ه تسلمى يا يميم
مورو ما شاء الله ناصحة يعنى. فكرة جديدة والله :D
بصى يا بسبس قولى انتى عايزة مكان فين عشان نساعدك .. معاكى خدمات الدليل السياحى
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ق
05-09-2009 | 02:57 PM
أ
05-09-2009 | 02:57 PM
,؛.لا والله يا ايمان خالص مش مطنشاكى ولله بس انتى بتتكلمى عن الولاده وانا مليش فيها هههههههههههههههه
y
05-09-2009 | 02:58 PM
ايمان مين يابت يامفوته انت
انا يميم اللى بقولك على الجمبري
هوبا للاسف مش لاقيه المنيو حاليا لان الهانم بنتى ايدها ماشاء الله مش بتسيب حاجه مكانها ابدا
بس الطبق هناك بيتراوح سعره من 30-55 في الحاجات العاديه وطبعا السي فود بيطلع اكتر من كده
بس الطبق شيبع وتاخدى الباقي معاكى كمان
انا يميم اللى بقولك على الجمبري
هوبا للاسف مش لاقيه المنيو حاليا لان الهانم بنتى ايدها ماشاء الله مش بتسيب حاجه مكانها ابدا
بس الطبق هناك بيتراوح سعره من 30-55 في الحاجات العاديه وطبعا السي فود بيطلع اكتر من كده
بس الطبق شيبع وتاخدى الباقي معاكى كمان
ص
05-09-2009 | 02:58 PM
ياختى ركزى ما ايمان ابدت رأيها ههههههههههههههههههههه
أ
05-09-2009 | 02:59 PM
,؛.بيبو عايزه مكان قريب من المنيل انا ساكنه هناك ,
د
05-09-2009 | 02:59 PM
ماشي يا بسبس ههههههههههههههههه جبانه
ق
05-09-2009 | 02:59 PM
يميم مش انتى عديتى سنتين على ولادة ملك؟ يعنى مفروض الرحم رجع مكان واتظبط يعنى ممكن تولدى طبيعى.. بتفكرى ليه فى القيصرى؟
د
05-09-2009 | 03:00 PM
بسبس تعرفي علي كده مستشفي الزهيري الي فلمنيل هيه عنيل
ق
05-09-2009 | 03:01 PM
المنيل المنيل المنيل
طيب الزمالك قريبة منك؟
ممكن تروحى حرس الحدود بس الفطار هناك بيعمل للفرد من 50 -70 جنيه
امممم ..و ممكن بقى تقضيها بيتزا هت حلوة وخفيفة فى رمضان
طيب الزمالك قريبة منك؟
ممكن تروحى حرس الحدود بس الفطار هناك بيعمل للفرد من 50 -70 جنيه
امممم ..و ممكن بقى تقضيها بيتزا هت حلوة وخفيفة فى رمضان
ص
05-09-2009 | 03:01 PM
بقلكم صحيح سؤال خطر فى بالى
هو اوجاع الرحم لما بيوسع الى هى اوجاع اول كام شهر دى
هل فى الحمل التانى ان شاء الله بتكرر
ولا بيكون الرحم وسع خلاص
ولا بينكمش تانى
سؤال دقيق معلشى
هو اوجاع الرحم لما بيوسع الى هى اوجاع اول كام شهر دى
هل فى الحمل التانى ان شاء الله بتكرر
ولا بيكون الرحم وسع خلاص
ولا بينكمش تانى
سؤال دقيق معلشى
ق
05-09-2009 | 03:01 PM
انا ماشية يا جماعة سلااااااام
أ
05-09-2009 | 03:01 PM
,؛.ماشى يا ست تماسيح هههههههههههههههههه,ظ؛.
ص
05-09-2009 | 03:01 PM
نفسى اخرج افطر وافضل للسحور فى الحسين
بس نو كار نو خروج وفسح الحمد لله
هههههههههه
بس نو كار نو خروج وفسح الحمد لله
هههههههههه
ص
05-09-2009 | 03:02 PM
فى رعايه الله يا بيبو
خلى بالك من نفسك يا اوختى
خلى بالك من نفسك يا اوختى
ع
05-09-2009 | 03:02 PM
تسلمي يا يميم
بس في انا ممك ناروح المعادي كده ولا لا خليني في المهندسين عشان اشرب عصير
واول مره اعرف ان سيتي مول في اكتوبر ده في لمريوطيه
مش مهم كده تسلمي تسلمي واسعاره حلوه
بس في انا ممك ناروح المعادي كده ولا لا خليني في المهندسين عشان اشرب عصير
واول مره اعرف ان سيتي مول في اكتوبر ده في لمريوطيه
مش مهم كده تسلمي تسلمي واسعاره حلوه
ع
05-09-2009 | 03:03 PM
لا يا مورو الرحم بينكمش زي الاول بالظبط بعد اربعين يوووووم
أ
05-09-2009 | 03:03 PM
,؛.اه يا ايمان اعرفها ابن عمى ان فيها عشان عمل حادثه ومنصحكيش بيها عشان هو كانت رجله مكسوره ورجعهواله غلط والرجل دلوقتى من القدم من تحت معووجه وبيعرج وهو لسه شاب 27 سنه,
ص
05-09-2009 | 03:05 PM
لا حول ولا قوه الا بالله العلى العظيم
سلامته الف سلامه
سلامته الف سلامه
أ
05-09-2009 | 03:05 PM
,؛.انا هروح بيستو بقى هحاول اخلى خطيب صحبتى يوصلنا ويروح يشوف حاله هو احنامش ناقصينه
ع
05-09-2009 | 03:06 PM
مع السلامه يا بيبو
ايمان صحيح ك ويس اني لقيتك
سلفتي هتسافر السعوديه ومش عارفه تلبس اييييه لازم النقاب والعبايه ولا ايه
هي هتروح الرياض ومحتاره خالص
ومش راضيه تسال سلفتي التانيه الي في السعوديه عشان مش بتكلمها
ايمان صحيح ك ويس اني لقيتك
سلفتي هتسافر السعوديه ومش عارفه تلبس اييييه لازم النقاب والعبايه ولا ايه
هي هتروح الرياض ومحتاره خالص
ومش راضيه تسال سلفتي التانيه الي في السعوديه عشان مش بتكلمها