تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
بسبس هاتى بوسه بسبوسه
جوبى بقا سؤالى يا بسبس بسبوسه
ع
الف سلامه عليه يا بسبس
أ
,؛.الله يسلمك يا مورو تسلمى يا قمره بس دى كانت حادثه كبييييييييييره جات فى الجرنان كمان كانت على طريق الساحل الشمالى زى دلوقتى كدا السنه اللى فاتت بس كانت صدمه عشان هو اكبر حفيد فى العيله واول فرحتهم زى ما بيقولوا فا كانوا هيموتوا عليه,

,؛.يلا الحمدلله قدر الله وماشاء فعل,
د
لا يا بسبس انا واخواتي البنات ولدنا فيها هيه كويسه في حاجه وحده ان الدكتور الي كنت بتابع معاه شاطر الحمد لله وبتاع ربنا هوه الي ولدنا فحنا بنطمنله جدا لكن الي حصل ايه معايا ان بعد ماطلعت من البنج وفقت طبعا علي الالم وكده الممرضه وقعت منها حقنه المسكن اتكسرت الي هيه الامبوله فناصحه مجبتش واحده غيرها عشان متتفعش هيه تمنها وانا طول الليل اتوجع وفاكره اني واخده المسكن واكتشفنا الكلامده الصبح لما لقينا الحقنه مكسوره تحت الكوميدينوا وطبعا بابا وماما ساعتها قلبوا الدنيا هوه تمريضها وحش بس انا هولد هنا باذن الله
أ
,؛.اموااااااه يا مورو اه عرفت وان شاء الله ولد بس كنت فاكره ان حد هيسئلنى لما قولت روحت للدكتور لقيت حد مسئلش قولت خلاص لما يسئلوا بقى
ص
الحمد لله يا بسبس
أ
,؛.الله يسلمك يا هوبا ميرسى يا حبيبتى
ص
شفتى بقا سألت رغم انى مشفتش رحت للدكتور دى والله

مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك ربنا يقومك بالسلامه ان شاء الله
قوليلى اخترتى الاسم بقا ان شاء الله
د
انا فرياض برضه وبنسبه للنقاب هوه في ناس مش لبسله مبقوشيدققوا زي الاول بس لازم عبايه بس انا بلبسه هنا لان الرجاله عينها وحشه جدا هنا والله فيستحسن لبسه بس
(
بنات هو فى الشهر السابع ممكن حركة الجنين تقل ولا لا اصل انا بقالى كام يوم الحركة قلت جدا عن الاول ولما اتصلتت بالدكتور ادانى دوا اسمة سورال لبوس وقالى نامى على جمبك الشمال وانتى هتحسى بالحركة ممكن يكون الرحم منقبض عشان كدا مش بتحسى بالحركة بس انا عندى وجع من تحت فى بطنى زى شد كدا وبصراحة قلقانة وكل شوية اكل شيكولاتة واشرب عصير ومافيش حاجة الله المستعان
أ
,؛.اه الحمدلله يا مورو
ص
بسبس جيبتى فستان الحمل الجينز
أ
,؛.الله يبارك فيكى يا مورو ربنا يخليكى يا حبيبتى والله لسه مخترتش حاجه ولسه بفكر وبجمع كدا لو عندك اسامى قوليلى
ع
يعني تيجي من الطياره برده لابسه عبايه ونقاب ولا ممكن لبس عادي
ص
هى الشيكولاته ايه لزمتها فى الحمل
وان شاء الله خير يا كيتو
منا فى نص التانى فجاه مبقتش احس بولا وجع وعاديه جدا لدرجه انى كنت مخضوضه اوى لانى كنت بعمل مجهود الحمد لله
وطلع خير الحمد لله الحمد لله الحمد لله
ع
مبرووووك يا بسبس يا قمر عقبال ما تشوفيه باتم صحه
أ
,؛.لا يا مورو والله مجيبتش انا جيبت عبايه تنفع للحمل وبعده عشان مش بحب منظر سلوبيت الجينز بتاع الحمل دا بس العبايه حلوه اوى هحاول اصورهالك وابقى انزلهالك على الفيس بوك
د
انا لبسي اصلا عبايات فلبست بس النقاب وانا نازله من الطياره

اما لو لبسها عادي انا بشوف ستات وبنات بيلبسوا العبايه فطياره

بس لازم تنزل بيها
د
مبروك يا بسبس سمي يوسف
أ
,؛.ربنا يخليكى يا هوبا يارب ادعيلى
X