شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
05-01-2010 | 07:26 PM
مالها بنوتك؟ هى اسمها اية صحيح؟
&
05-01-2010 | 07:26 PM
عروستى على فكرة النغز ده امر طبيعى خالص زى ماقالت مششمش ام محمد وكان بيحصلى
دا يدل ان البيبى وانتى بصحه كويسه ماتقلقيش
دا يدل ان البيبى وانتى بصحه كويسه ماتقلقيش
z
05-01-2010 | 07:26 PM
اهلا يادموع ازيك
P
05-01-2010 | 07:27 PM
ههههههههههه حلوة البوسة دى كميلة بوسيهالى اوى اوى ربنا يخليهالك و يشفيها
انا الضغط احسن الحمدلله يا بنات
بس النفسية فى الحضيض
انا الضغط احسن الحمدلله يا بنات
بس النفسية فى الحضيض
s
05-01-2010 | 07:28 PM
بجد يا جماعة؟ربنا يطمنكوا يارب
ميرو هو المفروض يجى اجازة امتى؟
ميرو هو المفروض يجى اجازة امتى؟
&
05-01-2010 | 07:28 PM
sweet_toota;10993547:
مالها بنوتك؟ هى اسمها اية صحيح؟
اسمها جنى وبدلعها جوجو بس اكتشفت اخيرا ان حماتى بتقولها جوجو عايزة اغير اسم الدلع ايه رايكم.وربنا يحميلك محمد يامشمشمه تسلمى
&
05-01-2010 | 07:30 PM
دعاء بعد قراءته هتحسى براحة عجيبة
اللهم إني أستغفرك
لكل ذنب
خطوت إليه برجلي..
أو مددت إليه يدي..
أو تأملته ببصري..
أو أصغيت إليه بأذني..
أو نطق به لساني..
أو أتلفت فيه ما رزقتني..
ثم استرزقتك
على عصياني
فرزقتني
ثم استعنت
برزقك
على عصيانك
فسترته علي..
وسألتك الزيادة
فلم تحرمني
ولا تزال عائداً علي بحلمك
وإحسانك
يا أكرم الأكرمين..
اللهم إني أستغفرك
من كل سيئة
ارتكبتها في بياض
النهار وسواد الليل
في ملأ وخلاء
وسر وعلانية
وأنت ناظر إلي..
اللهم إني أستغفرك من كل فريضة
أوجبتها علي في آناء الليل والنهار
تركتها خطأ أو عمدا
أو نسيانا أو جهلا
وأستغفرك من كل سنة من سنن
سيد المرسلين وخاتم النبيين
سيدنا محمد صلى الله وأله وسلم
تركتها غفلة أو سهوا
أو نسيانا أو تهاونا أو جهلا
أو قلة مبالاة بها
أستغفر الله .. وأتوب إلى الله..
مما يكره الله..
قولا وفعلاً .. وباطنا وظاهراً
اللهم إني أستغفرك
لكل ذنب
خطوت إليه برجلي..
أو مددت إليه يدي..
أو تأملته ببصري..
أو أصغيت إليه بأذني..
أو نطق به لساني..
أو أتلفت فيه ما رزقتني..
ثم استرزقتك
على عصياني
فرزقتني
ثم استعنت
برزقك
على عصيانك
فسترته علي..
وسألتك الزيادة
فلم تحرمني
ولا تزال عائداً علي بحلمك
وإحسانك
يا أكرم الأكرمين..
اللهم إني أستغفرك
من كل سيئة
ارتكبتها في بياض
النهار وسواد الليل
في ملأ وخلاء
وسر وعلانية
وأنت ناظر إلي..
اللهم إني أستغفرك من كل فريضة
أوجبتها علي في آناء الليل والنهار
تركتها خطأ أو عمدا
أو نسيانا أو جهلا
وأستغفرك من كل سنة من سنن
سيد المرسلين وخاتم النبيين
سيدنا محمد صلى الله وأله وسلم
تركتها غفلة أو سهوا
أو نسيانا أو تهاونا أو جهلا
أو قلة مبالاة بها
أستغفر الله .. وأتوب إلى الله..
مما يكره الله..
