شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ح
miko85;10994435:
بوسي ازيك هاتسمي النونو ايه
كاتو ان شاء الله هانزل بس والله لسه سامعه خبر وحش بنت خالتي اتطلقت امبارح ربنا يستر باه


لا حول و لا قوة الا بالله

بعد الشر عنا جميعا يارررررررررررب
s
ازيك يا بت يا توتا تو
m
ادعولها رينا يعوضها خير ياعيال
انا مش عارفه هانزل ازااي واعمل سبوع
s
ربنا يطمنك يا كاتو يا سكرة و يفرحك بميكو وهى عروسة
ع
ايه يا جدعان أنا هاصدق ان فيه رجالة بجد

ازيك يا توتا كنت باسأل عليكي من شوية
s
لا حول ولا قوة الا بالله ربنا يعوضها خير يارب
(
ازيك يا توتا اخبارك اية يا قمر واخبار محمد ها حجزتيلة عروسة من هنا فى التجمع ولا اية هههههههههههه انا حجزت ابن ميرو هو هيكون صغير عليها بس شغال هو حد لاقى
m
شكرا يابنات علي دعواتكم يبعد عنكم الشر
انا مش عارفه هانزل ازااي زافرح بالعيال
&
miko85;10994447:
دموع الملاءكه ايه ياعم الرمانسي الكلام ده
هههههههههههه دا من بعض ماعندكم ياعسل بس انا والله ياميكو مش مع اميره انا جوزى قايلى الاسبوع اللى فات كده وعشانى فى احلى مطعم فى الرياض ومن رايى تولدى عندك احسن يابنتى نظافه عن مصر
s
بس ممكن تكون بنت اصلها بتدخل كمان التجهيزات بس معرفش مين اكل صوابعها و مش راضية تكتب حاجة
m
حلو حمزه يابوسي
يجبه بالف سلامه
ع
هههههه ايه يا ميكو أنا قلت انتي ولدتي و لا ايه ، لسه بدري يا عم على السبوع ... فكرتيني بنفسي كذا مرة أحلم اني جبت النونة مرة و انا في التالت و مرة و أنا في الخامس
s
محدش عارف يا ميكو على ما تولدى ان شاء الله هيكون اية اتغير ما يمكن يرجعها يارب
m
دموع الملائكه;10994512:
هههههههههههه دا من بعض ماعندكم ياعسل بس انا والله ياميكو مش مع اميره انا جوزى قايلى الاسبوع اللى فات كده وعشانى فى احلى مطعم فى الرياض ومن رايى تولدى عندك احسن يابنتى نظافه عن مصر

انتي اصلا بردو في السعوديه
بصي ياستي اولا في طفلين جايين
ثانيا مافيش مستشفيات خاصه في جيزان في بلد جنبنا كده نصف ساعه خايفه اولد في اي وقت
ثالثا بابا دكتور نساء وولاده وياخد باله مني
ع
آه يا توتا ولد ان شاء الله ، بس حاسة اني مش فرحانة أوي يا عيال أصلي كان نفسي في بنت أوي و كان نفسي أدلعها كده ، كده يبقى حرام؟
s
لو اختفيت يبقى جوزى جه و هأكله واجى
P
zozokah;10994467:
ههههههههههههههه مين بسمله وزكريا ردو يابنات بقى وعرفتو ازاي انهم رجاله هههههههههههههههه


ناس متطفلة بيقروا كلامنا بمنتهى التطفل من غير مشاركات و سمعوا كلام زى السم و مفيش فايدة اعوذ بالله

white angel 85;10994469:
ازيكم يا عيال


لسه صاحية؟؟؟؟؟؟؟؟

sweet_toota;10994472:
اة يا ميرو شفته وانا بقرا اللى فات زكريا النعاس ههههههههههههههههه هى ناقصة اصلها ههههههههههههههه

:037::037::037::037::037:

white angel 85;10994482:
انا مش نمت من اول امبارح الساعة 2 باليل صاحية

يخرب عقلك ليه كده؟؟؟؟؟؟؟
miko85;10994483:
ادعولها رينا يعوضها خير ياعيال
انا مش عارفه هانزل ازااي واعمل سبوع
يارب امين
بس انتى لسه بدرى بإذن الله فهيكون عادى

sweet_toota;10994517:
بس ممكن تكون بنت اصلها بتدخل كمان التجهيزات بس معرفش مين اكل صوابعها و مش راضية تكتب حاجة


انا قلت مش عندها كيبورد :D

عروسة نعومة;10994530:
هههههه ايه يا ميكو أنا قلت انتي ولدتي و لا ايه ، لسه بدري يا عم على السبوع ... فكرتيني بنفسي كذا مرة أحلم اني جبت النونة مرة و انا في التالت و مرة و أنا في الخامس

بوسى هو انتى مصرية؟
m
sweet_toota;10994537:
محدش عارف يا ميكو على ما تولدى ان شاء الله هيكون اية اتغير ما يمكن يرجعها يارب

عارفه بقالها اكتر من خمس شهور زعلانه وبقالها تلات سنين ونصف مجوزه وهو العيب من عنده
وغير كده ماستحمله
وغير كده طلقها ومداهاش حاجه حتي ليسها سرقوه
ادعولها يالله عليكم
(
ربنا يعوضها خير يارب ان شاء الله يا ميكو
m
white angel 85;10994523:
ايوة يا كاتو حجوزه لارا بنت ميكو

بوسي شفت سؤالك ميرسي يا حبيبتي انتي عرفتي حامل في ايه ولد ولا بنوتة

ايوا كدا افتكرت هاتقولي حد تاني
كنت هاتقطعي يامعلم ههههههه
X