تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
ازيك ياايمان وازاى بودى

عرفتى حامل ف اية؟؟؟
ف
انا اسمى فاطمه
سمو الاميره فاطمه:D
د
ازيك يا جميل اه بنوووووووووووووته
ب
ازيك يا بسبس

مبروك ع الولد ربنا يكملك خير ياااااااااااارب
أ
هوبا متخديش كل حاه على اعصابك الدنيا مش مستهله خااااااااااالص
ب
مبروك ياايمان
وربنا يقومك بالسلامة واخبار نفسية بودى اية؟



اهلا بيكى يا سمو الاميرة هههههههههه
ع
ايك يا مها اخبار ايه يا قمر
ويا سمو الاميره هههه انا طيبه بس لازم الواحد يعرف امتي يشد وامتي يرخي
هههههههه انا حكميه عصري انتي مش عارفه قيمتي
أ
ربنا يخليكى يا موها يا قمره وانتى يا حبيبتى حامل فى ايه؟
د
بودي غيرااااااااااااااااااان
أ
انا نفسى هوبا تبقى حامل اوى مش عارفه ليه
حاسه انى هعرف انها حامل قريب
*
فراشه فى بيتها;10245071:
ان شاء الله يوافق


بس طالما الرجاله مش بتعرف تدلع مين بيعرف يدلع هه:wink: :wink: :wink:


اه يا اختى بيعرفوا يدلعوا بمزاجهم ولأغراض انتى عارفاها بسسسسس انما فى الحياه العاديه خنشور كده انما ماما واخواتى وولادهم ورغيهم ولعبهم هيردوا فيا روووووووحى

أمةالله;10245078:



معلش يا قمر ... الصح إنك تفضلي مع زوجك على أد ما تقدري ... إلا بقى لو انتي تعبانة أوي وقلقانة إنك يحصل لك حاجة وهو في الشغل ... بس الواحدة المفروض تكون سكن لزوجها وتبقى جنبه في غربته

انتي متجوزة بقالك أد ايه؟؟

ماهو انا فى صراع بين عقلى وقلبى ...عقلى بيقول الصح انى اقعد معاه واكون سكن والكلام ده لكن اعمل ايه انا دلوعه ولحد دلوقتى مش عارفه اتحمل مسؤليه راجل وبيت بنفس صافيه كده لا بحس انى بتخنق من المسؤليه وعاوزة ارجع لمامتىىىىى اريح عندها شويه انا متجوزة بقالى خمس شهور وكام يوم قولولى هو انا كده بستعبط وللا ايه؟

كوباية مايه;10245089:
عروس حبيبى عندك حق بصراحه الرجاله كلهم كدا وانا جوزى كان رافض اروح عند ماما بردو وقعدت اول 4 شهور منزلتش من البيت واول مره اجى لماما كان امبارح

ماشاء الله يابسبس ربنا يهنيكى بالقعده عند مامتك وتنبسطى ياربوتشوفى صحباتك وتحسى بانتعاش كده:D

hoba555;10245101:
عروس ان شاء الله جوزك يوافق انا مش عارفه بصراحه ايه نغمه السعوديه معاكم سبحان الله محدش مرتاح فيها
مش عارفه ليه
ده احتمال كبير باذن اله جوزي هيسافر وياخدني معاه

يابنتى والله انا شايفه انها خنقه جدا وعمرى عمرى ماهاخد عالقعده هنا انما فى ناس كتير قابلتهم هنا قالولى اول سنه بتكون صعبه وبعد كده بتتعودى وبتفضلى القعده فيها كمان انما فيه قله من الناس اللى بيحبوا يرجعوا مصر
أ
هقوم اجيب بيبسى وجوافه وامتع نفسى شويه عشان الواحد هيصوم
(
ازيكم يا حلوين اخباركم اية (f)
ع
كوباية مايه;10245209:
هوبا متخديش كل حاه على اعصابك الدنيا مش مستهله خااااااااااالص

والله يا بسبس ماكنت قادره اتحكم في اعصابي الفتره الي فاتت دي ابدا اول مره ابقا كده
وده كله كان قلق وخوف عليه
لغايه ما فعلا القلق ده اثر علي اعصابي
د
عروس انا زيك بضبط عااااااااااااااااااااااااااااا
أ
ربنا يخليكى يا عروس بس قوليلى اناديكى بأيه؟
أ
لا يا قمر مش بتستعبطي

بس لازم ننشف شوية ونتعود على الحياة الجديدة

افرضي هو اللي قال الكلمتين دول وبتخنق من المسئولية وروحي عند أهلك علشان أريح وبتاع مش كنتي هتضايقي؟؟
ع
*عروس حبيبى*;10245230:
اه يا اختى بيعرفوا يدلعوا بمزاجهم ولأغراض انتى عارفاها بسسسسس انما فى الحياه العاديه خنشور كده انما ماما واخواتى وولادهم ورغيهم ولعبهم هيردوا فيا روووووووحى


ماهو انا فى صراع بين عقلى وقلبى ...عقلى بيقول الصح انى اقعد معاه واكون سكن والكلام ده لكن اعمل ايه انا دلوعه ولحد دلوقتى مش عارفه اتحمل مسؤليه راجل وبيت بنفس صافيه كده لا بحس انى بتخنق من المسؤليه وعاوزة ارجع لمامتىىىىى اريح عندها شويه انا متجوزة بقالى خمس شهور وكام يوم قولولى هو انا كده بستعبط وللا ايه؟


ماشاء الله يابسبس ربنا يهنيكى بالقعده عند مامتك وتنبسطى ياربوتشوفى صحباتك وتحسى بانتعاش كده:D

[/COLOR][/SIZE]
يابنتى والله انا شايفه انها خنقه جدا وعمرى عمرى ماهاخد عالقعده هنا انما فى ناس كتير قابلتهم هنا قالولى اول سنه بتكون صعبه وبعد كده بتتعودى وبتفضلى القعده فيها كمان انما فيه قله من الناس اللى بيحبوا يرجعوا مصر

ربنا يكتبلك اللي فيه الخير
انا اخو جوزي ليه 15 سنه فيها وخالتي 20 سنه فيها
أ
انا اول ما اتجوزت كنت بعيد عن اهلى بقيت اتخيل اختى بتنادى عليا ومره كنت بنشر وسمعت صوتها بتنادى دخلت ادور عليها فى الشقه ههههههههههههههههههههههههه
ا
تصبحو علي خير يا بنات انا هاروح اتسحر وبعد كده انام عشان هاصحي بدري واروح عند ماما
X