تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
ندى اتسحرت كويس نوعا ما الحمد لله بس مااكلتش اى تمر ليه ؟؟
ع
انا خارجه بعد شويه اصلا عشان هجيب طرحه جديده غير اللي جبتها امبارح طلعت كاتمه
أ
هو انا ليه محدش معبرنى؟؟؟
ع
احنا مش هنطبخ انا معزومه انهارده عند سلفتي
ق
انا نفسى اكل حمام قوووووى بس انا قاعدة عند حماتى وهتكسف اطلب حاجة

بصى يا بسبس انا عملت سونار الاسبوع اللى فات كنت فى الاسبوع العاشر وخمس ايام تقريبا وطول البيبى كان 3 سم. بيتهيألى ان هو كده كان قصير شوية لانه مفروض يكمل خمسة سم.
بكرة بقى ان شاء الله هروح تانى واشوف ايه الاخبار. وربنا يستر من موضوع الضغط ده.
ع
هههه ليه بس يا بسبس
انا معرفش واله اجابه سوالك نسيت الحمل من زمان
ص
ندى هاتى طرحه رمادى
الفساتين دى لحد الاخر يا جميله بس اخرها قماش قطن كدا وفى طرفه دنتيلا
ق
بنات انا عايزة اعرف حاجة.. هو انا لما اتابع ضغط من دلوقتى (انا ضغطى عالى قوى اصلا) واخدتله دوا.. ممكن لا قدر الله يجيلى تسمم حمل؟ ولا خلاص؟
ص
طيب لما رحت للدكتور كنت فى الاسبوع التاسع من كام يوم يعنى الحمد لله وقالى طوله 2.19 سم
كدا كويس ان شاء الله
ق
بصى يا بسبس انا التيكر بتاعى بيعد الايام مظبوط.. يعنى انا النهاردة الحمد لله فى الاسبوع ال11 و3 ايام بالظبط
أ
طيب الحمدلله يا بيبو اصلك قولتيلى انك كنتى فى الاسبوع التلاتاشر فا اتخضيت وقول اتأكد منك بس
L
أنا هفطر لوحدى لأن جوزى لسه منفضلى ولسه مجاش من السفر والقولون عندى تعيان فعايزة أكل خفيف أقترحو عليا انا بفكر سندوتش جبنه وشاى بلبن
ص
ان شاء الله هعمل بطاطس بالصلصه ورز وشوربه عدس نفسى فيها بس معنديش جزر
لو معرفتش اجيب ينفع بدونه ان شاء الله
أ
بيبو التيكر بتعك مش ظاهر اصلا
ق
صوت العيون;10241610:
طيب لما رحت للدكتور كنت فى الاسبوع التاسع من كام يوم يعنى الحمد لله وقالى طوله 2.19 سم
كدا كويس ان شاء الله


اه بيتهيألى كده حلو.


انا قولت ممكن يكون كده عشان صايمة .. مش عارفة بقى
ص
الحمد لله
دودى اعملى رز اصفر رز بالعدس اصفر يعنى مش دا خفيف
الا صحيح هدى مبتجيش ليه خير ان شاء الله
ق
اتخضيتى ليه؟ مش فاهمة
L
صوت العيون;10241624:
ان شاء الله هعمل بطاطس بالصلصه ورز وشوربه عدس نفسى فيها بس معنديش جزر
لو معرفتش اجيب ينفع بدونه ان شاء الله


عملتها أمبارح من غير جزر حطيت بطاطس بس وكانت تحفه فطرت وأتسحرت منها
ع
طيب رمادي في لون ايه تاني مش عيزاها تكتم
انا كنت جيبه درجات الزرق ةوالسماوي حستها مش حلوه
أ
دودى حلو اوى سندوتش جبنه بالشاى باللبن عشان المعده تكون مستريحه وشويه وابقى كلى فاكهه

دودى عرفتى نوع البيبى؟؟؟
X