شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ع
انا اسمي بوسي يا دموع و انتي؟ و ليه اسمك حزين كده؟
&
عروسة نعومة;10993632:
بنات انتو اطعمتوا؟
من ايه يانعومتى؟
s
و انا بردو مشترتش حاجة اصلى لسة معرفتش النوع و هروح الاسبوع دة ان شاء الله عندى سونار و خايفة جدا تقلى قافل رجليه تانى
s
لا انا مقلقة من التطعيم دة ومش ناوية ان شاء الله
&
أم حموودى القمر;10993594:
دعاء بعد قراءته هتحسى براحة عجيبة




اللهم إني أستغفرك
لكل ذنب
خطوت إليه برجلي..
أو مددت إليه يدي..
أو تأملته ببصري..
أو أصغيت إليه بأذني..
أو نطق به لساني..
أو أتلفت فيه ما رزقتني..
ثم استرزقتك
على عصياني
فرزقتني
ثم استعنت
برزقك
على عصيانك
فسترته علي..
وسألتك الزيادة
فلم تحرمني
ولا تزال عائداً علي بحلمك
وإحسانك
يا أكرم الأكرمين..
اللهم إني أستغفرك
من كل سيئة
ارتكبتها في بياض
النهار وسواد الليل
في ملأ وخلاء
وسر وعلانية
وأنت ناظر إلي..
اللهم إني أستغفرك من كل فريضة
أوجبتها علي في آناء الليل والنهار
تركتها خطأ أو عمدا
أو نسيانا أو جهلا
وأستغفرك من كل سنة من سنن
سيد المرسلين وخاتم النبيين
سيدنا محمد صلى الله وأله وسلم
تركتها غفلة أو سهوا
أو نسيانا أو تهاونا أو جهلا
أو قلة مبالاة بها
أستغفر الله .. وأتوب إلى الله..
مما يكره الله..
قولا وفعلاً .. وباطنا وظاهراً

حلو ربنا يريح بالك ويغفرلى واياكم ,حلو اوى ياسالى انتى فين؟
م
امممم محمد لسا جاي في السكه ان شاء الله وانا ندى مش مشمش اصل الكونت ده كان بتاع بنت خالتي وادتهونى هي كمان عندها محمد ووووو انا في الامارات حاليااا وحاجه البيبي لسااا مجبتش غير حاجات بسيطه جيب بيجامتين والافرولات الداخليه جبت منهم 8 بس
s
الاحسن تجيبى من عندك يا ندى انا بشوف فى تجهيزات العرب الحاجات احلى و اقيم كتير بصراحة
&
sweet_toota;10993595:
الف سلامة على جوجو انا بحب اسمها اوى و كمان دلعها جوجو عسول خالص واكيد جوجو من مامتها غير من حماتك خالص
تسلميلى يادودو بس برده مش بحب حد يدلع زيى برده جوزى اسمه اسلام بيقولوله ياسمسم انا بقوله ياسيكا وبيحبها منى جدا
وبعدين انتو قلقانين اوى عادى ياحبيبتى انا كنت زيكو كدا بس كله دا طبيعى متخافوش
ع
لأ مش قصدي على انفلونزا الخنازير أنا الدكتور بتاعي اداني تطعيم جرعة أولى من شهرين تلاتة تقريبا و المرة الجاية الجرعة التانية بس مش قالي ده بتاع ايه؟
ع
انتو عندكو ليسته لحاجة البيبي ؟
&
مشمش ام محمد;10993710:
امممم محمد لسا جاي في السكه ان شاء الله وانا ندى مش مشمش اصل الكونت ده كان بتاع بنت خالتي وادتهونى هي كمان عندها محمد ووووو انا في الامارات حاليااا وحاجه البيبي لسااا مجبتش غير حاجات بسيطه جيب بيجامتين والافرولات الداخليه جبت منهم 8 بس
ازيك يانودى بس ام ميدو برده ان شاءالله:093:والامارات فيها هدوم روعه زوعه بس تقريبا غاليه بس انا اختى جوزها بيجبلنا حاجات جميله اوى واحسن من هنا كمان"السعوديه"
م
انا مش عارفه اصلا هجيب للبيبي ايه عايزه اجيب حاجات كتير كتير وابوه هيييطق مني
s
ههههههههههههه حلو سيكا دة خلاص قوليلها زى ما بوسى قالت يا نانا او جوجي
&
زوزوكا وميرو رحتو فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟طمنووووووووووووووونى :039::039::040::040:
أ
انا جيت عقبال ما جوزى يجى
تعبانه اوى عاااااااااااااااا
s
اة يا بوسي دة اكيد تطعيم التيتانوس
P
sweet_toota;10993577:
بجد يا جماعة؟ربنا يطمنكوا يارب

