DodyCat;10234680:
قولولى طريقة شوربة العدس نفسى فيها بس من غير شعريه
بصى انا بجيب العدس اغسله كويس وبعدين احط عليه ماية وبصلاية وطمطماية وجزراية وبس اسيبهم لما يتسلقوا كويس وبعدين بسيبه يبرد شوية واضربه فى الخلاط ولو عايز يتخفف بميه بخففه بس مش اوى وبعدين بجيب بصلة احمرها شوية زى بتاعت الطبيخ وبعدين احط العدس واحدقه بالملح والفلفل والكمون واسيبه يغلى لغاية لما يوصل للتخن اللى عايزاه وبعدين احطه فى الاطباق وازد عليه شوية كريمة وخلاويص بالف هنا وشفا
sweet_toota;10234682:
ادعولى يا بنات امانة عليكم ربنا بعدينى من اللى انا فيه على خير
يارب يفك كربك ويفرج همك عاجلا غير اجل باذن الله وتقومى بالسلامة يارب انتى والنونو .. وعليكى بالصدقة والاستغفار والدعاء وان شاء الله خير ماتقلقيش
yomizo;10234713:
ربنا يستر فعلا يارشا لا يسمي ناصر دهع فظيع اوى
عارفه اه قصدك على خااالد
زى رااااشا كده هههههههههههه
ايون
hoba555;10234722:
صباح الخير يا بنات ازيكم
رشا حمدلله علي السلامه فينك يا بنتي
والحمد لله علي كل حال محدش عار الخير فييييين
انا شويه صغنتتين وهقوم اروح لحماتي وسلايفي حبابيبي
الله يسلمك ياقمر .. الحمد لله كله نعمة من ربنا ..
حبايبك انتى حتقوليلى على الحموات ولا السلايف ربنا يقويكى يابنتى ويعدى اليوم ده على خير ههههههههههههه
حبايبك انتى حتقوليلى على الحموات ولا السلايف ربنا يقويكى يابنتى ويعدى اليوم ده على خير ههههههههههههه