تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L

الصورة اهه يا مورو اعملى التوقيع
ص
الكلام ايه طيب
L
yomizo;10234997:
بصي ياروحى لو مش عاوزاه تتعبلك قولونك
اغلي العدس لوحده الاول وبعدين صفي ميته واغسليه واغليه تانى
كده عمره مايملك انتفاخ ابدا
حتى لما تيجى تعملي الكشري ابو جبه برده ابقي اغلي العدس البني الاول وادلقي مايته واغليه تانى
احنا على طول بنعملهم كده وعمرهم مابيجيبولنا نتفاخات لاننا كمان من اصحاب القولونات

غلوة واحده يعنى؟
ص
يارب بسبس تكون وصلت بالسلامكه
وبيبو مجتش انهرده
وندى بقلها يومين مبتدخلش يارب خير
L
صوت العيون;10235008:
الكلام ايه طيب

يا رب نونو شبه ده
y
roshy&hany;10234804:
بصى يا ياميم على حسب انتى عندك ايه وحتجيبى ايه يعنى لو حتستغنى عن الكوفيرتات والبطاطين وكدة حتوفر معاكى كتير لانها بتيجى هدايا او ممكن تاخديهم من بنوتك الكبيرة فا انتى تقدرى تقدرى المبلغ بنفسك على حسب احتياجك وكمان الاسعار بتشترى حاجات رخيصة ولا حاجات غالية

بس عموما اعتقد لو حتشوريها من اول وجديد صيفى وشتوى اعتقد ممكن مبدئيا نقول 1000 جنيه ممكن يزيدوا او يقلوا على حسب الحاجات والكميات والاسعار وكمان داخل فى الشوار ببرونات ولعب وسيت كار وكدة ولا لأ طبعا المبلغ اللى انا كتباه ده ممكن يقضيها هدوم وبطاطين وطبعا الهدوم صيفى وشتوى بصى انتى جمعى المبلغ واحدة واحدة انتى فاضلك قد ايه على الولادة باذن الله

بصي انا عاوزة بس هدوم شتوى عشان هى هتتولد في بدايات شتاء برده
يعنى هدوم خروج وبيت وشايات بس
انا جيبتلها لحد دلوقتى اربع سالوبيتات خروج واربع شايات
وعندى بطاطين وكوفريتات وعندى قصافه وفرشه شعر وعندى كمان تيتينات وسرير والعربيه احتمال اشتري واحده تانيه
انا بس كنت لاقصد
اللى محتجاه حاليا اللبس بس وبعدين لما الصيف يبقى ييجى اشتريلها تانى على كام حاجه من بتوع ملك عندها حاجات كتيرموت
فده بقى يطلع بكام تقريبا ؟؟؟


DodyCat;10234869:
حد يعرف طريقه سهله للزلابيه

كوبايه دقيق
نص كوبايه نشا
كوبايه مايه فاتره فيها كيس خميره او معلقه كبيره مع معلقه سكر ورشة ملح على الدقيق بس كده

DodyCat;10235013:
غلوة واحده يعنى؟

اه غلوة واحده بس مش اول ماتغلي تروحى كباها لاتستنى عليها شويه
y
انا خلاص هاولد كمان تلات اسابيع ان شاء الله
الدكتور حددلى 1 اكتوبر او 6 اكتوبر
بس انا عاوزاه اول اكتاوبر احسن
ص
اتفضلى يا جميله ان شاء الله
























































































































ص
بالسلامه يا يميم ان شاء الله
اخترتى الاسم ان شاء الله
نور ولا ايه ان شاء الله
L
حلوة قوى يا مورو ميرسى
ص
العفو يا جميله
y
يابنتى ارحميني من كميه ان شاء الله اللى في الكلام ده كله ههههههههههههههه
لا والله لسه مارسيناش على اسامى
انا عاوزة نور وعالية
وباباها عاوز فريدة وسلمى
وانا مش عاوزة اللى هو عاوزهم وهو مش عاوز اللى انا عاوزاههم :):)

يبقى ايه الحل بقى
ص
حلو اوى فريده سمى فريده ان شاء الله ( وش مطلع لسانه ) ههههههههههه
y
انا هاقوم اخد دش عشان ازله كمان شويه ويادوب احضر شنته واقفل الشقه واستنى الافندى
y
انا بكره الاسم ده
عمري ماحبيته مش عشان بيفكرنى بحد رخم ولا حاجحه
بس عمري ماحبيت الاسم على اى حد اساسا فمش قادره اتقبل انه يكون اسم بنتى
+ انى اسمى نوعا ما خفيف فيهعنى ازاى اجيب بنت اسميها اسم مجعلص تحسي انها هى اللى امى :)

وبعدين كده هايبقى اسمها تقيل اوى لان اسم باباه ا مركب وبعدين اسم جدا معبد فحرتام عليا بجد هاظلمها كده
ص
سميها هتسى
ص
هل ممكن استبدل كريمه الطهى باللبن بدقيق ولا بايه
ان شاء الله
ف
ازيكوا عاملين ايه

ازيك يامرفى مفيش اخبار تفرحينى بيها
ص
فراشه ازيك
انتى حامل فى ايه ان شاء الله
ف
ازيك ياصوت انا ان شاء الله هاجيب ولد

عقبال ماتعرفى نوع البيبى
X