تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
صوت العيون;10241630:
الحمد لله
دودى اعملى رز اصفر رز بالعدس اصفر يعنى مش دا خفيف
الا صحيح هدى مبتجيش ليه خير ان شاء الله


ما أنا خايفه يكون العدس هو اللى تعبلى القولون رغم انى عملته زى ما ييم قالت
أ
بيبو اتخضيت عشان فى الاسبع التلاتاشر بيبقى من 6-7 سم
ق
صحيح يا بسبس ما شاء الله عرفت انك حامل فى ولد
الف مبروووووووك ربنا يحميهولك يارب ويجيبه بالسلامة ان شاء الله
ص
ممكن بمبى هادى
او لو حاجه مشجره زى كدا



وشوفى دى حطى بدل بلوزتها البيضا لون بلوزتك

ق
دودى القولون طبيعى انه يتعب فى الحمل بغض النظر عن الاكل. خصوصا لو انتى اصلا عندك القولون العصبى هيتعبك من التوتر
أ
ربنا يخيلكى يا بيبو تسلمى يا قمره ودوريلى بقى على اسامى حلوه كدا
L
كوباية مايه;10241640:
دودى حلو اوى سندوتش جبنه بالشاى باللبن عشان المعده تكون مستريحه وشويه وابقى كلى فاكهه

دودى عرفتى نوع البيبى؟؟؟


طب أجيب جبنه ايه لأن الجبنه الأسطانبولى بتتعبنى بردو

الدكتورة قالتلى أحتمال ولد بس مش أكيد هاروح بعد بكرة أعرف بقى أدعولى
ص
اه
خلاص بلاش منه ولا من الكقليات ولا التوابل
ص
جيبى جبنه بيضا قليله الملح بتبقا حلوة اوى واعمليها مع طماطم وحاولى تتخلصى من قشره الطماطم وعليهم زيت زيتون وبالهنا والشفا ياسلام بحبها اوى دى
أ
انا قاولونى علطول تاعبنى على فكره سواء اكلت تقيل او خفيف
L
صوت العيون;10241654:
اه
خلاص بلاش منه ولا من الكقليات ولا التوابل



طب قولولى أكل ايه
أ
اه يا دودى زى ما مورو قالتلك

يا فيت يا جبنه قليله الملح
ص
دا عجبنى ههههههههههههه

ق
اهاااا ربنا يستر ان شاء الله

انا كمان على طول قولونى تعبان حتى لو ماكلتش اصلا هههههههههه
ق
انا ماشية يا بنات خلى بالكوا من نفسكوا وبيبيهاتكوا

سلااااام
ص
L
قصة كبيرة;10241669:
اهاااا ربنا يستر ان شاء الله

انا كمان على طول قولونى تعبان حتى لو ماكلتش اصلا هههههههههه


أنا كمان بس اليومين دول زايد عليا قوى
أ
يا جماه انا مش لاقيه وستفندى خالص
ص
فى رعايه الله يا جميله
ندى فيييييييييييين
ص
هو دا موسمه يا حلوتهم
اشربيه بلاش تكليه
مين عاوز رومان
X