تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
ان شاء الله هيبقى كويس يا مى .. بوسيلى العسلاية دى..

صحيح يا بنات عايزة اشترى لبنة حلوة ونظيفة من السوبرماركت.. اجيب ماركة ايه؟
أ
,؛.هههههههههههههههههههه ربنا يليهولك يا أمه يارب ويفرحك بيه
,؛.يميم والله كنت بتخيل نفسى بكلمك امبارح هههههههههههههههههههه والله وحشتينى انا هسافر انهارده الساعه 5 الفجر ان شاء الله جايه كايرو ابقى كلمينى عشان وحشتييييييييييينى,ظ؛.
أ
كوباية مايه;10230174:
,؛.ازيك يا بيبو يا قمره عامله ايه يا جميله قوليلى روحتى للدكتور ولا لأ؟؟؟ والبيبى ايه اخباره؟؟


بسبس عاملة ايه يا بنتي؟؟ جوزك عامل ايه دلوقتي ؟؟


yomizo;10230175:
ازيك يابسبس عامله ايه
جوان انا سمعت برده انه نهر من الجنه بس ياجماعه اللى انتوا ماتعرفهوش ان في حاجه قطع غيار في كل العربيات لاسمهما جوان شكلها معفن موووت ههههههه
وكل اللى هاتقوليله على جوان عهايتريق عشان جوان العربيه


وفيه معنى أسوأ من بتاع العربية ده ... بس مش عايزة أقوله علشان مفسدش أخلاق العيال

بجد لازم نركز مووووووووت وندور كويس عن معاني الأسماء قبل ما نختار

كنت قريت موضوع عن معاني الأسماء وكان فيه إن لمار يعني مية الدهب ولا مية الألماس مش بالفرنساوي باين ... ودخل بقى البنات اللي بيتكلموا فرنساوي قالوا الكلام جه غلط ومش موجود في أي قاموس عندنا وطلع في آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخر النقاش إن لمار معناها الحقيقي (((كلبة))) بالفارسي

بجد الأطفال بيصعبوا عليا إن ممكن الطفل يتعقد من اسمه بس علشان أهله كانوا عايزين يختاروا اسم غريب والسلام
أ
,؛.ههههههههههههههههه ربنا يطمنك يا بيبو انا روحت بردو امبارح عشان اطمن قبل ما اسافر وجيبت عبايه امبارح عشان البسها وانا مسافره عشان الجينز تاعبنى جدا فى بطنى مع انه واسع بس عشان اقعد بيه 5 ساعات صعب اوى عليا
y
وانت يا بسبس روحتى لدكتورك ولا ايه
وجيتي مصر ولا لسه
البت روفه بتسلم عليكى
كانت عندى اول امبارح :)
أ
قصة كبيرة;10230184:
ان شاء الله هيبقى كويس يا مى .. بوسيلى العسلاية دى..

صحيح يا بنات عايزة اشترى لبنة حلوة ونظيفة من السوبرماركت.. اجيب ماركة ايه؟


يعني ايه لبنة؟؟


كوباية مايه;10230191:
,؛.ههههههههههههههههه ربنا يطمنك يا بيبو انا روحت بردو امبارح عشان اطمن قبل ما اسافر وجيبت عبايه امبارح عشان البسها وانا مسافره عشان الجينز تاعبنى جدا فى بطنى مع انه واسع بس عشان اقعد بيه 5 ساعات صعب اوى عليا


هتركبي عربية خمس ساعات؟؟

انتي هتسافري بإيه أصلا؟؟
أ
,؛.الحمدلله يا أمة الله والله احسن وبدأ يبقى احسن بس يوم كدا والاقيه تعب تانى بس الحمدلله يعنى هو اصلا طلع فستوك خالص ومش بيستحمل ههههههههههههههه
ق
أمةالله;10230190:




وفيه معنى أسوأ من بتاع العربية ده ... بس مش عايزة أقوله علشان مفسدش أخلاق العيال

بجد لازم نركز مووووووووت وندور كويس عن معاني الأسماء قبل ما نختار

كنت قريت موضوع عن معاني الأسماء وكان فيه إن لمار يعني مية الدهب ولا مية الألماس مش بالفرنساوي باين ... ودخل بقى البنات اللي بيتكلموا فرنساوي قالوا الكلام جه غلط ومش موجود في أي قاموس عندنا وطلع في آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخر النقاش إن لمار معناها الحقيقي (((كلبة))) بالفارسي

بجد الأطفال بيصعبوا عليا إن ممكن الطفل يتعقد من اسمه بس علشان أهله كانوا عايزين يختاروا اسم غريب والسلام

يالهوى :eek:
كوباية مايه;10230191:
,؛.ههههههههههههههههه ربنا يطمنك يا بيبو انا روحت بردو امبارح عشان اطمن قبل ما اسافر وجيبت عبايه امبارح عشان البسها وانا مسافره عشان الجينز تاعبنى جدا فى بطنى مع انه واسع بس عشان اقعد بيه 5 ساعات صعب اوى عليا

تروحى وتيجى بالسلامة يا بسبس
كايرو هتنور بيكى(i)(i)
أ
كوباية مايه;10230197:
,؛.الحمدلله يا أمة الله والله احسن وبدأ يبقى احسن بس يوم كدا والاقيه تعب تانى بس الحمدلله يعنى هو اصلا طلع فستوك خالص ومش بيستحمل ههههههههههههههه


