تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
د
الف هنا ياهوبا
د
ازيك ياميرفي
y
انا مش بصوم
والنهارده جوزى فطران برا البيت
يعنى هاكل اى حاجه انا وملك اللى اقدر اعمله بقى
او هاطلع اي حاجه من اللى في لالتلاجه واسخنها

جوزى عاوز يسمي فريدة او سلمى يا هوبا
وانا مش طايقة الاتنين
عاوزة اسم مايكونش موجود في العيلتين
مه ان عاليه موجود عندهم في عليتهم بس ظريف اوى عن فريده وسلمى دول
وفريده كمان مش موجود في العيلتين بس انا مش طايقه الاسم خااااااااااالص
د
هستاذنكم بقي يابنات عشان ورايا حاجات في البيت هخلصها لاني رايحة لماما بكرة المنصورة ان شاء اللة ولما اخلص هدخل تاني باذن اللة سلاااام
ع
اممم طيب عاليه حلو بس برده قديم شويه بنت ععم ماما اسمها عاليه
وسلمي حلو والله
بس بلاش فريده
طيب ايه رايك في همس
شهد
حنين
اسماء بنات عم ندي
وكمان لينا
أ
سلام يا دارين نشوفك على خير يا قمر
أ
يميم

كان عندي بنت في الفصل اسمها هانيا

وواحدة صاحبتي مسمية هنا بس بتفخيم ال ه حلو برضه

وكان عندي برضه رزان وكنا بنقول لها روزي
ع
وكمان في دارين
اسيل
لمي
ع
بنات حد جرب الجبنه الشيدر الشريح بتاعت بريذون تقريبا
بتسيح ولا لا
جبتها مره ومش سيحتها
ق
دارين د;10230059:
معلش يابيبو الموضوع دة فترة اول تلت شهور بس بعد كدة هتحسي بالفرق ونفسك هتتفتح بس اهم حاجة تعملي كنترول علي الحلويات لانها فعلا هيا اللي بتزود الوزن

ربنا يسهل
الحمد لله ماليش فيها قوى ربنا يسهل
:D
yomizo;10230062:
لحد دلوقتى زايده 10 كيلو الحمد لله ياداري
بس اول امبارح الدكتور قاللى خلى بالك بقى الشهر ده وفرملى شويه عشان كده ماينفعش
وانا نفسي زعلانه اوى
انا ايام ملك داخله العمليات بنفس وزنى دلوقتى قربنا يستر فعلا على اخر شهر ده بقى

بصى انتى كده برضه مش زايدة قوى .. يعنى حاولى الفترة الجاية ان شاء الله ماتزيديش اكتر من كيلو او اتنين بالكتير
وربنا معاكى ان شاء الله وتقومى بالسلامة

yomizo;10230071:
انا عاجبننى اوى
نور
وعالية
ربنا يسهل تبقى واحد منهم ونور كمان عاجبنى اكتر عشان تلات حروف زى ملك وخفيف وحلو وكفايه انه هاينور اسم باباها في البطاقه :)

وكمان كنت عاوزاه من ايام ملك

نور وعالية وفريدة كلهم والله حلوين قوى .. وفى ناس هى اللى بتحلى الاسم :)
أمةالله;10230093:
والله ممكن يا بنتي ملهاش اييييي علاقة حامل في ايه

أنا في عبدالله كانت عندي كل علامات البنت ومحلوية ومش بتخن وبطني ملمومة وعالية وشعري حلو .... إلخ الكلام ده كله

والباشا أول ما اتولد ما شاء الله تشوفيه خنشور رغم انه كان لابس روز لأني كنت بتابع مع دكتورة قالت لي بيت في الأول وأنا اتسرعت وجبت حاجته ... بس هو برضه مولود باين عليه انه ولد

هههههههههه
ربنا يخليهولك يارب وتفرحى بيه دايما ان شاء الله

ميرفى50;10230098:
صبح صبح ياعم الحج

اهلا اهلا ازيك يا ميرفى عاملة ايه
دارين د;10230124:
هستاذنكم بقي يابنات عشان ورايا حاجات في البيت هخلصها لاني رايحة لماما بكرة المنصورة ان شاء اللة ولما اخلص هدخل تاني باذن اللة سلاااام

خلى بالك من نفسك يا جميل
سلام
ق
وفى "رسيل" و "جوان" برضه
أ
هو جوان يعني ايه أصلا؟؟

حد قال نهر من \انهار الجنة ومعلش الكلام ده مش عليه أي دليل ولا احنا بنسمي أنهار الجنة على مزاجنا
أ
,؛.صباح الخير يا قمرات عاملين ايه؟؟,
ق
جوان يعنى زهرة الربيع والله أعلم
ق
ازيك يا بسبس عاملة ايه؟
أ
قصة كبيرة;10230165:
جوان يعنى زهرة الربيع والله أعلم


I C :)
أ
,؛.ازيك يا بيبو يا قمره عامله ايه يا جميله قوليلى روحتى للدكتور ولا لأ؟؟؟ والبيبى ايه اخباره؟؟
y
ازيك يابسبس عامله ايه
جوان انا سمعت برده انه نهر من الجنه بس ياجماعه اللى انتوا ماتعرفهوش ان في حاجه قطع غيار في كل العربيات لاسمهما جوان شكلها معفن موووت ههههههه
وكل اللى هاتقوليله على جوان عهايتريق عشان جوان العربيه
أ
أنا هروح أصحي الكائن المتوحش بتاعي علشان هيروح يتطعم النهاردة

دعواتكم انه ميفرجش علينا الناس :)
ق
كوباية مايه;10230174:
,؛.ازيك يا بيبو يا قمره عامله ايه يا جميله قوليلى روحتى للدكتور ولا لأ؟؟؟ والبيبى ايه اخباره؟؟

انا كويسة الحمد لله
اه الحمد لله انا على طول بروح وبتابع.. لسة رايحة من يومين كده.. وضغطى كان عالى والدكتورة كانت هتلطم هههههههههههههههه
البيبى كويس الحمد لله بس حاساه هيطلع قصير شوية :D طوله فى لاسبوع الحداشر 3 سم بس؟؟؟
yomizo;10230175:
ازيك يابسبس عامله ايه
جوان انا سمعت برده انه نهر من الجنه بس ياجماعه اللى انتوا ماتعرفهوش ان في حاجه قطع غيار في كل العربيات لاسمهما جوان شكلها معفن موووت ههههههه
وكل اللى هاتقوليله على جوان عهايتريق عشان جوان العربيه

هههههههههههههههه
عشان كده جوزى رفضه تماما بس والله انا شايفه انه لذيذ
X