تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
&
hoba555;10236162:
ازيكم
:confused::confused:

مااااااااالك يا هوباااااااااا:eek::eek:
ع
ازيك يا ندي
متخانقه مع جوزي
m
lifedrop;10236179:
فى كل وقت وفى اى مكااان..
حيثما تذهبين تجدينا امامك. :D:D:D...
ازيكم يالايف عرفيني عن نفسك وحامل في ولد ولا بنت وهاتسميها ايه
ازيك ياهبه والله تعبانه غالبا مش بفوق واا حتي بعمل اكل هوبا انتي عندك بنت اسمها ندي
ملنااااااااش معااد معين يا قمر ....
بس انتى ابقى تعالى:D:D
&
miko85;10236180:
بنات انا بقت اعصابي تعبانه اوي الايام دي وبتخانق مع جوزي لاتفه الاسباب وبعيط علي طول



عاااااااادى يا حبيبتى.......
كل اللى فى التجمع هنا بهدله اجوازتهم اول 3 شهوووووووور...
وعيطو عياااااط:confused::confused::confused:؟؟؟؟
شوفى يا بنتى نصيحة من سوابق( واسال مجرب ومتسالش طبيب)
انتى حتعيطى التسع شهوووووووور اللى جاااييين عياط اكتر ما عيطتى فى حياتك كلها...
بس والله التجمع هنا بيخفف عننا شوية...
يعنى انتى ادخلى اتخانقى مع جوزك وبعدين ادخلى فرفشى معانا:wink::wink::wink:....
(على فكرة انا مهيسة وحطلعو على الموجودين:D:D:D(6))
&
hoba555;10236191:
ازيك يا ندي
متخانقه مع جوزي

ليه بس كدة ؟؟؟
اوعى تكونى حامل؟؟؟
ولا عشان عشرتينا شوية فخدتى مننا نفسية الحامل وبتطلعيها عليه؟؟؟؟


ا
m
lifedrop;10236204:
عاااااااادى يا حبيبتى.......
كل اللى فى التجمع هنا بهدله اجوازتهم اول 3 شهوووووووور...
وعيطو عياااااط:confused::confused::confused:؟؟؟؟
شوفى يا بنتى نصيحة من سوابق( واسال مجرب ومتسالش طبيب)
انتى حتعيطى التسع شهوووووووور اللى جاااييين عياط اكتر ما عيطتى فى حياتك كلها...
بس والله التجمع هنا بيخفف عننا شوية...
يعنى انتى ادخلى اتخانقى مع جوزك وبعدين ادخلى فرفشى معانا:wink::wink::wink:....
(على فكرة انا مهيسة وحطلعو على الموجودين:D:D:D(6))

هيسي علينا وكمتن انا تعبانه جدا غممام نفس عامل عمايله معايا وانا هنا في السعوديه بقعد لوحدي ساعه ولا بشوف حد
(
مساء الخير يا حوامل ازيكم عاملين اية (f)
ف
ازيكنننننننننننننننننن
ع
كنت معزومه عندهم في البيت واتخانقت وانا وجياه في الطريق
m
lifedrop;10236179:
فى كل وقت وفى اى مكااان..
حيثما تذهبين تجدينا امامك. :D:D:D...
ازيكم يالايف عرفيني عن نفسك وحامل في ولد ولا بنت وهاتسميها ايه
ازيك ياهبه والله تعبانه غالبا مش بفوق واا حتي بعمل اكل هوبا انتي عندك بنت اسمها ندي
ملنااااااااش معااد معين يا قمر ....
بس انتى ابقى تعالى:D:D
ع
ميكو الله يكون في عونك
بس انا لو مكانك اشتغل بس لما شهور الوحم تخلص تقدري تسندي نفسك
ع
اه يا ميكو عند بنت اسمها ندي سنتين
(
miko85;10236246:
هيسي علينا وكمتن انا تعبانه جدا غممام نفس عامل عمايله معايا وانا هنا في السعوديه بقعد لوحدي ساعه ولا بشوف حد


ازيك يا قمر ومبروك الجواز والحمل ربنا يقومك بالسلامة انا اتجوزت وسافرت مع جوزى عطول وهناك عرفت انى حامل وكانت ايام صعبة كان لسا النت مادخلش وكنت بفضل اكلم نفسى لغاية ما جوزى يرجع وكان دايما فى خناق وعلى رأى ندى انا فعلا عيط اكتر من اى مرة فى حياتى بسبب الوحدة والملل واهلى وحشنى وفين لما دخل النت بدأت اخف من على جوزى شوية :D

