يلا صوت عملت لك لجنة استقبال على المحطة
ولا أحسن سفير أجنبي :)
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
05-09-2009 | 02:08 PM
أ
05-09-2009 | 02:09 PM
,؛.مانا يا يميم نزلت عشان اجيبه وملقيتش هنا ومش هقدر استنى لما اجى كايرو عشان القطر هيبهدلنى وبعدين العبايه مش شوال خالص والله بالعكس شكلها حلو جداااااا وشيك موت ومودرن مش عبايه من الشوال والحوارات دى وانا جيباها على قدر مش واسعه اوى يعنى اوسع من بطنى بشويه ممكن تقعد معايا للشهر السادس ولما اولد هضيقها على قدر والبسها عباية استقبال فى البيت
,؛.مى الدكتور قالى انى كل ساعه اتمشى فى القطر شويه عشان ضهرى فعلا
,؛.مى الدكتور قالى انى كل ساعه اتمشى فى القطر شويه عشان ضهرى فعلا
y
05-09-2009 | 02:09 PM
مش عارفه يا والله انا كنت بجيب منها السايب
كنت بجيب منها من هايببر وان محطوط عليها نعنع بتبقى طعمها حلو اوووووى
كنت بجيب منها من هايببر وان محطوط عليها نعنع بتبقى طعمها حلو اوووووى
أ
05-09-2009 | 02:10 PM
قصة كبيرة;10230227:
ايوة مش مسكرة انا قصدى انها جميلة يعنى وبتبقى تحفة فى المناقيش
اجيبها نوع ايه بقى يا يميم؟
أنا جوزي بيحب المناقيش
انتوا بتعملوها إزاي؟؟
أ
05-09-2009 | 02:11 PM
,؛.هههههههههههههههههههه ماشى يا مورو ماشى ,ظ؛.
,؛.لا يا أمه الله انا اللى كرشته ههههههههههههههههههههه,ظ؛.
,؛.لا يا أمه الله انا اللى كرشته ههههههههههههههههههههه,ظ؛.
ق
05-09-2009 | 02:12 PM
yomizo;10230228:
قصقوصه انهى واحد اتللى بتسالي عنه
الاولانى انا كنت جايباه من محل اسمه زيرو تو فايف بتاع لبس حوامل وعيال من زيرو لخمس سنين
والتلانى للامانه جالى من دبي بس اكيد في منه هنا طبعا
انت شلك بس مالفتيش كويس
انا مالفتش لسة خااالص :D
طب فين المحل ده؟
yomizo;10230236:
مش عارفه يا والله انا كنت بجيب منها السايب
كنت بجيب منها من هايببر وان محطوط عليها نعنع بتبقى طعمها حلو اوووووى
قشطة جدا انا اصلا مش بشترى الا من هايبر .. هدور عليها ان شاء الله
أمةالله;10230240:
أنا جوزي بيحب المناقيش
انتوا بتعملوها إزاي؟؟
انا مش بعرف اعملها. كاتبين طريقتها على المنتدى هنا.
انا عندى رقاقتين باقيين قولت احشيهم لبنة واخدعه اقوله مناقيش اهى يا حبيبى :)
ص
05-09-2009 | 02:16 PM
بسبس شوفى كدا
أ
05-09-2009 | 02:18 PM
,؛.يا مجرمه يا مورو هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد مجرمه
أ
05-09-2009 | 02:20 PM
,؛.بس مورو طوليلى شعرى شويه وحطيلى فى ايدى اكسيسوريز وعايزه بلاشر كمان على خدودى شويه حاجه كدا فشتشى ههههههههههههههههههههههههه
ع
05-09-2009 | 02:21 PM
جيييييت تاني
بسبس تسافري بالسلامه
عايزه خدمه قوليلي بتعملي البطاطس جرتان ازااااي عشان عارفه اكلك حلو انتي الوصفه المعتمده بتاعتتي
بس بسرعه قبل مااخويا يطلع
بسبس تسافري بالسلامه
عايزه خدمه قوليلي بتعملي البطاطس جرتان ازااااي عشان عارفه اكلك حلو انتي الوصفه المعتمده بتاعتتي
بس بسرعه قبل مااخويا يطلع
y
05-09-2009 | 02:23 PM
قصه روحى عند هايبر عند الجبن اللى في النص من ناحيه بتاعه الاسماك :)
وقوليلهم عاوزة لبنه شوفي بقى عندهم بنعنع ولا ساده وهاتى زى مانت عاوزة بس والله تحفه اووووى ام نعنع دى
ممكن تدوقيها على فكره قبل ماتشتريها عشان لو روحتى ومش عجبتك ماتدعوش عليا وانا على وش ولاده :)
بصي ياستى زيرو تو فايف ده له فرعين
واحد ورا جامع مصطفى محمود - المهندسين في شارع الفواكه تقريبا
والفرع التانى جوا دنادى مول الصحراوى بتاع كارفور واسعارهم نوعا ما ظريفه
يعنى انا فاكره ان الجينز الاولانى كان تقريبا ب 170 بس ده كان من اربع سنين :)
لكن برده دلوقتى ممكن تلاقيه زادله بتاع 50 جنيه ولا حاجه وبيبقى عامل سيل ممكن تجيبيه وقت السيل احسن طبعا
