ههههههههههههههههههههههههه خلاص بقى يا مورو احنا كبرنا على الحاجات دى
هو بيتلبس مره واحده فى العمر وخلاص
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
07-09-2009 | 02:59 PM
L
07-09-2009 | 03:00 PM
كوباية مايه;10241680:
يا جماه انا مش لاقيه وستفندى خالص
مفيش ممكن تجيبى فانتا يوسفى هههه
بس فيه برتقال صيفى
أ
07-09-2009 | 03:00 PM
مانا عارفه يا مورو يا ناصحه انه مش الموسم بتاعه بس انا بتوحم عليه بجد نفسى فيه اوى اوى اوى
ع
07-09-2009 | 03:00 PM
معاكي يا مورو الصور جميله اوي وخلاص كده هجيب افتح درجه رمادي ويارب الاقي
وتسلميلي الصور حلو اوي والصوره اللي هي لبسه بلوزه بيضه
نفس التطريز اللي عندي نفس الشكل
وتسلميلي الصور حلو اوي والصوره اللي هي لبسه بلوزه بيضه
نفس التطريز اللي عندي نفس الشكل
L
07-09-2009 | 03:01 PM
كوباية مايه;10241687:
مانا عارفه يا مورو يا ناصحه انه مش الموسم بتاعه بس انا بتوحم عليه بجد نفسى فيه اوى اوى اوى
جيبيه عصير بيور او اى نوع وأشربيه
ص
07-09-2009 | 03:01 PM
اتفضلى

هببببببببببببب

هببببببببببببب
أ
07-09-2009 | 03:01 PM
حرام عليكو متحبطونيش انا نفسى في اوى اوى
ع
07-09-2009 | 03:01 PM
يا مورو نفسي اعمل فرح من اول وجديد عاااااا وهتجنن وبقا عروسه جديده
أ
07-09-2009 | 03:02 PM
اخص عليكى ا مور جد خليتى نفسى فيه اكتر عاااااااااااااااااااااااااا
L
07-09-2009 | 03:02 PM
hoba555;10241689:
معاكي يا مورو الصور جميله اوي وخلاص كده هجيب افتح درجه رمادي ويارب الاقي
وتسلميلي الصور حلو اوي والصوره اللي هي لبسه بلوزه بيضه
نفس التطريز اللي عندي نفس الشكل
هاتى طرحه سيلفر مطفى
ع
07-09-2009 | 03:02 PM
شوفي في مترو اواي هايبر كبير يمكن تلاقي يا بسبس
ع
07-09-2009 | 03:03 PM
طيب ما نادورفت علي سيلفر ملقيتش وبعد كده حاسه هيبقي سواريه خالص كده
ص
07-09-2009 | 03:03 PM
الجو حررررررررررررررررررررررر
محدش رد عليا فى الجزر لييييييييييييييييه
محدش رد عليا فى الجزر لييييييييييييييييه
ص
07-09-2009 | 03:04 PM
لا بلاش سيلفر هيبقا سواريه
ممكن تجيبى رمادى مش فاتح
وتلبسى معاه واحده مشكله رمادى فى ابيض متخيله
ممكن تجيبى رمادى مش فاتح
وتلبسى معاه واحده مشكله رمادى فى ابيض متخيله
L
07-09-2009 | 03:06 PM
صوت العيون;10241702:
الجو حررررررررررررررررررررررر
محدش رد عليا فى الجزر لييييييييييييييييه
قولتلك عملته من غير جزر عملته ببطاطس وكان تحفه
ص
07-09-2009 | 03:07 PM
لا منا مبحبوش ببطاطس ينفع
وعملتيه ازاى قوليلى
وعملتيه ازاى قوليلى
أ
07-09-2009 | 03:07 PM
والله يا هوبا ملقيتش
L
07-09-2009 | 03:09 PM
صوت العيون;10241715:
لا منا مبحبوش ببطاطس ينفع
وعملتيه ازاى قوليلى
الأول غليته لوحدة وقبل ما ينشى غسلته ورميت ميته
وبعدين حطتله بطاطسايه وبصله وكمون ولما أستوى ضربته فى الخلاط وحطيته تانى على النار وحطيت ملح ومعلقه كبيرة سمن بلدى وبس
ص
07-09-2009 | 03:09 PM
بصى دا
البقلاوة
المقاديرالعجينة
كاستين دقيق
شوي ملح
ماء
الطريقة نعجن هالمقادير ونقسم العجين الى 9 دوائر ونرش فوقة شوي نشاء ونغطية ونخلية ربع ساعة
بعد كذا ناْخذ دائرة ونفردها ونرش فوقها شوي نشاء ونجيب الثانية ونفس الشئ وبين كل وحدة ووحدة نرش نشاء
وبعدين نفردهم مع بعض بحيث اننا نخليهم عجينة وحدة
ونقسمها بالطول ونضعها بالصينية المدهونة بقليل زيت
ونحشيهاقشطة وفستق يعني على حسب الرغبة
بعد كذا نحمي نصف كاسة زبدة ونسكبها فوق البقلاوة
وتدخل الفرن بدرجة حرارة متوسطة
في هذة الاثناء
نسوي القطر
مقاديرة
نصف كيلو سكر + نصف حبة ليمون + موية
وعند اخراج البقلاوة من الفرن تسقى بالقطر
البقلاوة
المقاديرالعجينة
كاستين دقيق
شوي ملح
ماء
الطريقة نعجن هالمقادير ونقسم العجين الى 9 دوائر ونرش فوقة شوي نشاء ونغطية ونخلية ربع ساعة
بعد كذا ناْخذ دائرة ونفردها ونرش فوقها شوي نشاء ونجيب الثانية ونفس الشئ وبين كل وحدة ووحدة نرش نشاء
وبعدين نفردهم مع بعض بحيث اننا نخليهم عجينة وحدة
ونقسمها بالطول ونضعها بالصينية المدهونة بقليل زيت
ونحشيهاقشطة وفستق يعني على حسب الرغبة
بعد كذا نحمي نصف كاسة زبدة ونسكبها فوق البقلاوة
وتدخل الفرن بدرجة حرارة متوسطة
في هذة الاثناء
نسوي القطر
مقاديرة
نصف كيلو سكر + نصف حبة ليمون + موية
وعند اخراج البقلاوة من الفرن تسقى بالقطر
أ
07-09-2009 | 03:09 PM
انا هموت وانام منمتش من امبارح