل ولا كده ... وهي منتظمة عندي أصلا فعلشان كده مستغربة هي لسة مجتش لحد دلوقتي ليه
أ
المنتدى وحش
ف
ان شاء الله خير ما تقلقيش


هو الوحش نايم ولا ايه:)
ع
السلام عليكم
ازيكم جميعاااااااا
ف
ليه بس يا بسبوسه
أ
فراشه فى بيتها;10245000:
ان شاء الله خير ما تقلقيش


هو الوحش نايم ولا ايه:)


آه الحمد لله :)

ربنا يديمها علينا نعمة :)
ف
hoba555;10245017:
السلام عليكم
ازيكم جميعاااااااا


وعليكم السلام ازيك يا هوبا صالحتى زوجك ولا لسه:cool:
أ
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

إزيك يا هبة؟؟ ندى نامت؟؟
ف
مى انتى متجوزه بقالك قد ايه
*
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا ماميهااااات ياحلوين انا قاعده بقرا فى اللى فات لحد مازهقت يابنات ادعولى جوزى يوافق انزل اعد عند مامتى شويه لانى زهقت من جو السعوديه خنقه ومش بقدر اروح اصلى القيام فى المسجد يعنى مش بخرج غير من فين لفين والملل قاتلنى بأه ومصر واحشاااااااااااانى حاسه لو شميت هواها بس كده روحى هترد فيا وكمان مامتى هتاخد بالها منى وتدلعنى(الرجاله مبتعرفش تدلع)مع انى مش بطبخ بس حاساه ساكت بالعافيه ومتغاظ كده
أ
المنتدى عندى واقع
ف
*عروس حبيبى*;10245042:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا ماميهااااات ياحلوين انا قاعده بقرا فى اللى فات لحد مازهقت يابنات ادعولى جوزى يوافق انزل اعد عند مامتى شويه لانى زهقت من جو السعوديه خنقه ومش بقدر اروح اصلى القيام فى المسجد يعنى مش بخرج غير من فين لفين والملل قاتلنى بأه ومصر واحشاااااااااااانى حاسه لو شميت هواها بس كده روحى هترد فيا وكمان مامتى هتاخد بالها منى وتدلعنى(الرجاله مبتعرفش تدلع)مع انى مش بطبخ بس حاساه ساكت بالعافيه ومتغاظ كده


ان شاء الله يوافق


بس طالما الرجاله مش بتعرف تدلع مين بيعرف يدلع هه:wink: :wink: :wink:
أ
فراشه فى بيتها;10245039:
مى انتى متجوزه بقالك قد ايه


شهر 12 أكمل سنتين إن شاء الله :)


*عروس حبيبى*;10245042:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا ماميهااااات ياحلوين انا قاعده بقرا فى اللى فات لحد مازهقت يابنات ادعولى جوزى يوافق انزل اعد عند مامتى شويه لانى زهقت من جو السعوديه خنقه ومش بقدر اروح اصلى القيام فى المسجد يعنى مش بخرج غير من فين لفين والملل قاتلنى بأه ومصر واحشاااااااااااانى حاسه لو شميت هواها بس كده روحى هترد فيا وكمان مامتى هتاخد بالها منى وتدلعنى(الرجاله مبتعرفش تدلع)مع انى مش بطبخ بس حاساه ساكت بالعافيه ومتغاظ كده


معلش يا قمر ... الصح إنك تفضلي مع زوجك على أد ما تقدري ... إلا بقى لو انتي تعبانة أوي وقلقانة إنك يحصل لك حاجة وهو في الشغل ... بس الواحدة المفروض تكون سكن لزوجها وتبقى جنبه في غربته

انتي متجوزة بقالك أد ايه؟؟
ع
فراشه فى بيتها;10245030:
وعليكم السلام ازيك يا هوبا صالحتى زوجك ولا لسه:cool:

الحمد لله يا ام ريم
اصلح جوزي ليه هو انا الغلطانه لا طبعا لازم يعرف ان اللي عمله غلط وخلي الاجازه بتاعته تضيع
أمةالله;10245035:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

إزيك يا هبة؟؟ ندى نامت؟؟

الحمد لله يا مي الساحره الشريره بتاعتي لسه صاحيه
ان مليش ساعه جيه من عند سلفتي اعدت هي وشهد وحنين يلعبو بس بقا خناق وشد وزن
بس الحمد لله اليوم كان حلو وانا مبسوطه
أ
توتو انتي بقالك أد ايه؟؟
أ
عروس حبيبى عندك حق بصراحه الرجاله كلهم كدا وانا جوزى كان رافض اروح عند ماما بردو وقعدت اول 4 شهور منزلتش من البيت واول مره اجى لماما كان امبارح
أ
ازيك يا هوبا يا حبيبتى عامله ايه يا قمره
X