تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
وكمان شفت معاصم على شكل كم شيميز حلوة قوى بس لسه مش جربتها
انا مش بطيق البديهات الكارينا أصلا فى الصيف بلبسها بس تحت الحاجات الشفافه شوية
ع
بكام يا دودي وبتنقي حلوه مش عايزها برده بحر
ص
اه فين المعاصم دى شفتها فى التى فى بس فين وبكام
ع
وعليكم السلام يا ندي ازيك يا جميل
ص
هقوم اصلى
L
صوت العيون;10241394:
اه فين المعاصم دى شفتها فى التى فى بس فين وبكام

سيتى ستارز تقريبا كان تاى شوب مش فاكرة لو روحت سبينس النهارده هابوصيلكو عليها
أ
صباح الخير يا بنات فى حد هنا؟؟؟ انا لسه راجعه من الامتحان دلوقتى
أ
ندى ودودى وهوبا ومرو ازيكم يا قمرت بقالى كتير مشوفتكوش متجمعين كدا يارب دايما
y
صباح او مساء الخير
امتحان ايه ياموززة اللى انت كنت فيه

مش انا صايمه النهارده بس مهبطه على الاخر :(
أ
امان دور سبتمب ياختى عشان انا شايله مدتين فى اخر سنه وهمتحن تانى يوم 15 سبتمبر ان شاء الله عشان كدا جيت كايرو
أ
انتوا لما انا جيت سكتو ليه؟؟ ايه الوحاشه اللى انتو فيها دى
&
دودى .... موديل الفستااان حلو اوى .... مبروووك عليكى يا قمر
هوباااااا.... مبروووك عليكى الطقم الجديد وعقبال ما تجيبى الطقم اللى حتلبسيه فى فرح ندى وتعزمينى عشان اشوفه
مورو..... اخبارك ايه يا قمر؟؟
يوميزو .... انتى اتسحرتى كويس وكلتى تمر فى السحوووووووووور؟؟؟

بسبس.... عملتى ايه فى الامتحااان؟؟
أ
معملتش حاجه والله يا ندى نو كومنت
ص
الحمد لله يا ندى ازيك انتى
بسبس ازيك يا جميله عملتى رفعتى راسنا ولا لا وحمد لله على سلامتك
هوريكم صورة فستانين عندى الحمد لله
قلت للحمل
وشنطه جيبتها من المصيف لحاجه النونو ان شاء الله
ماشى
أ
ماشى يا مورو مستنياكى
ص
دى الشنطه الحمد لله


أ
رشا جات يا بنات

رشا طمنينى عليكى يا بنتى

العيال الوحشه دى قلقونى عليكى
ص
ودا تونيك كنت مفصلاه الحمد لله

ص
رشا كويسه الحمد لله وطلعت حامل فى ولد يا بسبس الحمد لله
أ
حلوه وى الشنطه يا مورو انا بحب الشنط دى اوى اوى ماشاء الله مبروكه عليكى يا قمره
X