
الصورة اهه يا مورو اعملى التوقيع

yomizo;10234997:
بصي ياروحى لو مش عاوزاه تتعبلك قولونك
اغلي العدس لوحده الاول وبعدين صفي ميته واغسليه واغليه تانى
كده عمره مايملك انتفاخ ابدا
حتى لما تيجى تعملي الكشري ابو جبه برده ابقي اغلي العدس البني الاول وادلقي مايته واغليه تانى
احنا على طول بنعملهم كده وعمرهم مابيجيبولنا نتفاخات لاننا كمان من اصحاب القولونات
صوت العيون;10235008:
الكلام ايه طيب
roshy&hany;10234804:
بصى يا ياميم على حسب انتى عندك ايه وحتجيبى ايه يعنى لو حتستغنى عن الكوفيرتات والبطاطين وكدة حتوفر معاكى كتير لانها بتيجى هدايا او ممكن تاخديهم من بنوتك الكبيرة فا انتى تقدرى تقدرى المبلغ بنفسك على حسب احتياجك وكمان الاسعار بتشترى حاجات رخيصة ولا حاجات غالية
بس عموما اعتقد لو حتشوريها من اول وجديد صيفى وشتوى اعتقد ممكن مبدئيا نقول 1000 جنيه ممكن يزيدوا او يقلوا على حسب الحاجات والكميات والاسعار وكمان داخل فى الشوار ببرونات ولعب وسيت كار وكدة ولا لأ طبعا المبلغ اللى انا كتباه ده ممكن يقضيها هدوم وبطاطين وطبعا الهدوم صيفى وشتوى بصى انتى جمعى المبلغ واحدة واحدة انتى فاضلك قد ايه على الولادة باذن الله
DodyCat;10234869:
حد يعرف طريقه سهله للزلابيه
DodyCat;10235013:
غلوة واحده يعنى؟