طيب اتنين قالو سبكترا خلاص كده تمام
طيب قوليل ايه الاكل اللي عنده
جوعتوني
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ع
05-09-2009 | 02:46 PM
y
05-09-2009 | 02:47 PM
ايمي انا ملك ولدتها قيصري عشان هى الفتش عشان غزالتها كانت راكبه شمال
لكن الحوض كان واسع
واتلمره دى توتى لفت بس برده هولد قيصري
لكن الحوض كان واسع
واتلمره دى توتى لفت بس برده هولد قيصري
أ
05-09-2009 | 02:48 PM
,؛.بقلكم ايه بمناسبة المطاعم والرستوراونات انا عايزه مكان حلو نفطر فيه انا وصوحابى بس ميكونش غالى واكله حلو غير بيستو اللى فى مدينة نصر عشان بعيد اوى عنى
y
05-09-2009 | 02:48 PM
عنده سي فود وعنده فراخ ولحمه ومكرونه وشوربات ورز وكله كله
استنى ادورلك على المنيو واقولك
استنى ادورلك على المنيو واقولك
د
05-09-2009 | 02:48 PM
اصلها مجازفه يا يميم الطبعي بعد القيصري عشان الرحم بيبقي مفتوح
بس انا مشكلتي فلبنج بشهق كتير وانا بفوق كان روحي بتطلع
وبكره حاجه اسمها اسطره
بس انا مشكلتي فلبنج بشهق كتير وانا بفوق كان روحي بتطلع
وبكره حاجه اسمها اسطره
ع
05-09-2009 | 02:49 PM
بنات انا مش بحب الحمبري خالص ولا اي اكله فيها سمك ولا الكابوريا ولا الكلام ده
جوزي امبارح غاظني وقالي خرجت اكل مع اصحابي وانتي خليكي اعده في البيت
جوزي امبارح غاظني وقالي خرجت اكل مع اصحابي وانتي خليكي اعده في البيت
أ
05-09-2009 | 02:49 PM
,؛.يمي رسيتى على اسم بوتك ان شاء الله؟؟,
ص
05-09-2009 | 02:49 PM
يا يميم عشان بس تعرفى ههههههههههههههه
الخله عشان لما اقليه يفضل مفرود ميلفش ديره ههههههههههههههه
بسم الله ما شاء الله الله اكبر عليا
حابس حابس ههههههههههههههههههههه
الخله عشان لما اقليه يفضل مفرود ميلفش ديره ههههههههههههههه
بسم الله ما شاء الله الله اكبر عليا
حابس حابس ههههههههههههههههههههه
y
05-09-2009 | 02:49 PM
قصه ياقمر
اهو عنوان زير وتو فايف بتاع المهندسين
اصل طلع في شارع الكروم مش الفواكه
Zero 2 Five
13 El Koroum St.
Mohandeseen, Giza
اهو عنوان زير وتو فايف بتاع المهندسين
اصل طلع في شارع الكروم مش الفواكه
Zero 2 Five
13 El Koroum St.
Mohandeseen, Giza
ع
05-09-2009 | 02:50 PM
ايه سي فود ياربي عاااااا
أ
05-09-2009 | 02:50 PM
,؛.يميم رسيتى على اسم بنوتك؟؟؟,ظ؛.
,؛.انا ممنوعه من الاسماك فا شوفولى مكان حلو بقى يلاااااااااااااا,ظ؛.
,؛.انا ممنوعه من الاسماك فا شوفولى مكان حلو بقى يلاااااااااااااا,ظ؛.
ص
05-09-2009 | 02:50 PM
بسبس سؤال حلو اوى
عرفتى نوع الجنين ههههههههههههه
عرفتى نوع الجنين ههههههههههههه
ص
05-09-2009 | 02:51 PM
بسبس فى جزيرة على النيل بتعمل مكس جريل بس مش عارفه اسمها
المكس بيبقا لحوم او فراخ
المكس بيبقا لحوم او فراخ
د
05-09-2009 | 02:52 PM
مورو ما انتي لما تسيبي راسه وديله مش هيكش
y
05-09-2009 | 02:52 PM
حابس حابس
اجري اتملحي يابت انت هههههههههههه
هوبا في فرع كمان لسبكترا في المعادى بس انت مالكيش في
المهم عنوانين سبكترا كلهم اهى
*فندق ريزيدنس - 11 شارع 18 بالمعادي
*14 شارع عبد الحميد لطفي, المهندسين
*3 شارع قناة السويس، متفرع من شارع جامعة الدول، المهندسين
* سيتى مول، مدينة 6 أكتوبر
اجري اتملحي يابت انت هههههههههههه
هوبا في فرع كمان لسبكترا في المعادى بس انت مالكيش في
المهم عنوانين سبكترا كلهم اهى
*فندق ريزيدنس - 11 شارع 18 بالمعادي
*14 شارع عبد الحميد لطفي, المهندسين
*3 شارع قناة السويس، متفرع من شارع جامعة الدول، المهندسين
* سيتى مول، مدينة 6 أكتوبر
ص
05-09-2009 | 02:53 PM
اصلى بصى يا ايمان دا مش اكبر حجم الجامبو
فهتبقا راسه تقريبا اد لحمه هههههههههههههه
لو عزمه حد مش طيقاه هعملهاله يتلخبط ياكل الراس بقا
شفتى طيبتى ههههههههههههه
ما تيجى يا بسبس
فهتبقا راسه تقريبا اد لحمه هههههههههههههه
لو عزمه حد مش طيقاه هعملهاله يتلخبط ياكل الراس بقا
شفتى طيبتى ههههههههههههه
ما تيجى يا بسبس
y
05-09-2009 | 02:54 PM
يابت ماهو عنده يعنى اختاري
يعنى سيبتى كل المنيو بتاعته وجيتي على السي فود واشمئزيتي
انت راخره
يعنى سيبتى كل المنيو بتاعته وجيتي على السي فود واشمئزيتي
انت راخره
أ
05-09-2009 | 02:55 PM
,؛.ماشى يا مورو ميرسى يعنى انا الحد اللى بتكرهيه اخص عليكى بجد مكنش العشم طيب عشان كلامك دا مش هقولك على سؤالك
د
05-09-2009 | 02:55 PM
ماشي يا موروا ههههههههههههههههههههههه
ازيك يا بسبس يا مطنشاني
ازيك يا بسبس يا مطنشاني
ص
05-09-2009 | 02:56 PM
اخث دنا قصدى اكتب يميم
كدا يا بسبستى اخث اخث دنا ملبساكى فستان لون فستانى فى الصورة مختيش بالك يعنى
( بعيط دموع تماسيح )
كدا يا بسبستى اخث اخث دنا ملبساكى فستان لون فستانى فى الصورة مختيش بالك يعنى
( بعيط دموع تماسيح )