ميكو حببتي ازيك وحشتيني اووي طمنيني عنك يا قمرايه العيال كانوا اخر مره دخلت قلقونى على حوار البت السعوديه
يارب تكونى كويسه انتي والتوينز يارب
شات بنات مصر لشهر محرم1431
م
05-01-2010 | 08:50 PM
م
05-01-2010 | 08:51 PM
وانا بشوف ابو علي على كايرو سينما للمره المليووون ههههههههههههههه بس لسا مزودتش سندوتشات
ع
05-01-2010 | 08:53 PM
ازيكو ميكو و بيبو منورين ، طب يا دينا مانتي في السليم أهوه بس خلي بالك من نفسك عشان ماتتعبيش كده تاني
(
05-01-2010 | 08:53 PM
بيبو ازيك يا قمر اخبارك اية اخترتى اسم لبنوتك ولا لسة
ميكو ازيك عاملة اية ها قررتى هتنزلى مصر تولدى ولا هتولدى عندك فى السعودية
ميكو ازيك عاملة اية ها قررتى هتنزلى مصر تولدى ولا هتولدى عندك فى السعودية
s
05-01-2010 | 08:54 PM
يادى النيلة هى بسملة ورانا ورانا فى اى حتة بجد حاجة تقرف
s
05-01-2010 | 08:55 PM
اة الحمدلله يا بوسي بس خايفة اتوزن المرادى لانى بعك جامد فى الحلويات و النشويات ربنا يستر
s
05-01-2010 | 08:57 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 10 (10 من الأعضاء و 0 من الزوار) sweet_toota, white angel 85+, مشمش ام محمد, basmala11, عروسة نعومة, miko85, zozokah
الاخ بسملة مش ناوي تزود مشاركاتك شوية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الاخ بسملة مش ناوي تزود مشاركاتك شوية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(
05-01-2010 | 08:58 PM
يا بنات متخافوش من الوزن انا فى الحمل والله وصلت لغاية 85 كيلو يعنى كان فى زيادة فى الوزن 22 كيلو هههههههههه
بس الحمد لله دلوقتى وزنى اتظبط رجعت بس زايدة شوية 67 كيلو وبطنى نزلت خالص لوحدى
بس الحمد لله دلوقتى وزنى اتظبط رجعت بس زايدة شوية 67 كيلو وبطنى نزلت خالص لوحدى
م
05-01-2010 | 08:59 PM
تؤ تؤ تؤ هو اخخخخخخخخخخ اخخخخص عليه وعامل فيها بسمله اخص على زمن الرجاله يا جدعان هههههههههههههههههههههههههههه
&
05-01-2010 | 09:00 PM
zozokah;10994084:ليه بس كده يازوزكا عرفتى ان فيه سبب ياريت تصالحيه وتحاولى تنسى اللى فات؟لاطفيه براحه بلاش خناق طاوعيه وطاوعى تصرفاته غصب عنك بدل مش فى خلق ولا دين.قوليله محتاجه حضنك نفسى تاخدنى جوا حضنك.حاولى يازوزوكا انتى مالكيش الاهوا ؟ولازم يرضى عنك
انا امبارح يادموع رحت اصالح جوزي رح قلي ابعدي عني انا مخنوق منك وفضل يزعق ويتخانق للساعه 3 الفجر
دا جنتك ونارك قوليله ننسى اللى فات .شوفى ايه اللى بيحبه واعمليه وماتهمليش فى نفسك خليكى طول الوقت اموره حتى لو متخانقين وواخده دش وشكلك حلو .معلش حاولى ربنا معاكى ياحبيبتى
s
05-01-2010 | 09:00 PM
والجرح يا كاتو عامل اية حاسة بيه؟
m
05-01-2010 | 09:00 PM
بوسي ازيك هاتسمي النونو ايه
كاتو ان شاء الله هانزل بس والله لسه سامعه خبر وحش بنت خالتي اتطلقت امبارح ربنا يستر باه
كاتو ان شاء الله هانزل بس والله لسه سامعه خبر وحش بنت خالتي اتطلقت امبارح ربنا يستر باه
m
05-01-2010 | 09:02 PM
دموع الملاءكه ايه ياعم الرمانسي الكلام ده
P
05-01-2010 | 09:03 PM
Eng. BoB;10994328:
ازيك يا ميرو عاملة ايه النهاردة؟
الحمدلله يا حبيبتى انتى عاملة ايه؟؟؟
هو انتى ساكنة فين صحيح؟؟
sweet_toota;10994386:
يادى النيلة هى بسملة ورانا ورانا فى اى حتة بجد حاجة تقرف
امبارح بليل كان فى زكريا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:037:
miko85;10994435:
بوسي ازيك هاتسمي النونو ايه
كاتو ان شاء الله هانزل بس والله لسه سامعه خبر وحش بنت خالتي اتطلقت امبارح ربنا يستر باه
الله اكبر ربنا يهدي الحال
z
05-01-2010 | 09:03 PM
مين بسمله وعرفتو ازاي انه راجل
z
05-01-2010 | 09:04 PM
ههههههههههههههه مين بسمله وزكريا ردو يابنات بقى وعرفتو ازاي انهم رجاله هههههههههههههههه
s
05-01-2010 | 09:05 PM
اة يا ميرو شفته وانا بقرا اللى فات زكريا النعاس ههههههههههههههههه هى ناقصة اصلها ههههههههههههههه
(
05-01-2010 | 09:05 PM
لا يا توتا الجرح الحمد لله بعد اسبوع كنت قادرة اقوم لوحدى واتحرك عادى هو بس هيوجعك جدا اول يومين لازم حد يكون معاكى يقومك ويسندك وانتى بتقومى وتتحركى بعد كدة خلاص
ع
05-01-2010 | 09:05 PM
طب و الله كويس يا كاتو ما شاء الله أنا مرعوبة من الموضوع ده و عايزة أعمل تمارين من دلوقتي
ازي التوينز يا ميكو .. ان شاء الله هاسمي حمزة .. ربنا يقدر الخير لبنت خالتك و يعافينا
ازي التوينز يا ميكو .. ان شاء الله هاسمي حمزة .. ربنا يقدر الخير لبنت خالتك و يعافينا
z
05-01-2010 | 09:05 PM
ياساتر يارب ليه كده بس الله يصبر بنت خالتك ياميكو ويعوضها خير