تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
ماشى يا جميله وتوصلى بالسلامه ان شاء الله
هقوم بقا


دعاء الخروج من المجلس

سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك
ص
اه لو تخينه وفيها حبه دهن اعمليها مشويه ومش عندك الشوايه صح اشويها على البوتاجاز وهجيبلك لنك موضوعى
y
سمي سيف كمان حلو اوى يا بسبس

مورو الشيكولاته في الحمل ياروحى بتضيع اكتئاب الحمل
وبتظبط الهرمونات اللى الحمل بيشعوطها
وكمان بتزيد من نسبه زكاء الطفل والله اعلم هاا انزلى بقى ربعي في حله شكولاته
ص
http://forums.3roos.com/t472000.html#post9955115

وممكن جمبها تعملى الرز بالكارى او رز بالمكسرات وممكن الى بالكارى تحمرى المكسرات وتحيها فوقها وحلو بقا لو حطيتى فى بوله مكسرات وفوقيها الرز وتقلبيه وبالهنا والشفا ان شاء الله

سلام
أ
,؛.عارفاها يا مورو طريقتك شوفتها بس هى حمرا خالص خلاص هعملها ورقة لحمه وخلاص ,ظ؛.
,؛.يميم مش بحب الاسم دا بس يلا ربنا يكرم اهو نجمع ونشوف,ظ؛.
أ
,؛.تسلميلى يا مورو
y
يعنى ستيك يا بسبس
أ
,؛.طيب انتوا نمتو فا انا همشى بقى عشان ورايا حاجات وكمان ضهرى وجعنى يلا اشوفكم على خير ان شاء الله
أ
,؛.لا يا يميم مش استيك عشان مش لحم بوفتيك او لحم بياخد سوا عن الاستيك كمان,
y
طيب بما انكم كلكم هتمشوا ومشيتوا انا كمان هاقوم افرز الهدوم بتاعت البيبي اللى عندى عشان اشوف ايه ينفع وايه مش ينفع عشان اجيب غيره
J
ايه ته كلكو هتقومو
اعاااااااااااااااااااااااا
J
بنات انا عندى وجع جامد فى الحوض وفى العضلات اللى بين الرجلين من فوق خالص يارب تكونو فهمتو لدرجة انى مش بعرف ارفع رجلى وبمشى وانا بعرج ده عادى ولا ايه ؟
اصل الدكتوره اخر مره قالتلى ان الرحم ضعيف ومش قادر يشيل البيبى وممكن يسبب ولاده مبكره لو محافظتش على نفسى فانا خايفه من الوجع ده ليكون حاجه
ا
صباح الخير يا حوامل انا عندي معاد بكرة مع الدكتور عشان يشوف حكاية المغص الي عندي
y
طب اللى صايمين يدعوا للفاطرين
أ
,؛.انتوا مش موجودين يا عيال؟؟؟,ظ؛.
&
النت عندى باااااايظ....
ادعولى انه يتصلح..
عاااااااااااااااااااااااااااااااااا
أ
,؛.ههههههههههههههههه معلش يا ندى بكره يتصلح يا حبيبتى المهم انتى عامله ايه؟؟؟,ظ؛.
y
انا هنا بس للاسف هاسيبكم وانزل اعد شويه مع عمو وطنط
ادعولى بقى عشان اصلا خطوتى بقيت على ادها موووووووت
يعنى هنزل واطلع في ميه سنه واعد تقريبا بتاع نص ساعه والباقي في السكه على السلم ههههههههههههه
a
السلام عليكم
مفيش حد هنا اتكلم معاه
&
النت اتصلح مؤقتاااااااااااااااااااااا
X