ميرو هو المفروض يجى اجازة امتى؟


المفروض السبت :( بس هو بعد ما نزل السبت اللى فات قالى مش هييجى لاخر الشهر



أم حموودى القمر;10993594:
دعاء بعد قراءته هتحسى براحة عجيبة




اللهم إني أستغفرك
لكل ذنب
خطوت إليه برجلي..
أو مددت إليه يدي..
أو تأملته ببصري..
أو أصغيت إليه بأذني..
أو نطق به لساني..
أو أتلفت فيه ما رزقتني..
ثم استرزقتك
على عصياني
فرزقتني
ثم استعنت
برزقك
على عصيانك
فسترته علي..
وسألتك الزيادة
فلم تحرمني
ولا تزال عائداً علي بحلمك
وإحسانك
يا أكرم الأكرمين..
اللهم إني أستغفرك
من كل سيئة
ارتكبتها في بياض
النهار وسواد الليل
في ملأ وخلاء
وسر وعلانية
وأنت ناظر إلي..
اللهم إني أستغفرك من كل فريضة
أوجبتها علي في آناء الليل والنهار
تركتها خطأ أو عمدا
أو نسيانا أو جهلا
وأستغفرك من كل سنة من سنن
سيد المرسلين وخاتم النبيين
سيدنا محمد صلى الله وأله وسلم
تركتها غفلة أو سهوا
أو نسيانا أو تهاونا أو جهلا
أو قلة مبالاة بها
أستغفر الله .. وأتوب إلى الله..
مما يكره الله..
قولا وفعلاً .. وباطنا وظاهراً



جزاك الله خيرا

zozokah;10993598:
ليه كده مالك ايه اللي حصل


مشاكل مع جوزى

دموع الملائكه;10993604:
ههههههههه من عنيا وليه بس كده ياميرو وازيك يازوزكا اخبارك ايه عملتى ايه قوليلى وانتى ياميرو اتصلى بجوزك ورقى عليه وقوليله معلش اناعارفه ان مشاكلك فى الشغل كتير بس محتاجاك جمبى واحكيلى وفضفضلى ايه اللى مزعلك وكده يعنى ؟هوا مش قاسى ولا حاجه ياميرو بدليل انك بتحبيه؟ههههههههه:013::013::013:


مش هتصل مش عايزة اصلا

مشمش ام محمد;10993610:
مالك يا ميرو في ايه؟


:(

عروسة نعومة;10993732:
لأ مش قصدي على انفلونزا الخنازير أنا الدكتور بتاعي اداني تطعيم جرعة أولى من شهرين تلاتة تقريبا و المرة الجاية الجرعة التانية بس مش قالي ده بتاع ايه؟


لازم تكونى عارفة بتاخدى ايه يا بنتى
s
لسة الامساك يا بسبس؟ انتى مش اخدتى الدوا؟؟؟
م
سلامتك يا بسبس الف سلامه مالك هو جوزك نتى كمان خرج بره البيت هوف عليهم هوف بجد يعني
&
مشمش ام محمد;10993756:
انا مش عارفه اصلا هجيب للبيبي ايه عايزه اجيب حاجات كتير كتير وابوه هيييطق مني

انصحكم يابنات بلاش تكترى فى حاجات البيبى لانه بيكبر كل مايمر يوم فى الاول.وممكن تجيبى حاجات ومش تلبسهالو عشان ضاقت عليه .او مش مناسبه ليه الوقتى وهاتو سالوبتات كلها قطن 100 فى 100
X