أمةالله;10244932:
الحمد لله يا جميلة ... خدي بالك على نفسك خاصة إنك بفضل الله بترضعي ... علشان ريم تاخد حقها من الرضاعة بإذن الله
وإن شاء الله تلاقي للعروسة حاجات حلوة :)
ان شاء الله هاروح للدكتوره قريب عشان اشوف سبب تأخير البيريود
صحيح انتى عملتى ايه