تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
حلو التونك يا مورو بس ممكن ميدخولش من الصدر عشن الصدر بيكبر فى الحمل
ص
تسلمى اتفضليها يا جميله متغلاش عليكى
ص
اه بس الصدر مش قماش مشدود دا بيمط زى الاسترتش

ودى الفساتين الحمد لله



أ
طيب الحمدلله يا رشا وكله رزق من ربنا وربنا هيديكى البنت اكيد والله بس ادعيه
ص
ان شاء الله يارب يارب يارب
أ
حلوين يا مورو اوى اوى بس يارب المقاسات متتغيرش معاكى بعد شويه
ص
يارب
والحمد لله جيبت فستان حمل جينز شيك اوى ما شاء الله بس مش عندى صورته دلوقتى
وهشوف بقا حاجه ان شاء الله تانى
وعاوزة اخلص من البديهات صراحه لانها هتبقى خنقه فقلت قمصان بقا وجوكيت بس طريه للفساتين
ان شاء الله
ص
شوفى دا حلو اوى ما شاء الله

كيكه
&
ما شاء الله يا مورو...
حاجاتك كلها حلوة تتهنى بيهم ان شاء الله....
ص
الله يخليكى يا جميله
تسلمى
أ
انا لسه مجيبتش حاجه بس هستنى يومين استريح من السفر وبعدين ابقى انزل اشترى
ص
ان شاء الله
ق
بخخخخخخخخ
أ
بيبو سؤال ضرووووووووووووووورى عيزه اعرف انتى فىالكام بالظبط وحجم البيبى قد ايه ضروووووووووووووورى
ص
هتطبخوا ايييييييييييه ان شاء الله

شوفوا دا كمان

مكرونه
أ
انا مش هطبخ انا عند ماما وهى اللى هتطبخ وهتعملنا صييه بطاطس فى الفرن وفراخ ى الفرن وملوخيه ومش عارفه ايه تانى
ص
ما شاء الله بالهنا والشفا
L
صوت العيون;10241536:
يارب
والحمد لله جيبت فستان حمل جينز شيك اوى ما شاء الله بس مش عندى صورته دلوقتى
وهشوف بقا حاجه ان شاء الله تانى
وعاوزة اخلص من البديهات صراحه لانها هتبقى خنقه فقلت قمصان بقا وجوكيت بس طريه للفساتين
ان شاء الله

الشيميزات جيبيها واسعه من تحت الصدر أو بكسر عشان مش تضايق بطنك ومش هتبان فى الفساتين على فكرة انا عاملة كده
ص
طيب ممكن صور ليها
ع
الله يبارك فيكي يا ندي
حاجتك حلوه اوي يا مورو تتهني بيهم ياب
الفساتن دي تتلبس تحتها جينز ولا واصله للاخر
انا كنت داخله دلوقتي اسالكم
جيبت تونيك اسود عند ناحه الزاير تطريز فضي بالطول وبرده عن فتحه الزاز برده نفي النظام تطريز بالطول
مش عارفه اجيب طرحه لونها ايه
وهلبسه علي جينز سماوي
X