تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
ييميم انا عاريزه مطعم حلو في المهندسين جوزي يعزمني فيه
بس غيررررر السمك والحاجات دي مش بحبها
ص
بصى يا هوبا
فى بطاطس اعرفها بتتخلط فى الماكينه او بايدك باللبن وبعدين بتتفرد وممكن تحطى مع الخلط زبده برده
المهم
وطبعا التوابل مل وفلفل واى بهار بقا ممكن زعتر
وتتفرد وتحطى على وشها جبنه مبشور عن نفسى بجيب الجبنه الشيدر قطعه واحده وابشرها بتبقا حلوة اوى وببشرها كمان على المكرونات الى بالصلصه واو ما شاء الله
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ازيك يا ايمان
ص
هوبا شوفى دا ان شاء الله هيفيدك


http://forums.3roos.com/t473599.html
د
الحمد لله يا صوت انتم اخباركم ايه

بس عندي البت عماله تضرب تحت وبحس ان انا هعمل علي روحي وانا عامله اصلا
y
مورو انت ليه بتقلي الجمبري وانت قاطعه راسه وديله
يابت خلي راسه ودسيله فيه بس قشري جسمه بس عشان شكله يبقى احلى في السفره ياعبط بط


قصه مانا ساكنه في الهرم وبرده كل ده قريب منى
لو عاوزانى اقثولك على حاجات ابعد اقولك برده لان ماما نواحى مصر الجديده ههههههههه اى خودعه
ع
لا يا مورو غير البيوريه
لا دي بتقطعي البطاطس قطع مش تخينه وتسلقيها نص سلقه
وبعدين في ناس بتشحولها بصله وفلفل ومشروم تمام وفي ناس لا
وبعدين تجيبي صنيه وترصي فيها البطاطس طبقه وبعدن تحطي الالبصل والمشروووب عدن الطبقه التانيه من البطاطس وتروحي جايبه كريمه لباني اوقشطه ولبن وتدوبيهم في بعض وتسقي بيهمالبطاطس
وتدخلها الفرن و بعدن تبشريجبنه علي الوش عشان ياخد لون
(
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ازيكم يا حوامل النهاردة (f)
ص
معلشى سلامتك يا ايمان
قوليلى مورو
ص
اصلى بحطه فى سيخ خشب الخله دى فازاى بقا هحطها فيه دنا بشيلها بالعافيه بعدها ههههههههههه
ق
hoba555;10230341:
ييميم انا عاريزه مطعم حلو في المهندسين جوزي يعزمني فيه
بس غيررررر السمك والحاجات دي مش بحبها

بصى فى chilis .. بعشقه بجد
تشيليز موجود فى النايل سيتى.
وفى سبكترا بس مش عارفة عنوانه

yomizo;10230365:


قصه مانا ساكنه في الهرم وبرده كل ده قريب منى
لو عاوزانى اقثولك على حاجات ابعد اقولك برده لان ماما نواحى مصر الجديده ههههههههه اى خودعه

يا International انتى يا جامد ههههههههههههههه
تسلمى يا قمر لو احتجت حاجة تانية هسألك ان شاء الله


ازيك يا ايمان عاملة ايه
د
الله يسلمك يا مورو حاضر
ق
ازيك يا كاتو عاملة ايه
د
الحمد لله يا قصه كبيره وانتي
y
معلش ياايمى كل العيال كده
انا عندى الهانم قلبت ونازله تمطيع بايدها من تحت وتشليت برجلها من فوق يعنى متقطعه من كله


هوبااااااااا
انا لسه فاطره امبارح فيا لمهندسين
في عندك مطعين اكلهم حلو اوووووى وقعدتهم واحده حلوة ونظيفه اوى واسعارهم تعتبر مش عاليه يعنى اوى
في واحده اسمه سبكترا ورا جامع مصطفى محمود
والفرع التانى متفرع من شارع سوريا والاقرب كمان انه يتراحله من جامعه الدول
عامه هو الشارع اللى على ناصيته محل ابو فارس بتاع الشاورما
بس الشارع ضيق موت ومش هتلاقوا ركنه للعربيه الا على جامعه الدول
والفرع بتاع سوريا احلى من التانى

وفي واحد تانى اسمه ستيك اوت ده بتاع امبارح
ده بقى تمشوا في البطل احمد عبد العزيز لحد ماتلاقي على شمالك محطه بنزين موبيل و اون زا ران
ومركز يات بتاعاللغات
هتدخلى الشارع اللى على ناصيته يات هتلاقي المطعم تانى ناصيه يمين في شارع يات ده
اى خدمه
لو عاوزانى اقولك على رنجات الاطباق كمان من عنيا
والاطباق اصلا كميه الاكل فيها متخلفه بغباء يعنى بتلكم جامد ومش هتعرفي تتنفسي من كتره وحلاوتته
ع
تسلميلي يا مورو هشوف الطريقه
(
قصة كبيرة;10230380:
ازيك يا كاتو عاملة ايه


الحمد لله يا قمراية انتى عاملة اية واخبار البيبى اية (f)
أ
,؛.اييييييييه دا بتقولوا ايه انا سرحت منكو,ظ؛.
د
ماشي يا يميم انتي عارفه انا برضه ولدت بودي قيصري عشان الحوض كان ديق وراسه ملفتش خايفه اوي المرادي ربنا يستر
y
ههه اديني قلاتلها على عنوانات سبكترا اهو

مورو جمبري ايه ياماما اللى بتحطيه في خله يابت انت هاتنقطيني
انت بس وهو ني تقشري جيمه من اول الراس لحد الديل يعنى اخر فقره بتالعت الديل دى تسيبيها
والراس تسيبيها برده
وتتبليه وتقليه وشكله هايبقى احلى كتيييير
X