تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
&
hoba555;10236336:
انا اقلك ايه اكتر حاجه في سوهاج بما اني صيعديه الاصل والمنبت هههه
كوبري اخميم وكمان معبد الابيدوس

لا ... انا عايزة حاجة تجيلى من هناك ... اكل شرب لبس ...
اى حاجة استغلاااااال يعنى:wink::wink:
وبعدين يا هوبا ...الراجل مسااافر وبعدين عنك اول ما يجى تتخانقو؟!!!!
فين الرومانسية والضحك على العقووول:wink::wink:؟؟؟
m
hoba555;10236287:
اه يا ميكو عند بنت اسمها ندي سنتين

ربنا يخيهالك
kato;10236298:
ازيك يا قمر ومبروك الجواز والحمل ربنا يقومك بالسلامة انا اتجوزت وسافرت مع جوزى عطول وهناك عرفت انى حامل وكانت ايام صعبة كان لسا النت مادخلش وكنت بفضل اكلم نفسى لغاية ما جوزى يرجع وكان دايما فى خناق وعلى رأى ندى انا فعلا عيط اكتر من اى مرة فى حياتى بسبب الوحدة والملل واهلى وحشنى وفين لما دخل النت بدأت اخف من على جوزى شوية :D
[/

والله مستحمله النت لسه ماجاش بكلم من الموبيل لسه ماجوزنين وماكملناش شهرين واتخانقنا امبارح علشان لما اطفالي يجوا هانسبهم مع ميم مامته ولا مامتي لما نصيف بعيد عنكم حامل في توام شوفتوا الصدمهFONT]
[FONT=Comic Sans MS]معلش استحملى انا حاسة بيكى والله تعبانة من الوحدة وتعب الحمل ربنا معاكى يا قمر (f)
ع
رومانسيه :(
انسي يا عمرو
أ
yomizo;10234752:
بنات الله يكرمكم عاوزة حد يقولى بالتقريب على رينج مبلغ اعمل عليه حسابي بس عشان اشيله مؤقتا على جمب لحدمانزل كمان يومين عشان اجيب للنونه الحاجات بتاعتها
يعنى لبس داخلى وخارجى وللبيت بس
يعنى بالتقريب كده هاحتاج اد ايه عشان بس اجهز نفسي لعمليه السطو المشلح ههههههههههه


بصي زي ما رشا قالت ... أنا حاجة عبدالله كلفتني ألف تقريبا إلا شوية ... بس انتي أكيد عندك كام حاجة من بتوع ملك تنفع يبقى هتحتاجي أقل قولي 700 مثلا إن شاء الله يبقوا كفاية أوي بس طبعا من غير عربيات وبتاع


كوباية مايه;10235886:
فى حد هنا ان بكلمكم من ارض الوطن القاااااااااهره



حمد لله على سلامتك يا بسبس :)



ميكو ... بشويش على نفسك يا قمر نفسية الحامل أصلا بتبقى حساسة واللي حامل في توأم كل حاجة بتبقى بزيادة عليها عن الحامل في بيبي واحد ... نصيحة خلي زوجك يقرا عن التغيرات اللي الحوامل بتمر بيها علشان يفهم ويبقى عنده فكرة عن اللي انتي ممكن تبقي حاسة بيه

وبالنسبة يا ستي للمصيف أحب أكئبك واقول لك إنك مش هتقدري تصيفي من غيرهم وفي نفس الوقت مش هينع خالص تسافري بيهم وهما لسة صغيرين أوي كده ... فمن الآخر متعملوش انتوا الاتنين حسابكم على مصيف السنة اللي جاية أصلا :cool::cool:
(
ميكو انتوا اتخانقتوا عشان لما تصيفوا هتسيبوا الاطفال فين انافهمت صح ولا اية

حبيبتى فكرى فى نفسك الاول وفى الاطفال بعدين فى الصيف ربنا يسهلها يا قمر خناقة ملهاش لازمة وبعدين خدوا الاطفال معاكم فيها اية:D

ان شاء الله تقومى بالسلامة الاول
m
hoba555;10236336:
انا اقلك ايه اكتر حاجه في سوهاج بما اني صيعديه الاصل والمنبت هههه
كوبري اخميم وكمان معبد الابيدوس

