شات بنات مصر لشهر محرم1431
م
05-01-2010 | 07:54 PM
بنات انا جايبه سمااان وعايزه اعمله احشيه زي الحمام؟؟؟ وهو هيكون طعمه حلو ولا ايه انا عمري ما اكلته ولسا اول مره جايه اجربه انا وجوزي اصلي نفسي في الحمام اوووي ولاقيته شبهه قلت اجرب حد فيكم عمله؟
s
05-01-2010 | 07:54 PM
خلاص يا ميرو لو تقدرى تصبرى يبقى استنى للسبت لحد ماهو يقلق و اكيد هيجى و ساعتها قوليله على التعب اللى حصلك ولو مش قادرة يبقى كلميه و خلاص
م
05-01-2010 | 07:55 PM
مهي دي نظريه جوزو كمان قالي هيتولد كلها شهر وهتقوليل نجيب تاني فقصري من دلوقت وهخليكي تشتري يا ستي كمان تاني بعد ما يكمل شهر ان شاء الله بس بردو متغاظه منه عااااااااااااا
&
05-01-2010 | 07:55 PM
كوباية مايه;10993774:الحمدلله على سلامتك .جيتى من السفر
انا جيت عقبال ما جوزى يجى
تعبانه اوى عاااااااااااااااا
وانتى مالك ياحبيبتى ؟هما الحوامل كلهم مالهم كدا؟ازيك؟وحشتينى والله
P
05-01-2010 | 07:58 PM
بسبس عاملة ايه
P
05-01-2010 | 08:01 PM
كتكوت قالت عملت ايه عند الدكتور يا بنات؟؟؟؟؟؟؟
م
05-01-2010 | 08:02 PM
ايه رايكم في الغدا ده؟؟؟؟؟ عمايل اديا وحياة عنيا
http://www.3roos.com/files/ups/2010/263090/01262710794.jpg
http://www.3roos.com/files/ups/2010/263090/11262710794.jpg
http://www.3roos.com/files/ups/2010/263090/01262710794.jpg
http://www.3roos.com/files/ups/2010/263090/11262710794.jpg
s
05-01-2010 | 08:03 PM
لسة مجاتش يارب تطمنها و تكون البنت غيرت وضعها
م
05-01-2010 | 08:04 PM
ميرو متضايقيش روحك الرجاله كلهم يفرسوا نفضي عشان متحرقيش في دمك لوحدك على الفاااضي وانبسطي وهيصي وخدي بالك من الي في بطنك متزعليييش
م
05-01-2010 | 08:04 PM
محدش رد عليا يعني في موضوع السمااااان
s
05-01-2010 | 08:04 PM
يا عينى يا عينى انتى اللى عاملة الكبيبة كمان ولا دى جاهزة على القلى؟
م
05-01-2010 | 08:07 PM
لا انا الي عملت الكبيبه على اديا ودي اول مره في حياتي اعملها والحمد لله جت سليمه وطلعت حلوه هههههههه
م
05-01-2010 | 08:08 PM
مين شااف امبارح افتتاح برج دبي؟؟ اطول برج في العالم؟؟؟
ع
05-01-2010 | 08:09 PM
معرفش و الله يا مشمش السمان ده بس احشيه عادي زي الحمام ايه المشكلة احنا مرة حشينا فرخة هههههههه
&
05-01-2010 | 08:09 PM
معلش ماكتش كملت صلاه....زز المهم عليا انا الكلام دا ياميرو دا انتى نفسك تكلميه الثانيه دى:085::085::085::085:
م
05-01-2010 | 08:11 PM
مش على العمايل انا اصلا جايالي حالة قرف ومش عايزاها تززيد اني عمري مااكلته منا هحشيه تحت الجلد زي احمام بس نفسي حد يشجعني عليه عااااااااااا
P
05-01-2010 | 08:12 PM
كوباية مايه;10990861:
عاملين ايييييه؟؟ والله وحشتونى
انا غيرت السرير على فكره وجيبت السرير الكبييييييييييير
شطورة كده كويس
كوباية مايه;10991285:
المغص ماسك البطن من كل حته حتى الجناب كمان وفى وجع كمان مش عارفه اوصف خالص بصراحه
عاملة ايه دلوقتى؟؟؟؟؟؟؟
Eng. BoB;10991419:
ماحدش عبرنى ولا قالى سلامتك
:(
شكرا
مالك يا بنتى
مالها بيبو يا بنات؟؟؟؟؟؟
دموع الملائكه;10993970:
معلش ماكتش كملت صلاه....زز المهم عليا انا الكلام دا ياميرو دا انتى نفسك تكلميه الثانيه دى:085::085::085::085:
:( مش كل حاجة نفسنا فيها المفروض نعملها
ليه انا نفسى و هو لأ؟؟؟؟
&
05-01-2010 | 08:12 PM
معرفش والله مالياش فى الاكل نهائى وبتعلم من البنات اللى فى المنتدى وبسبس هتفيدك فى السمان
وتسلم ايديك ياجميل
وتسلم ايديك ياجميل
ع
05-01-2010 | 08:12 PM
أعاااااااااااااا جوعتيني يا مشمش و أنا الأنبوبة عندي فضيت و مش عرفت أعمل أكل و جعانة شكلي هاقضيها ساندوتشات
P
05-01-2010 | 08:14 PM
السمان ده لذيذ اوى بجد بس بقالى كتيررررررررررر مش كلته بس لما كانت مرات بابا بتعمله مش كان محشى