اصلا اساس المشكله ان حماتي كانت عزمانا امبارح وبلصدفه مرات اخوه ومامتها كانو برده عازمينا
ومرات اخو جوزي( سلفتي يعني )دي بقا يبقي اخوها متجوز اختي
يعني صله قرابه من ناحيه جوزي وناحيتي انا
وقلتله خلاص نروح لسلفتي ومامتك قريبه تقدر الموقف يعني
راحت مامته قالت لا انا جهزت كل حاجه وهي اصلا راكبه دماغها عشان مش بتكلم سلفتي ومتخصمين
بسس
رحت قولتله ليه موقف مامتك غريب كانت المفرض هي اللي تستحمل لانها هي القريبه وهي اللي تراعي الظروف
راح بقا قال بس ياهبه انتي دايما جايه علي ماما ومنحازه لسلفتك عشان اختك بس ومقصره من ناحيها
وقالي الكلام ده قبل الفطار وعديته
واحنا ماشين في الشارع قولتله يارب مكنش قصرت مع مامتك انهارد
قالي انا شايف انك عملتي حلاجت عاديه يعني
اتنرفزت قولتله عاديه دانا كان ممكن مجيش انهارده اصلا راح بقا انترفز واعد يزعق
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ع
07-09-2009 | 12:50 PM
L
07-09-2009 | 12:53 PM
hoba555;10241171:
اصلا اساس المشكله ان حماتي كانت عزمانا امبارح وبلصدفه مرات اخوه ومامتها كانو برده عازمينا
ومرات اخو جوزي( سلفتي يعني )دي بقا يبقي اخوها متجوز اختي
يعني صله قرابه من ناحيه جوزي وناحيتي انا
وقلتله خلاص نروح لسلفتي ومامتك قريبه تقدر الموقف يعني
راحت مامته قالت لا انا جهزت كل حاجه وهي اصلا راكبه دماغها عشان مش بتكلم سلفتي ومتخصمين
بسس
رحت قولتله ليه موقف مامتك غريب كانت المفرض هي اللي تستحمل لانها هي القريبه وهي اللي تراعي الظروف
راح بقا قال بس ياهبه انتي دايما جايه علي ماما ومنحازه لسلفتك عشان اختك بس ومقصره من ناحيها
وقالي الكلام ده قبل الفطار وعديته
واحنا ماشين في الشارع قولتله يارب مكنش قصرت مع مامتك انهارد
قالي انا شايف انك عملتي حلاجت عاديه يعني
اتنرفزت قولتله عاديه دانا كان ممكن مجيش انهارده اصلا راح بقا انترفز واعد يزعق
موضوع الأم ده بيبقى حساس جدا حاولى تتفاديه الأم أو الأخوات عموما وخلى بالك مهما هتعمللهم جوزك مش هايقولك برافو لأنه دايما عايز أكتر
ع
07-09-2009 | 01:03 PM
والله ربنا شاهد عليا اني بعملها احسن من سلايفي التانين
وهو نفسه بيقولي كده انتي احسن واحده فيهم
واخواته الولاد نفسهم بيقولو هبه اطيبكم ملهاش في الخناقات زيكم
ومش عارفه ليه عايزه يغظني
عملتله ايه
وكل المشكله عند مامته اني لازم اكون كل شويه عندها وانا اصلا بعد الفطار بنام وبكون مهدوده من ندي
لاا وكمان عيزاني ابات لما جوزي يكون موجود
وانا اصلا شقتي مش خلصانه ومش مستعده ابات في الاوضه بتاعت جوزي وكمان ندي بتنام علي 5 الفجر وماما بتساعديني وتشيلها لكن حماتي صحتها علي ادهخا ولا تعرف تشيل ولا حاجه
وهو نفسه بيقولي كده انتي احسن واحده فيهم
واخواته الولاد نفسهم بيقولو هبه اطيبكم ملهاش في الخناقات زيكم
ومش عارفه ليه عايزه يغظني
عملتله ايه
وكل المشكله عند مامته اني لازم اكون كل شويه عندها وانا اصلا بعد الفطار بنام وبكون مهدوده من ندي
لاا وكمان عيزاني ابات لما جوزي يكون موجود
وانا اصلا شقتي مش خلصانه ومش مستعده ابات في الاوضه بتاعت جوزي وكمان ندي بتنام علي 5 الفجر وماما بتساعديني وتشيلها لكن حماتي صحتها علي ادهخا ولا تعرف تشيل ولا حاجه
ع
07-09-2009 | 01:04 PM
دودي احسن مشروم اعتقد قودي
وفي انواع كتير واسعار مختلفه مش عارفه ايه الفرق
