miko85;10236441:
شوفتي الخبيبه ال فيه ناس يبقي عنها واحد وانا يجيلي اتنين بابا والدكتوره بيقولول انا اعراض الوحم بتضاعف غير ان بابابيقول انه ممكن بعد الشهى التات عمل عمليه ربط لعنق الحمل علشان التوام بيكونوا تتقال علي الرحم
يا بنتي متقوليش خيبة حرام
ده رزق من ربنا ... واللي اداهم لك يعينك على تربيتهم ... وبعدين موضوع الربط ده مش ضروري أنا ليا واحدة صاحبتي كانت حامل في توأم تعبت أكتر مننا فعلا في أول 3 شهور بسبب الوحم والكلام ده بس لا عملت ربط ولا حاجة وولدت وهي زي الفل دلوقتي والبنات زي الفل ما شاء الله عليهم وهي اللي كانت بتاخد بالها منهم لوحدها لأن علاقتها بحماتها عادية مش قوية أوي وأمها متوفاة
واهي دلوقتي ما شاء الله لاقوة إلا بالله حامل تاني وفي الشهر التاني دلوقتي بس لسة منعرفش حامل في واحد ولا اتنين
من الآخر متفضليش تندبي لأن ده حرام وميرضيش ربنا ... بجد أنا بقول لك علشان انتي أكتر واحدة هتتعبي وتزعلي لو الحمل جه حصل له حاجة أو حد من البيبيهات دول لا قدر الله حصل له حاجة .... قولي الحمد لله وادعي إن ربنا يعينك على الحمل والولادة والتربية لأن الأطفال والله تعبك معاهم بيبقى على قلبك زي العسل
ربنا يتمم لك على خير وتقومي بالسلامة يا رب