انا صعيديه واصلا متربيه طول عمري من سوهاج في طهطا

hoba555;10236355:
يا ميكو لما تقومي بالسلامه ابقو حددو انتو هتوجعي دماغكم من دلوقتي
محدش عارف ايه ممكن يحصل سيبيها لربنا

شوفتي الخبيبه ال فيه ناس يبقي عنها واحد وانا يجيلي اتنين بابا والدكتوره بيقولول انا اعراض الوحم بتضاعف غير ان بابابيقول انه ممكن بعد الشهى التات عمل عمليه ربط لعنق الحمل علشان التوام بيكونوا تتقال علي الرحم
أ
miko85;10236441:
شوفتي الخبيبه ال فيه ناس يبقي عنها واحد وانا يجيلي اتنين بابا والدكتوره بيقولول انا اعراض الوحم بتضاعف غير ان بابابيقول انه ممكن بعد الشهى التات عمل عمليه ربط لعنق الحمل علشان التوام بيكونوا تتقال علي الرحم


يا بنتي متقوليش خيبة حرام

ده رزق من ربنا ... واللي اداهم لك يعينك على تربيتهم ... وبعدين موضوع الربط ده مش ضروري أنا ليا واحدة صاحبتي كانت حامل في توأم تعبت أكتر مننا فعلا في أول 3 شهور بسبب الوحم والكلام ده بس لا عملت ربط ولا حاجة وولدت وهي زي الفل دلوقتي والبنات زي الفل ما شاء الله عليهم وهي اللي كانت بتاخد بالها منهم لوحدها لأن علاقتها بحماتها عادية مش قوية أوي وأمها متوفاة

واهي دلوقتي ما شاء الله لاقوة إلا بالله حامل تاني وفي الشهر التاني دلوقتي بس لسة منعرفش حامل في واحد ولا اتنين

من الآخر متفضليش تندبي لأن ده حرام وميرضيش ربنا ... بجد أنا بقول لك علشان انتي أكتر واحدة هتتعبي وتزعلي لو الحمل جه حصل له حاجة أو حد من البيبيهات دول لا قدر الله حصل له حاجة .... قولي الحمد لله وادعي إن ربنا يعينك على الحمل والولادة والتربية لأن الأطفال والله تعبك معاهم بيبقى على قلبك زي العسل

ربنا يتمم لك على خير وتقومي بالسلامة يا رب
ف
miko85;10236441:
انا صعيديه واصلا متربيه طول عمري من سوهاج في طهطا


شوفتي الخبيبه ال فيه ناس يبقي عنها واحد وانا يجيلي اتنين بابا والدكتوره بيقولول انا اعراض الوحم بتضاعف غير ان بابابيقول انه ممكن بعد الشهى التات عمل عمليه ربط لعنق الحمل علشان التوام بيكونوا تتقال علي الرحم


يا حبيبتى احمدى ربنا دى نعمه ربنا ادهالك فى غيرك محروم ربنا يحفظهملك

انتى اسمك ايه بقى:)
ف
أمةالله;10236478:
يا بنتي متقوليش خيبة حرام

ده رزق من ربنا ... واللي اداهم لك يعينك على تربيتهم ... وبعدين موضوع الربط ده مش ضروري أنا ليا واحدة صاحبتي كانت حامل في توأم تعبت أكتر مننا فعلا في أول 3 شهور بسبب الوحم والكلام ده بس لا عملت ربط ولا حاجة وولدت وهي زي الفل دلوقتي والبنات زي الفل ما شاء الله عليهم وهي اللي كانت بتاخد بالها منهم لوحدها لأن علاقتها بحماتها عادية مش قوية أوي وأمها متوفاة

واهي دلوقتي ما شاء الله لاقوة إلا بالله حامل تاني وفي الشهر التاني دلوقتي بس لسة منعرفش حامل في واحد ولا اتنين

من الآخر متفضليش تندبي لأن ده حرام وميرضيش ربنا ... بجد أنا بقول لك علشان انتي أكتر واحدة هتتعبي وتزعلي لو الحمل جه حصل له حاجة أو حد من البيبيهات دول لا قدر الله حصل له حاجة .... قولي الحمد لله وادعي إن ربنا يعينك على الحمل والولادة والتربية لأن الأطفال والله تعبك معاهم بيبقى على قلبك زي العسل

