تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
مبروك ياداري الولد
ياعيال ساعدونى عاوزة اسم حلو ةرقيق وسهل وخفيف لبنوته
ص
التعديللللللللللللللللللللللل













































































بخ بقا هه
ق
أمةالله;10230045:
ملهاش علاقة يا بيبو

أنا شعري خف جداً وأنا حامل في عبدالله وبقى بيطلع بعد كتييييييييييير واللي أخدت بالي منه إن جلدي بقى أنعم وبيلمع ... وليا واحدة صاحبتي كانت حامل في بنت وكانت بتصوت من الموضوع ده

ازيك يا مى عاملة ايه.؟

اخلى عندى امل يعنى انى حامل فى بنت :D
ص
رنا حلو وخفيف
و هبه
أ
مورو الصورة حلوة أوي بس البنات اللي نسيتي تكتبيهم هياكلوكي :)
د
معلش يابيبو الموضوع دة فترة اول تلت شهور بس بعد كدة هتحسي بالفرق ونفسك هتتفتح بس اهم حاجة تعملي كنترول علي الحلويات لانها فعلا هيا اللي بتزود الوزن
ق
وكمان اسم "هيا" حلو قوى هو و"مايا" .. "ويارا" .. و"دينا"..
y
لحد دلوقتى زايده 10 كيلو الحمد لله ياداري
بس اول امبارح الدكتور قاللى خلى بالك بقى الشهر ده وفرملى شويه عشان كده ماينفعش
وانا نفسي زعلانه اوى
انا ايام ملك داخله العمليات بنفس وزنى دلوقتى قربنا يستر فعلا على اخر شهر ده بقى
ص
ربنا معاكى يا يميم يارب
مى نسيت مين قولى بدل ما اضرب
y
انا عاجبننى اوى
نور
وعالية
ربنا يسهل تبقى واحد منهم ونور كمان عاجبنى اكتر عشان تلات حروف زى ملك وخفيف وحلو وكفايه انه هاينور اسم باباها في البطاقه :)

وكمان كنت عاوزاه من ايام ملك
د
اللة يبارك فيكي يايميم ولاتزعلي نفسك ولاحاجة بكرة لما تقومي بالسلامة ان شاء اللة تخسيهم

وبالنسبة للاسامي البنات انا كان ليا واحدة صاحبتي سورية اسمها رند بس الحقيقة معرفش معناه اية بس الاسم عاجبني وانتي كنتي منزلة اسامي وعاجبني منهم نورسين
ص
الا محدق علق على الصورة طيب
ص
هقوم اصلى الظهر
أ
صوت العيون;10230069:
ربنا معاكى يا يميم يارب
مى نسيت مين قولى بدل ما اضرب


نسيتي رشا وميرفي وندى (لايف دروب) وجارفيلد والحوامل الجداد كلهم عروس البحر وكان في توتي باين ومنى (البرج اليسر)

هههههههههههههههه

أكمل ولا كفاية كده :)
د
صورة اية يابيبو؟


هتعملوا فطار اية النهاردة يابنات؟
أ
قصة كبيرة;10230056:
ازيك يا مى عاملة ايه.؟

اخلى عندى امل يعنى انى حامل فى بنت :D


والله ممكن يا بنتي ملهاش اييييي علاقة حامل في ايه

أنا في عبدالله كانت عندي كل علامات البنت ومحلوية ومش بتخن وبطني ملمومة وعالية وشعري حلو .... إلخ الكلام ده كله

والباشا أول ما اتولد ما شاء الله تشوفيه خنشور رغم انه كان لابس روز لأني كنت بتابع مع دكتورة قالت لي بيت في الأول وأنا اتسرعت وجبت حاجته ... بس هو برضه مولود باين عليه انه ولد
ع
يميم طيب باباها رايه ايه عايز يسمي ايه بس عشان رايه ككمان مهم
انا جوزي عقدني علي بال ما اخترنا اسم ولدت واعدت يويمين مش عارفين نسميها تخيلي واللي زاد واللي غطي انا حمايا اتوفي في تالت يوم ولاده يعني الظروف كانت وحشه اوي
د
صبح صبح ياعم الحج
ع
احتمال نفطر بطاطس جرتان يا دارين بس مش عارفه اعمل ايه جمبها
ع
صباح النور يا ميرفي ازيك
مورو يا بنتي قلتلك كده تمام وحلوه اوي الصوره
X