معلش استحملى انا حاسة بيكى والله تعبانة من الوحدة وتعب الحمل ربنا معاكى يا قمر (f)
(
ازيك يا فطومة اخبارك اية يا قمر

هوبا مالك يا قمر روقى وان شاء الله خير فضفضى يا قمر (f)
&
miko85;10236246:
هيسي علينا وكمتن انا تعبانه جدا غممام نفس عامل عمايله معايا وانا هنا في السعوديه بقعد لوحدي ساعه ولا بشوف حد



ربنا معاااكى يا جمييييييييييل....
انتى فعلا اصلك من سوهااااج؟؟؟
لو الاجابة بنعم ... ايه اكتر حاجة سوهااج مشهورة بيها:):)؟؟؟
ولو الاجابة بلا.... يبقى عيب تضحكى علينا وتشتغلينا وتكتبى انك من سوهاج:mad:
kato;10236251:
مساء الخير يا حوامل ازيكم عاملين اية (f)

مساء الفل يا بنت بلدى:)(f)
فراشه فى بيتها;10236260:
ازيكنننننننننننننننننن

الحمد لله يا توتو.... حشتينى..
اخبار البت ريمى ايه؟؟؟

hoba555;10236266:
كنت معزومه عندهم في البيت واتخانقت وانا وجياه في الطريق

طب الحمد لله انك اتخانقتى بعد الاكل احسن ما كنت نفسك اتصدت ومعرفتيش تاكلى :wink::tongue:

متزعليش نفسك يا قمر(f)(f)(f)
ع
انا اقلك ايه اكتر حاجه في سوهاج بما اني صيعديه الاصل والمنبت هههه
كوبري اخميم وكمان معبد الابيدوس
ف
kato;10236310:
ازيك يا فطومة اخبارك اية يا قمر

هوبا مالك يا قمر روقى وان شاء الله خير فضفضى يا قمر (f)[/


الحمد لله يا قمر اخبارك ايهQUOTE]

[QUOTE=lifedrop;10236315]ربنا معاااكى يا جمييييييييييل....
انتى فعلا اصلك من سوهااااج؟؟؟
لو الاجابة بنعم ... ايه اكتر حاجة سوهااج مشهورة بيها:):)؟؟؟
ولو الاجابة بلا.... يبقى عيب تضحكى علينا وتشتغلينا وتكتبى انك من سوهاج:mad:

مساء الفل يا بنت بلدى:)(f)

الحمد لله يا توتو.... حشتينى..
اخبار البت ريمى ايه؟؟؟


طب الحمد لله انك اتخانقتى بعد الاكل احسن ما كنت نفسك اتصدت ومعرفتيش تاكلى :wink::tongue:

متزعليش نفسك يا قمر(f)(f)(f)




بخير يا نودى جوزك سافر ولات لسه:)
m
hoba555;10236287:
اه يا ميكو عند بنت اسمها ندي سنتين

ربنا يخيهالك
kato;10236298:
ازيك يا قمر ومبروك الجواز والحمل ربنا يقومك بالسلامة انا اتجوزت وسافرت مع جوزى عطول وهناك عرفت انى حامل وكانت ايام صعبة كان لسا النت مادخلش وكنت بفضل اكلم نفسى لغاية ما جوزى يرجع وكان دايما فى خناق وعلى رأى ندى انا فعلا عيط اكتر من اى مرة فى حياتى بسبب الوحدة والملل واهلى وحشنى وفين لما دخل النت بدأت اخف من على جوزى شوية :D
[/

والله مستحمله النت لسه ماجاش بكلم من الموبيل لسه ماجوزنين وماكملناش شهرين واتخانقنا امبارح علشان لما اطفالي يجوا هانسبهم مع ميم مامته ولا مامتي لما نصيف بعيد عنكم حامل في توام شوفتوا الصدمهFONT]
[FONT=Comic Sans MS]معلش استحملى انا حاسة بيكى والله تعبانة من الوحدة وتعب الحمل ربنا معاكى يا قمر (f)
ع
وحياتك يا ندي احنا انخانقنا اول لما وصلت عندهم دي كانت مقدمه الخناقه
وانا جايه كملت بقا
ع
يا ميكو لما تقومي بالسلامه ابقو حددو انتو هتوجعي دماغكم من دلوقتي
محدش عارف ايه ممكن يحصل سيبيها لربنا
X