ربنا يتمم لك على خير وتقومي بالسلامة يا رب



(y) (y) (y) (y)


ازيك يا مى انتى وعبد الله

اخباركو ايه

واخبار البيريود:)
m
[QUOTE=kato;10236400]ميكو انتوا اتخانقتوا عشان لما تصيفوا هتسيبوا الاطفال فين انافهمت صح ولا اية

حبيبتى فكرى فى نفسك الاول وفى الاطفال بعدين فى الصيف ربنا يسهلها يا قمر خناقة ملهاش لازمة وبعدين خدوا الاطفال معاكم فيها اية:D

ان شاء الله تقومى بالسلامة الاول[/

لاه فهمت صح بما ان هاقعد ومافيش خروج فعايزه اتفسح اتفسح ازاي ومعايا اتنين وهايكونوا عندهم تلات شهور ان شاء الله هانزل البسيم ازاي واتفسح بيهم ازاي والخناقه قعدت لحد الساع السابعه صباحا وراسي الف سيف اني لازم اروح دلوقتي مصر واقعدت اعيط متواصل واغمي عليه وهو كمان قعد يزعق وعماله اعيط ماليش معلش وكان يوم وحش عليه قعد يقولي بتحسيسني اني ضربتك ببنار
QUOTE]
ع
يا ميكو يا حبيبتي ده كله ضغط عليكم بسبب الغربه
الحمل وكمان تؤام فحاسه انك لسه مش عارفه هتعملي ايه معاهم وحصلت لخبطه كتير
بس معلش حاوليب انتي وهو تتقبلو الوضع
ده في ناس هتتجن عشان تجيب تؤام والله لما تشوفيهم ان شاء الله قلب هيفرح اوي بيهم متقلقيش وسبيها علي ربنا
توكلي عليه وربنا مش هيخيب ظنك ابدا
انتي وجعتيلي قلبي والله بالخناقه بتاعتكم دي فكرتني بيا زمان
ع
وكمان اتي متعرفيش حد عندك مصريين كده يعني
(
miko85;10236510:


لاه فهمت صح بما ان هاقعد ومافيش خروج فعايزه اتفسح اتفسح ازاي ومعايا اتنين وهايكونوا عندهم تلات شهور ان شاء الله هانزل البسيم ازاي واتفسح بيهم ازاي والخناقه قعدت لحد الساع السابعه صباحا وراسي الف سيف اني لازم اروح دلوقتي مصر واقعدت اعيط متواصل واغمي عليه وهو كمان قعد يزعق وعماله اعيط ماليش معلش وكان يوم وحش عليه قعد يقولي بتحسيسني اني ضربتك ببنار
QUOTE]



بصى يا قمر الخلفة ده رزق من عند ربنا ونعمة مش الكل ربنا بيرزقوا بيها فالحمد لله والله انا كان نفسى فى توأم عشان اجيبهم مرة وحدة واخلص :D
بس الحمد لله على كل حال فضل ونعمة وربنا يديمها علينا يارب ويرزقنا برزق اللى جى
بصراحة الخناقة فعلا مالهاش لازوم وانت كمان فى اول الحمل يعنى لازم تخلى بالك من نفسك ومن صحتك ونفسيتك وانتى كمان لما تولدى بالسلامة مش هتقدرى تسيبى اولادة يوم واحدة بعيد عنك صدقينى هتكونى عايزة معاكى عطول حتى لو كانوا عندهم سنين
ف
ازيك يا هوباانتى وندى
ع
الحمد لله يا بطه
دمي محروق
ف
hoba555;10236599:
الحمد لله يا بطه
دمي محروق


ليييه يا حبيبتى بع الشر عنك












وأنا كمان دمى محروق اهىء اهىء اهىء
(
فراشه فى بيتها;10236606:
ليييه يا حبيبتى بع الشر عنك


وأنا كمان دمى محروق اهىء اهىء اهىء



مالكم يا قمرات دمكم محروق لية ان شاء الله خير
ف
زعلت زوجى قبل الصلاه:ss:
ف
يا جمااااااااااااااااااااااااعه حد يتكلم
ع
انا خارجه دلوقتي يا بنات هروح اعمل كم مشوار سلام
X