ربنا يخليكى يارب ياقمر .. الحمد لله
يالا بقى اختاروا اسامى ولاد بس تكون ماشية مع عمر وزياد واهم حاجة انها تليق على اسم ابوهم لحسن اسمه متفرفر اوى هههههههههههههه اسمه هانى :)
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
r
06-09-2009 | 12:57 PM
L
06-09-2009 | 01:04 PM
أنا جوزى موصر على تيم ايه رأيك يا رشا
ص
06-09-2009 | 01:06 PM
احمد حلو اوى ما شاء الله
وضياء بس ممكن مش يعجيبك بس جسيته لايق عمر وزياد وضياء
وضياء بس ممكن مش يعجيبك بس جسيته لايق عمر وزياد وضياء
r
06-09-2009 | 01:09 PM
DodyCat;10234428:
رشا ولد ولا بنت اللى يجيبو ربنا كويس وفعلا خطة مى جامده
انا نفسى فى بنوته والدكتورة قالت أحتمال ولد وجوزى بقى مبسوط وبيغظنى بيقولى الحمد لله مش بنت
عشان أكلم بنات براحتى قولتله انا مش زعلانه انه ولد ده هيبقى راجلى بردو ربنا يديك الصحة بس يوم ماهتزعلنى هيبقى ليا ضهر بردو أتسند عليه ههههههههه
انا بقى ليا 3 ضهور وانتى لا هههههههههههههههههههه
بس بالرغم من انه ولد تالت بس الحمد لله ربنا مرضينى اوى مش عارفة ليه يعنى كل مرة باسمع انه ولد كنت بنزل معمية من العياط من عند الدكتور لكن المرة دى مش فارقة مش عارفة جاتلى مناعة ولا ايه هههههه لدرجة ان جوزى ماكنش مصدق قالى لا اكيد بنت انتى بتهرجى وزعل جدا انه ولد مع انه صعيدى وبيحب الولاد ومش بتفرق معاه بس كلنا كنا متعشمين انها بنت .. الحمد لله قدر الله وماشاء فعل
بس بالرغم من انه ولد تالت بس الحمد لله ربنا مرضينى اوى مش عارفة ليه يعنى كل مرة باسمع انه ولد كنت بنزل معمية من العياط من عند الدكتور لكن المرة دى مش فارقة مش عارفة جاتلى مناعة ولا ايه هههههه لدرجة ان جوزى ماكنش مصدق قالى لا اكيد بنت انتى بتهرجى وزعل جدا انه ولد مع انه صعيدى وبيحب الولاد ومش بتفرق معاه بس كلنا كنا متعشمين انها بنت .. الحمد لله قدر الله وماشاء فعل
صوت العيون;10234434:
ايه الخطه دى
الخطة ان الست هانم بتقولى هاتى كمان ولد رابع بتتستظرف الهان انا لسة جبت التالت لما تدعى عليا فى الرابع هههههههههههههههه .. وعايزانى لما ادخل اى محل اخد اتنين معايا واحد يمينى وواحد شمالى واسيب اتنين برة على باب المحل بودى جاردات يحرصونى هههههههههههههههه زى التجربة الدنماركية كدة هههههههههههههه والله مت على نفسى من الضحك لما قريت خطتها ههههههههه بس فكرة بردوا
DodyCat;10234440:
أنا كنت أجازة يوم الخميس أصلى كنت عايزة أعمل محشى وده لازم يكون فى أجازة
ويوم الجمعه كنا معزومين عند خالى وبعدين روحنا وجوزى سافر امبارح الفجر وانا قعده لوحدى من أمبارح
وكسلانه موت المفروض اعمل شقتى عشان يوم الخميس هاروح لمامتى عشان جوزى هيعتكف
وانا هقعد عندها لغاية العيد
ربنا معاكى يا دودى ويقويكى على المحشى هو فعلا هدة بس لما تجيبى النونو الاول مش حتعرفى تعملى محشى خالص حتى لو اخدتى ميت يوم اجازة وياسلام لو جبتى النونو التانى ولا التالت زيى حينقرض المحشى من عندك اصلا ههههههههههههه وتروحى عند ماما بالف سلامة يارب بس هو هناك فى نت ولا حنتحرم منك
