ازيييييييييكم يا رشيقات
معللش مكنتش بدخل بقالى يومين جوزى كان هنا :D
و كمان وجع الحوض مبهدلنى و مبقدرش اقعد فترة طويلة خاااااااااااااااااااااالص
وحشتونى كلكم بجد
و مبروك للحوامل اللى انضموا جداد معانا ربنا يزيد و يبارك
البرج اليسر;10227155:
انا عندي مغص بس في الناحية الشمال هو انا عملت كذا مرة سونار قالوا في تقلصات في الناحية دي بس الدكتور بتاعي كل ما رحلوا يقول ما فيش حاجة مش عارفة اقنعه ازي
الف سلامة عليكى يا منى
عاملة ايه دلوقتى ...؟؟؟
يارب تكونى احسن
miko85;10227470:
ازيكم يابنات كويس انا عرفتكم؛انا حامل في شهرونصف وانا تعبانه اوي نفسي غامه عليا زي ماكون قاعده في عربيه وعايزه ارجع هي الاعراض ده عاديه وهاتروح امتي ماعني بابا دكتور نساء وولاده بس انا في السعوديه بكلمه في الموبيل وكمان زياده اعراض الوحم؛علشان دكتوره في السعوديه علمت سونار وطلع اتوم علشان الوحم زايد قوللي اكل ايه الايام علشان غموان نفس؛ا؛
ازيك يا ميكو
الف الف الف مبروك على الحمل ربنا يثبته يارب و يفرحك بيه
انتى ما شاء الله حامل فى توأم ولا انا فهمت غللط ...؟؟؟
و بالنسبة للوحم ده عادى يا حبيبتى و لازم اول 3 شهور دى ضريبة الامومة ... ولو انتى فعلا ما شاء الله حامل فى توأم هيبقى الوحم زيادة شوية ربنا يكملك على خير و يعينك يارب
انتى والدك دكتور فين ...؟؟؟ و اسمه ايه لو معندكيش مانع تقولى ,...؟؟؟
yomizo;10227672:
ان هنا اهوياهوبا بس عماله ااربع في مايه ولمون من ساعه ماجيت
رجلى وارمه اوى مش عاترفه لبيه كده
الف سلامة عليكى يا يميم
الدتور قال ان فى الاخر الرجل لازم تورم عشان تقل الرحم بيحبس الدم و قال لازم على طول ترفعيها و متضغطيش ببطنك على رجلك
neeevooo;10227702:
انا ياقمر يوم 21-9 ان شاء الله
دعواتكم بالتساهيل
اهلا اهلا بعروستنا
ازيك يا حبيبتى وازى البمبينو
انا الحمد لله بخير ماشى الحال
يميم ازيك يا قمر
ماتشوفين شر يا حبيبتى
بصى ورم الرجل دة طيبعى فى المرحله دى اذا ضغطك مش مرتفع ومافيش زلال فى البول
يعنى اعملى تحليل لو كويس يبقى مافيش قلق دة شى فسيولوجى
انا كمان رجلى ورامه وخلاص مافيش شوز بيدخل فيها:(
من عنيا يا نيفو هضيفك ان شاء الله للستة
ربنا يقومك بااسلامة انتى و جوزى ان شاء الله
neeevooo;10227722:
بنات كنت عاوزة اسئل على البلاى جيم على ماعتقد اسمه كدة كنت قريت عليه فى كلامكم
وايه هى فوايدة ولو ليه صورة يا حلوين
هدى
يا قلبى ممكن تقوليلى ايه هو التكنيك بتاع كشف النسا
دكتور النسا بتاعى بيلبس جوانتى و يحط جل على الجوانتى و يدخل صوباعين و يفتح كدة و يبص ربع ثانية و يقولللى خلاص خلصنا :D
miko85;10227755:
مريسي ياهوبا علي المباركه؛ تخيلو والله بقالي عشر ايام ماسرحتش شعري؛الدوخه والغموان نفس.ولسه ياعيني متجوزه؛جوزي هايتشل مني
معلللش يا حبيبتى انا بقالى 6 شهور و نص مسرحتش شعرى بذمة من على الوش كدة يعنى
neeevooo;10227809:
هههههههههه
الله يبشرك بالخير
دانا ناويه ان شاء الله على الاربعين اركب اللولب
طيب قوليلى انتى ازاى يكون حاجه عبيطه انا المرة اللى كشفت فيها نسا عيطت من كتر الالم وصرخت
وكمان مالا احسد عليه:rolleyes: انى ايد الدكتور بتاعى تخينه جدا الصباع عندة باتنين:confused:
ههههههههههههههههه
اسمه ايه الدكتور بتاعك ....؟؟
البيجاوى ...؟؟؟
البرج اليسر;10227842:
في كشف النسا الي بيبقي في التاسع الدكتور تقريبا بيدخل 3 صوابع بس وانتي لازم تبقي مرخية نفسك متشديش نفسك ويشوف الراس نزلت وله لا وهل اعنق الرحم ابتدي يفتح ولا له ولو الحوض عندك ضيق يعني الم بسيط جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الكشف ده غير اللي بيدخلو فيه حديده ده متعب شوية وخصوصا مع تركيب اللولب بس برده مش الحاجة الفظيعة يعني الالم الولادة هو الفظيع انا ولادت قيصري
انا الحديدة دى رفيقة دربى و صاحبتى
ده انا دخلت فيا على راى جوزى كل الالات و بقيت ولا نفق شبرا :D
miko85;10227984:
ان شاء هاولد في 15/4 بس بتعرفو هتولدو امتي إزاي
على خير ان شاء الله يا ميكو هضيفك للسته
ربنا يقومك بالسلامة و يكملك حملك على خير يارب
roshy&hany;10228310:
لا ياقمرات انا ازعل من الناس كلها الا انتم دا انتوا اخواتى والله وربنا يعلم
بس بنت ولا ولد خليها بكرة لما كل البنات تتجمع عشان كذا حد سالنى واانا قلتله خلينا السبت بس ادعولى برده انها تطلع بنوتة الله المستعان مع انى متاكدة انه ولد بس كله على الله بكرة الخبر اليقين
ربنا يكرمك باللى فيه الخير يا رشا
ولد لوا بنت المهم الخير ليكى و كله رزق من ربنا
yomizo;10229990:
ده فاشل
يابنتى
كذب المنجمون ولو صدقوا
انا طلعلى ولد وانا حامل فى بنت فاتحة رجلها على البحرى
يعنى على راى دكتورى لا مجال للشك :D