قولا وفعلاً .. وباطنا وظاهراً
s
05-01-2010 | 07:31 PM
الف سلامة على جوجو انا بحب اسمها اوى و كمان دلعها جوجو عسول خالص واكيد جوجو من مامتها غير من حماتك خالص
م
05-01-2010 | 07:31 PM
ايوا عمري ما حسيت بيه وانا واقفه خالص ولا وانا ماشيه الخبط بس وانا نايمه على ظهري بالتحديد او قاعده
وبصي النغز ده ممكن ممكن والله اعلم تكون تقلصات فانتي لما تحسي بيها ارتاحي على طول مش تتمادي في المجهود لان بردو كان عندي نغز وطلع عندي تقلصات وبيقولوا الحامل لازم يحصلها تقلصات لان الرحم عضله بس المهم ان التقلصات متزيدش عشان غلط وخاصه كمان البكريه رحمها لساا بيبدا يوسع لاول مره فبيقاوم شويا
وبصي النغز ده ممكن ممكن والله اعلم تكون تقلصات فانتي لما تحسي بيها ارتاحي على طول مش تتمادي في المجهود لان بردو كان عندي نغز وطلع عندي تقلصات وبيقولوا الحامل لازم يحصلها تقلصات لان الرحم عضله بس المهم ان التقلصات متزيدش عشان غلط وخاصه كمان البكريه رحمها لساا بيبدا يوسع لاول مره فبيقاوم شويا
z
05-01-2010 | 07:31 PM
Princess_miro;10993564:
ههههههههههه حلوة البوسة دى كميلة بوسيهالى اوى اوى ربنا يخليهالك و يشفيها
انا الضغط احسن الحمدلله يا بنات
بس النفسية فى الحضيض
ليه كده مالك ايه اللي حصل
&
05-01-2010 | 07:32 PM
Princess_miro;10993564:ههههههههه من عنيا وليه بس كده ياميرو وازيك يازوزكا اخبارك ايه عملتى ايه قوليلى وانتى ياميرو اتصلى بجوزك ورقى عليه وقوليله معلش اناعارفه ان مشاكلك فى الشغل كتير بس محتاجاك جمبى واحكيلى وفضفضلى ايه اللى مزعلك وكده يعنى ؟هوا مش قاسى ولا حاجه ياميرو بدليل انك بتحبيه؟ههههههههه:013::013::013:
ههههههههههه حلوة البوسة دى كميلة بوسيهالى اوى اوى ربنا يخليهالك و يشفيها
انا الضغط احسن الحمدلله يا بنات
بس النفسية فى الحضيض
s
05-01-2010 | 07:32 PM
ام حمودى تسلمى على الدعاء حلو اوى وانا بقول الاذان اذن ربنا يتقبل يارب جزاكى الله خير
م
05-01-2010 | 07:33 PM
مالك يا ميرو في ايه؟
ع
05-01-2010 | 07:33 PM
سلامتها بنوتك يا دموع ممكن تدلعيها نانا مثلا مع ان جنى لوحده دلع
آه أنا ما بحسش بالحركة و أنا واقفة أو ماشية
آه أنا ما بحسش بالحركة و أنا واقفة أو ماشية
s
05-01-2010 | 07:34 PM
فعلا يا مشمش ممكن تكون تقلصات ربنا يتمملنا على خير يارب...بدأتى تشترى حاجات ولا لسة؟
&
05-01-2010 | 07:34 PM
مشمش ام محمد;10993596:
ايوا عمري ما حسيت بيه وانا واقفه خالص ولا وانا ماشيه الخبط بس وانا نايمه على ظهري بالتحديد او قاعده
وبصي النغز ده ممكن ممكن والله اعلم تكون تقلصات فانتي لما تحسي بيها ارتاحي على طول مش تتمادي في المجهود لان بردو كان عندي نغز وطلع عندي تقلصات وبيقولوا الحامل لازم يحصلها تقلصات لان الرحم عضله بس المهم ان التقلصات متزيدش عشان غلط وخاصه كمان البكريه رحمها لساا بيبدا يوسع لاول مره فبيقاوم شويا
كلامك تمام يا ام محمد انتى اسمك مشمشه ولا ايه؟هههههههههه
s
05-01-2010 | 07:35 PM
وانتى كمان يا بوسى جيبتى حاجة للنونو؟
ع
05-01-2010 | 07:35 PM
بنات انتو اطعمتوا؟
&
05-01-2010 | 07:36 PM
عروسة نعومة;10993612:طب والله حلو اوى يانعووومه اسمك ايه؟جميييييييييل نانا
سلامتها بنوتك يا دموع ممكن تدلعيها نانا مثلا مع ان جنى لوحده دلع
آه أنا ما بحسش بالحركة و أنا واقفة أو ماشية
ع
05-01-2010 | 07:38 PM
لأ لسه ماجبتش حاجة خالص مش عارفة ليه حاسة اني خايفة كده هههههه و حايسة و مش عارفة أبدأ منين ، انتو ساكنين فين دينا و مشمش ؟