ص
06-09-2009 | 01:11 PM
ممممممممممممممممممممممممم
مالهم الولاد عزوه ما شاء الله
متنسيش تفطريهم دماسه فول و كدا يعنى ان شاء الله
مالهم الولاد عزوه ما شاء الله
متنسيش تفطريهم دماسه فول و كدا يعنى ان شاء الله
r
06-09-2009 | 01:14 PM
حلو تيم بس ممكن مايعجبش جوزى
وضياء مش حجيب عنه سيرة لانه مش قد كدة بالنسبالى لكن ممكن يمسك فيه بايده وسنانه اصله بيحب يغيظنى هههههههههه
بصوا الاسامى اللى قدامى بس لسة ماقرتش بس ادعولى ان ربنا يهدى جوزى لانه رخم وبيقولى انتى مش حتسمى ولا حتقترحى المرة دى مش عارفة ليه بيحب يضايقنى بقى حاجة فظيعة اليومين دول وانا على اخرى اصلا
المهم الاسامى هى :
سيف
معاذ
مهند
مازن
بلال
وجوزى اختار مروان
ايه رايكم ؟
وضياء مش حجيب عنه سيرة لانه مش قد كدة بالنسبالى لكن ممكن يمسك فيه بايده وسنانه اصله بيحب يغيظنى هههههههههه
بصوا الاسامى اللى قدامى بس لسة ماقرتش بس ادعولى ان ربنا يهدى جوزى لانه رخم وبيقولى انتى مش حتسمى ولا حتقترحى المرة دى مش عارفة ليه بيحب يضايقنى بقى حاجة فظيعة اليومين دول وانا على اخرى اصلا
المهم الاسامى هى :
سيف
معاذ
مهند
مازن
بلال
وجوزى اختار مروان
ايه رايكم ؟
L
06-09-2009 | 01:19 PM
رشا فى نت عند ماما وانا هاخد اللاب توب بتاعى معايا أو أستولى على لاب أخويا ما انا أصلى غلسه ههههه
y
06-09-2009 | 01:22 PM
رشا صباح الخير ومورو ودودي وكل اللى هنا
في عندك اسم كريم او خالد او شريف
حلوين اوى ولايقين على اسامى اخواتهم ولايقين كمان على اسم ببابهم
ربنا يخليهملك
ويطلع السونار غلط وتيجى بنت تسموها يميم :)
في عندك اسم كريم او خالد او شريف
حلوين اوى ولايقين على اسامى اخواتهم ولايقين كمان على اسم ببابهم
ربنا يخليهملك
ويطلع السونار غلط وتيجى بنت تسموها يميم :)
y
06-09-2009 | 01:24 PM
وسيف هانى كمان حلو
يعنى تحسيه السيف بتاعه
وممكن كمان خنجر ههههههه
بصي انت شوفي الاسم اللى انت عاوزاه واعدى قلقلليله فيه واتقفقفي كده وانت بتقوليه يمكن يشبط فيه ويسميه ويبقى عملتى اللى انت عاوزاه :)
يعنى تحسيه السيف بتاعه
وممكن كمان خنجر ههههههه
بصي انت شوفي الاسم اللى انت عاوزاه واعدى قلقلليله فيه واتقفقفي كده وانت بتقوليه يمكن يشبط فيه ويسميه ويبقى عملتى اللى انت عاوزاه :)
r
06-09-2009 | 01:51 PM
yomizo;10234563:
رشا صباح الخير ومورو ودودي وكل اللى هنا
في عندك اسم كريم او خالد او شريف
حلوين اوى ولايقين على اسامى اخواتهم ولايقين كمان على اسم ببابهم
ربنا يخليهملك
ويطلع السونار غلط وتيجى بنت تسموها يميم :)
يارب ياختى يارب وانا اسميها تفيدة مش يميم هههههههههههههههههه
وعجبنى اسم كريم .. لكن خالد فى ناس فلاحين بيقولوا عليه خااالد بتفخيم الخاء فاهمة ازاى هههههههههههه وطبعا شريف عاجبنى اوى بس لو مت جوزى مش حيسميه لان ابن عمى كان متقدملى قبله واسمه شريف تخيلى بقى لو سميت ابنى شريف ده يموتنى ويموت ابنى ويموت ابن عمى ههههههههههههههههه