بس جربت كده نوع كان رخيص كان وحش ومكنش ليه اي طعم بعدين جوزي جاب امريكانا كان معقول شويه
وفي انواع كتير واسعار مختلفه مش عارفه ايه الفرق
بس جربت كده نوع كان رخيص كان وحش ومكنش ليه اي طعم بعدين جوزي جاب امريكانا كان معقول شويه
L
07-09-2009 | 01:09 PM
hoba555;10241213:
والله ربنا شاهد عليا اني بعملها احسن من سلايفي التانين
وهو نفسه بيقولي كده انتي احسن واحده فيهم
واخواته الولاد نفسهم بيقولو هبه اطيبكم ملهاش في الخناقات زيكم
ومش عارفه ليه عايزه يغظني
عملتله ايه
وكل المشكله عند مامته اني لازم اكون كل شويه عندها وانا اصلا بعد الفطار بنام وبكون مهدوده من ندي
لاا وكمان عيزاني ابات لما جوزي يكون موجود
وانا اصلا شقتي مش خلصانه ومش مستعده ابات في الاوضه بتاعت جوزي وكمان ندي بتنام علي 5 الفجر وماما بتساعديني وتشيلها لكن حماتي صحتها علي ادهخا ولا تعرف تشيل ولا حاجه
من خرج من داره والله يا بنتى انا مش بحب ابات بره البيت لا عند أهلى ولا أهله فاهميه موضوع ندى بالراحه كده ويارب يتفهم
قوليلى المشروم الوحش ده اسمه ايه اصل السوبر ماركت عندى مفيهوش غير نوع واحد ومش معروف وانا مش عايزة تجارب فاشلة
ص
07-09-2009 | 01:11 PM
دودى اشتريتى لبس
ص
07-09-2009 | 01:11 PM
احسن مشروم داريا
L
07-09-2009 | 01:13 PM
صوت العيون;10241245:
دودى اشتريتى لبس
فصلت فستانين وطقمين للحمل وماما بتقولى كفايه بس بفكر أعمل طقم تانى بنطلون وتونيك حمل بردو
ع
07-09-2009 | 01:17 PM
لا يادودي هو متفهم موضوع البيات عندهم وعارف كويس اني مش هقدر واحنا متفقين يعني
بس لما يجي هنا بقااا مش عارفه ايه اللي بيجراله
ربنا يهديه لاني بجد تعبت وهو مش مقدر
بس لما يجي هنا بقااا مش عارفه ايه اللي بيجراله
ربنا يهديه لاني بجد تعبت وهو مش مقدر
L
07-09-2009 | 01:21 PM
hoba555;10241266:
لا يادودي هو متفهم موضوع البيات عندهم وعارف كويس اني مش هقدر واحنا متفقين يعني
بس لما يجي هنا بقااا مش عارفه ايه اللي بيجراله
ربنا يهديه لاني بجد تعبت وهو مش مقدر
معلش يا هوبا أستحملى دول يومين الراجل قاعدهم
ع
07-09-2009 | 01:21 PM
دودي والله مش فاكره اسم المشروم الوحش ايه للاسف
L
07-09-2009 | 01:27 PM
ولا يهمك يا هوبا
L
07-09-2009 | 01:34 PM
ميرفى فين لتكون عملتها وفقست حد معاه رقمها؟
ص
07-09-2009 | 01:36 PM
بببببببببببببببببببببببببببببببببخ
طيب متورينى شكل الموديلات كدا يا دودى ممكن
طيب متورينى شكل الموديلات كدا يا دودى ممكن
L
07-09-2009 | 01:44 PM

عاملة زى ده بس مشجر أبيض فى أسود وطبعا بكشكشه من تحت الصدر وبلبس تحتيه شيميز أبيض
ع
07-09-2009 | 01:46 PM
دودي جبتي منين شميزات
نفسي ابطل البديهات الزفت دي
نفسي ابطل البديهات الزفت دي
ص
07-09-2009 | 01:46 PM
ما شاء الله جميل
ونفس سؤال ندى
ونفس سؤال ندى
L
07-09-2009 | 01:50 PM
hoba555;10241365:
دودي جبتي منين شميزات
نفسي ابطل البديهات الزفت دي
فى أم سو حاجات جميله أو بفصل وبتبقى زى الجاهز بالظبط وانا مبطلة البديهات من زمان
سنين
&
07-09-2009 | 01:50 PM
السلام عليكم ...
ازيكو يا حلويين؟؟؟
ازيكو يا حلويين؟؟؟
ص
07-09-2009 | 01:51 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الحمد لله
ازيك انتى يا جميله
الحمد لله
ازيك انتى يا جميله