وقوليلهم عاوزة لبنه شوفي بقى عندهم بنعنع ولا ساده وهاتى زى مانت عاوزة بس والله تحفه اووووى ام نعنع دى
ممكن تدوقيها على فكره قبل ماتشتريها عشان لو روحتى ومش عجبتك ماتدعوش عليا وانا على وش ولاده :)
بصي ياستى زيرو تو فايف ده له فرعين
واحد ورا جامع مصطفى محمود - المهندسين في شارع الفواكه تقريبا
والفرع التانى جوا دنادى مول الصحراوى بتاع كارفور واسعارهم نوعا ما ظريفه
يعنى انا فاكره ان الجينز الاولانى كان تقريبا ب 170 بس ده كان من اربع سنين :)
لكن برده دلوقتى ممكن تلاقيه زادله بتاع 50 جنيه ولا حاجه وبيبقى عامل سيل ممكن تجيبيه وقت السيل احسن طبعا
ص
05-09-2009 | 02:24 PM
اول ما اشوفك من القطر هعملك كل دا متخفيش بوس يبقا حطيتى روج جاجو ضرب من كتر الحب يبقا دى الاكسسورى والميك اب بقا
وسمحينى فى الماسكرا لانها هتهبب لو اتحطت خضن ههههههههههههه
وسمحينى فى الماسكرا لانها هتهبب لو اتحطت خضن ههههههههههههه
أ
05-09-2009 | 02:24 PM
hoba555;10230292:
جيييييت تاني
بسبس تسافري بالسلامه
عايزه خدمه قوليلي بتعملي البطاطس جرتان ازااااي عشان عارفه اكلك حلو انتي الوصفه المعتمده بتاعتتي
بس بسرعه قبل مااخويا يطلع
,؛.بصى يا هوبا والله انا مر افيدك بس لو قصدك البطاطس المهروسه اللى بتتحط فى الفرن اقولهالك انماغير كدا ابقى بفتى لانى مكلتهاش عشان اعرف طريقتها ومعلش خيبت املك فيا عااااااااااااااااااااااااا,
ص
05-09-2009 | 02:25 PM
ادعولى هعمل انهرده ان شاء الله
رز بالجمبرى وجمبرى مقلى وبطاطس محمره وسلطه ان شاء الله
وفى سمبوسك بالجنبه القديمه جديده دى
وبالبلح برده جديده هههههههههههه
وجلاش باللحمه المفرومه الحمد لله
وبالنسبه للعصير ان شاء الله
تمر
مانجو
برتقال
سوبيا
بس ممكن نطنش البرتقال ههههههههههه
رز بالجمبرى وجمبرى مقلى وبطاطس محمره وسلطه ان شاء الله
وفى سمبوسك بالجنبه القديمه جديده دى
وبالبلح برده جديده هههههههههههه
وجلاش باللحمه المفرومه الحمد لله
وبالنسبه للعصير ان شاء الله
تمر
مانجو
برتقال
سوبيا
بس ممكن نطنش البرتقال ههههههههههه
ق
05-09-2009 | 02:26 PM
yomizo;10230299:
قصه روحى عند هايبر عند الجبن اللى في النص من ناحيه بتاعه الاسماك :)
وقوليلهم عاوزة لبنه شوفي بقى عندهم بنعنع ولا ساده وهاتى زى مانت عاوزة بس والله تحفه اووووى ام نعنع دى
ممكن تدوقيها على فكره قبل ماتشتريها عشان لو روحتى ومش عجبتك ماتدعوش عليا وانا على وش ولاده :)
بصي ياستى زيرو تو فايف ده له فرعين
واحد ورا جامع مصطفى محمود - المهندسين في شارع الفواكه تقريبا
والفرع التانى جوا دنادى مول الصحراوى بتاع كارفور واسعارهم نوعا ما ظريفه
يعنى انا فاكره ان الجينز الاولانى كان تقريبا ب 170 بس ده كان من اربع سنين :)
لكن برده دلوقتى ممكن تلاقيه زادله بتاع 50 جنيه ولا حاجه وبيبقى عامل سيل ممكن تجيبيه وقت السيل احسن طبعا
ميرسى جداااا يا يميم
احلى حاجة انك جايبة الاماكن كلها قريب منى
تسلمى يا قمر(f)(f)
ص
05-09-2009 | 02:26 PM
ايه البطاطس دى قولى مكونتها يمكن اعرفها مش بحفظ اسماء
أ
05-09-2009 | 02:26 PM
,؛.هههههههههههههههههههههههه ماشى يا مورو هفوتهالك بقى ونقضيها شعر وكوافير وخلاص,ظ؛.
ع
05-09-2009 | 02:28 PM
عااااااا طيب خلاص هعملها بالطريقه العاديه
تسلميلي يا بسبس وانا اياما استفدت منك
تسلميلي يا بسبس وانا اياما استفدت منك
ص
05-09-2009 | 02:29 PM
ايون
المهم عندى عزومه ان شاء الله
كنت عملت الجمبرى المقلى قبل كدا شوفوا

وصرة تانيه مع صوص البابريكا
المهم عندى عزومه ان شاء الله
كنت عملت الجمبرى المقلى قبل كدا شوفوا

وصرة تانيه مع صوص البابريكا
د
05-09-2009 | 02:30 PM
السلام عليكم