وعجبنى اسم كريم .. لكن خالد فى ناس فلاحين بيقولوا عليه خااالد بتفخيم الخاء فاهمة ازاى هههههههههههه وطبعا شريف عاجبنى اوى بس لو مت جوزى مش حيسميه لان ابن عمى كان متقدملى قبله واسمه شريف تخيلى بقى لو سميت ابنى شريف ده يموتنى ويموت ابنى ويموت ابن عمى ههههههههههههههههه
yomizo;10234571:
وسيف هانى كمان حلو
يعنى تحسيه السيف بتاعه
وممكن كمان خنجر ههههههه
بصي انت شوفي الاسم اللى انت عاوزاه واعدى قلقلليله فيه واتقفقفي كده وانت بتقوليه يمكن يشبط فيه ويسميه ويبقى عملتى اللى انت عاوزاه :)
ياسلام يا ختى مانسميه ماطوة هانى ونلخص هههههههههه ... على فكرة جوزى عندى اوى ده بيقولى اى اسم حتقترحيه وحيعجبنى برده مش حسميه غلاسة بعيد عنك .. تعرفى ان زياد ابنى كنت حموت واسميه اياد وعشان بس يغلس عليا ويرخم راح سماه زياد غير حرف واحد لمجرد انه يغلس عليا بس الحمد لله ربنا ستر لانه كان عايز يسمى ناصر او عمار تخيلى يبقى عندى عمر وعمار من قلة الاسامى
ربنا يستر بقى
ربنا يستر بقى
L
06-09-2009 | 01:51 PM
قولولى طريقة شوربة العدس نفسى فيها بس من غير شعريه
s
06-09-2009 | 01:51 PM
ادعولى يا بنات امانة عليكم ربنا بعدينى من اللى انا فيه على خير
L
06-09-2009 | 01:55 PM
sweet_toota;10234682:
ادعولى يا بنات امانة عليكم ربنا بعدينى من اللى انا فيه على خير
ربنا يعديها على خير روحتى للدكتور؟
y
06-09-2009 | 01:56 PM
طمنيني عليكى يا توته
اخبارك ايه
روحتى للدكتور واطمنتى ولا ايه
اخبارك ايه
روحتى للدكتور واطمنتى ولا ايه
y
06-09-2009 | 01:59 PM
ربنا يستر فعلا يارشا لا يسمي ناصر دهع فظيع اوى
عارفه اه قصدك على خااالد
زى رااااشا كده هههههههههههه
عارفه اه قصدك على خااالد
زى رااااشا كده هههههههههههه
ع
06-09-2009 | 02:02 PM
صباح الخير يا بنات ازيكم
رشا حمدلله علي السلامه فينك يا بنتي
والحمد لله علي كل حال محدش عار الخير فييييين
انا شويه صغنتتين وهقوم اروح لحماتي وسلايفي حبابيبي
رشا حمدلله علي السلامه فينك يا بنتي
والحمد لله علي كل حال محدش عار الخير فييييين
انا شويه صغنتتين وهقوم اروح لحماتي وسلايفي حبابيبي
y
06-09-2009 | 02:07 PM
بالهنا والشفا يا هوبا ههههههه
انا كمان هانزل اروح لماما
عشان بابا رجع امبارح بليل من السفر وهاروح اسلم عليه ويمكن ابات هناك
انا كمان هانزل اروح لماما
عشان بابا رجع امبارح بليل من السفر وهاروح اسلم عليه ويمكن ابات هناك
y
06-09-2009 | 02:09 PM
بنات الله يكرمكم عاوزة حد يقولى بالتقريب على رينج مبلغ اعمل عليه حسابي بس عشان اشيله مؤقتا على جمب لحدمانزل كمان يومين عشان اجيب للنونه الحاجات بتاعتها
يعنى لبس داخلى وخارجى وللبيت بس
يعنى بالتقريب كده هاحتاج اد ايه عشان بس اجهز نفسي لعمليه السطو المشلح ههههههههههه
يعنى لبس داخلى وخارجى وللبيت بس
يعنى بالتقريب كده هاحتاج اد ايه عشان بس اجهز نفسي لعمليه السطو المشلح ههههههههههه
L
06-09-2009 | 02:14 PM
محدش عارف طرقة شوربة العدس خالص
y
06-09-2009 | 02:19 PM
اناعارفاها بس مش فاكراها بالظبط فعشان كده من ساعتها عماله اركز عشان ارد يا دودي استنى بس شويه