اسامى ولاد
ان شاء الله لو ربنا رزقنى بولد نفسى اسميه يحيى وعمرو ومصطفى
وجوزى عاوز اسماء للنبى عليه الصلاه والسلام يعنى محمود وكمان قال يس
فانتى بقا شوفى وبحب اسم احمد اوى رقيق اوى بس اخوه سمى احمد
واخته سمت محمد واخته التانيه سمت يوسف ما شاء الله
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ص
05-09-2009 | 03:15 PM
ع
05-09-2009 | 03:15 PM
بصي يا كاتو ي ستحسن تروحي للدكتور يكشف سونار
لان ممك نتكون الميه قليله اوممك ن عادي مفيش حاجه والنت نايمه
لان ممك نتكون الميه قليله اوممك ن عادي مفيش حاجه والنت نايمه
د
05-09-2009 | 03:16 PM
الشوكولاته عشان السكر بسبيخلي البيبي يزقطط ويتحرك كتير
ص
05-09-2009 | 03:16 PM
اه ما شاء الله
عندى عبايات بس حلوة اوى شكل الحوامل عند الدكتور رصه عبايات جينز ههههههههههههههه
عندى عبايات بس حلوة اوى شكل الحوامل عند الدكتور رصه عبايات جينز ههههههههههههههه
ع
05-09-2009 | 03:18 PM
ربنا يقومك بالسلامه كلكم ان شاء الله
تسلمي يا ايمان ربنا يخليكي ههقلها ان شاء الله
تسلمي يا ايمان ربنا يخليكي ههقلها ان شاء الله
ص
05-09-2009 | 03:18 PM
يارب يارب يارب
يارب تبقى حامل يا هوبا قريب يارب يارب يارب
يارب تبقى حامل يا هوبا قريب يارب يارب يارب
y
05-09-2009 | 03:19 PM
كالتنوا نامى على اى جمب من جنابك وحطى تحته مخده عشان النونو يتزنق فيفلفص وتحسي بيه
واعرف انك لو اكلتى سكريات او شربتى مياه غازيه كتير النونو هتلاقيه بيتشقلب جوا
انتى روحى اعملى سونار تطمنى احسن وان شاء الله خير
بسبس انا كل مااجى اسالك انسى مبروك ياقمر على الولد وفقكري في اسامى عدله بقى
انا لسه ماخترتش اسم واتلحمد لله
واعرف انك لو اكلتى سكريات او شربتى مياه غازيه كتير النونو هتلاقيه بيتشقلب جوا
انتى روحى اعملى سونار تطمنى احسن وان شاء الله خير
بسبس انا كل مااجى اسالك انسى مبروك ياقمر على الولد وفقكري في اسامى عدله بقى
انا لسه ماخترتش اسم واتلحمد لله
أ
05-09-2009 | 03:19 PM
,؛.ميرسى يا مورو على الاسامى يا حبيبتى وبصى العبايات الجينز دى بجد بعد كام لبسه بتبقى وحشه اوى ومش بتبقى حلوه وبتفقد شياكتها غير العبايات العاديه بتقعد شويه,
ص
05-09-2009 | 03:21 PM
اه بس بتحرج البس عبايات معرفش ليه هههههههههههههه
ع
05-09-2009 | 03:22 PM
ياربيكرمكيا موروتسلميلي
صحيح انا بعتلك انفيت صلت ولا لا
صحيح انا بعتلك انفيت صلت ولا لا
أ
05-09-2009 | 03:22 PM
,؛.الله يبارك فيكى يا يميم تسلميلى يا قمره ممكن حد يقولى اطبخ ايه انهارده بس خدو بالكوا انا ان شاء الله هسافر انهارده الفجر فا عايزه اظبط جوزى بالاكل عشان محسش بتأنيب الضمير من ناحيته بس انا عندى لحمه بس معنديش فراخ ومش عايزه اجيب عشان متقعدش فى الفريزر
ص
05-09-2009 | 03:23 PM
ممكن تعملى مفته داود باشا حلوة يا بسبس
J
05-09-2009 | 03:23 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف حالكن ياحوامل؟
كيف حالكن ياحوامل؟
أ
05-09-2009 | 03:23 PM
,؛.والله يا مورو اول ما لبست العبايه حسيت براحه جامده جداااااااااااا واتبسطت جداااااااااااا وهى مودرن مش عواجيزى وهى مغربى يعنى العبايه زى بتاعة المغرب بس من غير كابوش وكان فيه بكابوش بس مرديتش اجيبها عشان مفيش حاجه تضايقنى فى قفايا هع هع هع هع
ص
05-09-2009 | 03:25 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الحمد لله ازيك انتى يا جميله
ههههههههههههههههههه
فرجهانى بقا يلالالالالالالالالالالالالالا
هوبا ضفتك يا جميله نورتى
الحمد لله ازيك انتى يا جميله
ههههههههههههههههههه
فرجهانى بقا يلالالالالالالالالالالالالالا
هوبا ضفتك يا جميله نورتى
أ
05-09-2009 | 03:26 PM
,؛.ازيك يا جومانا عامله ايه يا قمره طمنينى عليكى والله كنتى لسه على بالى وبقول يارب تبقى كويسه,
ع
05-09-2009 | 03:28 PM
تماموز يا مورو ده نورك يا قمر
هقوم اشوف هعمل ايه
سلام
هقوم اشوف هعمل ايه
سلام
y
05-09-2009 | 03:29 PM
ازيك يا جوجو
يلا نحن السابقون وانتم اللاحقون
يلا نحن السابقون وانتم اللاحقون
أ
05-09-2009 | 03:29 PM
,؛.بصى يا مورو انا هتصور بيها لما تجيلى عشان بتتقصر
,؛.اصلى بعيد عنك قصيره شويه وبتتضيق من الوسط عشان وااااااااااااااااسعه ولما البسها هتصور بيها وانزلهالك لما ابقى فى كايرو عشان مش هلحق اتصور بيها قبل 9 بليل وهبقى مشغوله فى تحضير الحاجه,ظ؛.
,؛.اصلى بعيد عنك قصيره شويه وبتتضيق من الوسط عشان وااااااااااااااااسعه ولما البسها هتصور بيها وانزلهالك لما ابقى فى كايرو عشان مش هلحق اتصور بيها قبل 9 بليل وهبقى مشغوله فى تحضير الحاجه,ظ؛.
أ
05-09-2009 | 03:31 PM
,؛.بصى يا مورو انا عندى لحمه شرايح زى البوفتيك بس على تخين اعمل ايه بقى