تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ا
06-09-2009 | 02:47 AM
واخيرا الموقع فتح يارب تدخلوا بقه وله نمتو
r
06-09-2009 | 03:42 AM
فى حد هنا يا عيال ولا زى كل يوم
&
06-09-2009 | 03:43 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) lifedrop, roshy&hany, البرج اليسر
رشاااااااا ... افقشتك...
بطلى غلاسة بقى وتعالى اتكلمى معانا ....
متعوديش تنقطيتنا ...
عرفة لو متكلمتيش نعايا شوية حلووووووين؟؟؟؟
حاجى اعضك واكل عياااااااالك ...انتى حرة بقى
رشاااااااا ... افقشتك...
بطلى غلاسة بقى وتعالى اتكلمى معانا ....
متعوديش تنقطيتنا ...
عرفة لو متكلمتيش نعايا شوية حلووووووين؟؟؟؟
حاجى اعضك واكل عياااااااالك ...انتى حرة بقى
أ
06-09-2009 | 03:48 AM
السلام عليكم يا قمرات
بسبس ألف مبروك على البيبي الولد :) ربنا يتمم لك على خير يا قمر
بالنسبة للأسماء شوفي عمار وعمر ومعاذ وسلمان وموسى ومالك وطبعا طبعا عبدالله:wink:
بسبس ألف مبروك على البيبي الولد :) ربنا يتمم لك على خير يا قمر
بالنسبة للأسماء شوفي عمار وعمر ومعاذ وسلمان وموسى ومالك وطبعا طبعا عبدالله:wink:
r
06-09-2009 | 03:49 AM
ههههههههههه وانا مقدرش ماتكلمش معاكى ياقمر وعندى ليكى مفاجاة عرفت نوع البيبى تفتكرى ايه ؟
أ
06-09-2009 | 03:49 AM
روشي يا مملة
خلصينا وطمنينا عليكي بقى
والله أعصابي تعبت
بجد أيا كان الدكتور قال لك ايه الموضوع مش مستاهل تتعبي نفسيتك بجد
وأنا قلت لك خلاص امبارح على خطة تستعملي فيها الشباب بتوعك :)
خلصينا وطمنينا عليكي بقى
والله أعصابي تعبت
بجد أيا كان الدكتور قال لك ايه الموضوع مش مستاهل تتعبي نفسيتك بجد
وأنا قلت لك خلاص امبارح على خطة تستعملي فيها الشباب بتوعك :)
r
06-09-2009 | 03:54 AM
ازيك يا ميوية طب يالا قوليلى ايه هى الخطة عشان ماشفتهاش عشان الحق اعملها وخصوصا التالت جاى فى السكة :(
&
06-09-2009 | 03:57 AM
ولد يا روشى؟؟؟؟
r
06-09-2009 | 03:58 AM
ايوة ياندى
الحمد لله
قدر الله وماشاء فعل
الحمد لله
قدر الله وماشاء فعل
m
06-09-2009 | 04:45 AM
حد هناا
m
06-09-2009 | 04:48 AM
حد هنا
m
06-09-2009 | 05:18 AM
يابنات مش بتردو ليه
r
06-09-2009 | 12:27 PM
دودى ازيك عاملة ايه ؟
وحشتينى اوى
وحشتينى اوى
ص
06-09-2009 | 12:38 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رشا ازيييييييييييييييييك
رشا ازيييييييييييييييييك
ا
06-09-2009 | 12:38 PM
هدي لما تدخلي طمنينا علي الوجع الي كان عندك
ص
06-09-2009 | 12:39 PM
مبروك يا رشا الحمد لله ربنا يباركلك فيه يارب
L
06-09-2009 | 12:44 PM
بقالى اربع سااعات بقرا اللى فاتنى أزيكو كلكو
رشا وحشتينى موت وقلقتينى عليكى يا وحشه
هدى طمنينا لما تدخلى
ميرفى الحمد لله والله كنت بدعيلك كتير
رشا وحشتينى موت وقلقتينى عليكى يا وحشه
هدى طمنينا لما تدخلى
ميرفى الحمد لله والله كنت بدعيلك كتير
L
06-09-2009 | 12:47 PM
رشا ولد ولا بنت اللى يجيبو ربنا كويس وفعلا خطة مى جامده
انا نفسى فى بنوته والدكتورة قالت أحتمال ولد وجوزى بقى مبسوط وبيغظنى بيقولى الحمد لله مش بنت
عشان أكلم بنات براحتى قولتله انا مش زعلانه انه ولد ده هيبقى راجلى بردو ربنا يديك الصحة بس يوم ماهتزعلنى هيبقى ليا ضهر بردو أتسند عليه ههههههههه
انا نفسى فى بنوته والدكتورة قالت أحتمال ولد وجوزى بقى مبسوط وبيغظنى بيقولى الحمد لله مش بنت
عشان أكلم بنات براحتى قولتله انا مش زعلانه انه ولد ده هيبقى راجلى بردو ربنا يديك الصحة بس يوم ماهتزعلنى هيبقى ليا ضهر بردو أتسند عليه ههههههههه
ص
06-09-2009 | 12:48 PM
ايه الخطه دى
L
06-09-2009 | 12:50 PM
أنا كنت أجازة يوم الخميس أصلى كنت عايزة أعمل محشى وده لازم يكون فى أجازة
ويوم الجمعه كنا معزومين عند خالى وبعدين روحنا وجوزى سافر امبارح الفجر وانا قعده لوحدى من أمبارح
وكسلانه موت المفروض اعمل شقتى عشان يوم الخميس هاروح لمامتى عشان جوزى هيعتكف
وانا هقعد عندها لغاية العيد
ويوم الجمعه كنا معزومين عند خالى وبعدين روحنا وجوزى سافر امبارح الفجر وانا قعده لوحدى من أمبارح
وكسلانه موت المفروض اعمل شقتى عشان يوم الخميس هاروح لمامتى عشان جوزى هيعتكف
وانا هقعد عندها لغاية العيد