كلهم يا قلبي :)

أنا جوزي كان ياخد دور البرد وأنا حامل ويفضل ياخد في أدوية أد كده ومش بيخف وأنا لما اتعدي منه آخد عسل ولمون وأخف قبله

عقدت أتريق على مناعته الكفتة
أ
,؛.اه روحت يا يميم ,ظ؛.
,؛.اه يا أمه الله هسافر بس بالقطاااااااااار,ظ؛.
ق
أمةالله;10230195:
يعني ايه لبنة؟؟
؟

هى جبنة كده طعمها حلوووو قوى . انا مش عارفة هى اصلها ايه بالظبط.. هى قريبة من القشطة برضه شوية.
كوباية مايه;10230197:
,؛.الحمدلله يا أمة الله والله احسن وبدأ يبقى احسن بس يوم كدا والاقيه تعب تانى بس الحمدلله يعنى هو اصلا طلع فستوك خالص ومش بيستحمل ههههههههههههههه

شافاه الله وعافاه
ربنا يطمنك عليه
y
بت سابسبس هاتى جينز بتاع حمل يابطسيخه انت

انا ايام ملك كنت جايبه واحد بكمر عادى ومن ورا استك ومن اتلجنبين مفتوح بزراير ييتوسشع ويضيق نتها
والمره دى جايبه واحد جينز من اللى هو البطن بتاعته كلها عباره عن قماش طري زى الاسترتش طكده باستك من فوق بس
عشان الحته بتاعت البطن كلها تبقى نستريحه
وده هايبقى احسنلك من العبايات والاشوله اللى بيلبسوها الحوامل وشكلهم على راي هدى بيبقى زى براميل الطرشي هههههههههه
أ
كوباية مايه;10230206:
,؛.اه روحت يا يميم ,ظ؛.
,؛.اه يا أمه الله هسافر بس بالقطاااااااااار,ظ؛.


حلو القطر علشان المطبات

إن شاء الله تبقى الرحلة هينة عليكي ... ابقي حاولي كل نص ساعة تاخدي لك تمسية في العربية علشان ضهرك ميوجعكيش


قصة كبيرة;10230207:
هى جبنة كده طعمها حلوووو قوى . انا مش عارفة هى اصلها ايه بالظبط.. هى قريبة من القشطة برضه شوية.

شافاه الله وعافاه
ربنا يطمنك عليه


حلوة مسكرة؟؟
ق
أمةالله;10230205:
كلهم يا قلبي :)

أنا جوزي كان ياخد دور البرد وأنا حامل ويفضل ياخد في أدوية أد كده ومش بيخف وأنا لما اتعدي منه آخد عسل ولمون وأخف قبله

عقدت أتريق على مناعته الكفتة

كلهم كده فعلا (y) واى فسفوسة يتعبوا منها بيكبروا المواضيع قوى
yomizo;10230209:
بت سابسبس هاتى جينز بتاع حمل يابطسيخه انت

انا ايام ملك كنت جايبه واحد بكمر عادى ومن ورا استك ومن اتلجنبين مفتوح بزراير ييتوسشع ويضيق نتها
والمره دى جايبه واحد جينز من اللى هو البطن بتاعته كلها عباره عن قماش طري زى الاسترتش طكده باستك من فوق بس
عشان الحته بتاعت البطن كلها تبقى نستريحه
وده هايبقى احسنلك من العبايات والاشوله اللى بيلبسوها الحوامل وشكلهم على راي هدى بيبقى زى براميل الطرشي هههههههههه

جبتيه منين يا يميم هتجنن واجيب واحد
أ
,؛.اه والله يا أمه الله بجد مناعه ضاااااااايعه بس هو عمل حصر تجول ونا بنام فى اوضه وهو فى اوضهعشان خايف يعدينى
y
اللبنه اصلها شامى يا مي انت والبت قصقوصه
بتبقى قوامنها زى قوام القشسطه كده ومايعه شويه يعنى لا مالحه ولا دلعه
ص
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك

بسبس جت هيه هيه
وهتيجى مصر ان شاء الله يارب يارب يارب بالسلامه



هيه هيه

تيجى على المحطه تيجى وناخد منها السشنطه تيجى
تيجى فاضيه تيجى
تروح مليانه تيجى


لولووللى
أ
كوباية مايه;10230217:
,؛.اه والله يا أمه الله بجد مناعه ضاااااااايعه بس هو عمل حصر تجول ونا بنام فى اوضه وهو فى اوضهعشان خايف يعدينى


بعد العشرة دي كلها كرشك من الأوضة علشان دور برد :tongue:
ق
ايوة مش مسكرة انا قصدى انها جميلة يعنى وبتبقى تحفة فى المناقيش
اجيبها نوع ايه بقى يا يميم؟
y
قصقوصه انهى واحد اتللى بتسالي عنه
الاولانى انا كنت جايباه من محل اسمه زيرو تو فايف بتاع لبس حوامل وعيال من زيرو لخمس سنين
والتلانى للامانه جالى من دبي بس اكيد في منه هنا طبعا
انت شلك بس مالفتيش كويس
X