شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
شكرا ياكاتو يارب يعوضها خير ده لسه صغيره عندها 24 سنه
s
بصى يا بوسى لما يجى ان شاء الله بالسلامة احساسك هيتغير خالص و دلوقتى لما تحسى كدة استعيذى بالله من الشيطان عشان فى ناس تحلم بس يبقلها طفل دى نعمة ربنا ما يحرم حد منها ابدا
s
هى مخلفتش يا ميكو؟؟؟؟؟؟ ربنا يعوضها خير يارب
&
miko85;10994540:
انتي اصلا بردو في السعوديه
بصي ياستي اولا في طفلين جايين
ثانيا مافيش مستشفيات خاصه في جيزان في بلد جنبنا كده نصف ساعه خايفه اولد في اي وقت
ثالثا بابا دكتور نساء وولاده وياخد باله مني
ماشاء الله اه انا فى الرياض واحسن ليكى برده تنزلى مصر:ok: وربنا يتميلك على خير.ويباركلك فيهم وبعدين ياستى افرحى جوا بيتك ايه المشكله وجوا شقتك مقفول عليك بابك
بنات ايه التجمع الحلو ده اصبروا عليا ماعدتش عارفه لولا من توتا :085::085::085:وبكلم مين
زوزوكا انتى فين؟ماتزعليش روقى معانا
ميرووووووووووووووانتى فين؟
(
بوسى انا كنت بحلم احلام وحشة جدا ومخيفة بجد وانا حامل ودى عشان كنت خايفة من الولادة بس والله الولادة شئ سهل جدا جدا المهم بعد الولادة ارق وقلة نوم وتعب جوة فعلا احسن وارحم من برة هههههههههه
P
امري لربي وهوّي ع طول بيخدلي حقّي ومهما يطول
ظلمك على قلبي بيدعي انا لربي عني هواك يزول
امري لربي وهوّي ع طول بيخدلي حقّي ومهما يطول
ظلمك على قلبي بيدعي انا لربي عني هواك يزول
انت القوي طيب يا ظلمني
جرب ترتاح بالليل وتغفى
هوّي العليم
هوّي بينصفني
ولا عنّو شي بالدنيي بيخفى
عمري ما بيشكي لغير الله
هوّي لوجعي والمي دواه
انت مينك انت
انت ولا حتى
نسمة هوى بمداه
قلبي بيسامح ما بينسى
بيتعلم ومش رح يقسى
ويكون بقى بعلمك
ما في حدا بظلمك
ولا في الك مرساه
انت القوي طيب يا ظلمني
جرب ترتاح بالليل وتغفى
هوّي العليم
هوّي بينصفني
ولا عنّو شي بالدنيي بيخفى
عمري ما بيشكي لغير الله
هوّي لوجعي والمي دواه
انت مينك انت
انت ولا حتى
نسمة هوى بمداه
m
وانا كماان ياتوتا مش بناااام خالص
&
miko85;10994567:
عارفه بقالها اكتر من خمس شهور زعلانه وبقالها تلات سنين ونصف مجوزه وهو العيب من عنده
وغير كده ماستحمله
وغير كده طلقها ومداهاش حاجه حتي ليسها سرقوه
ادعولها يالله عليكم
اسال الله ان يعوضها من الرجال ماشاءت .وان شاءالله هيجيلها احسن منه.ربنا يلهمها الصبر
ع
يا حبيبتي قطعتي قلبي عليها و الله يا ميكو ربنا يصبرها و يعوضها و يقدرلها الخير و يفرح قلبها

ايه السؤال الغريب ده يا ميرو .. آه مصرية مع الأسف ههههه ... آه يمكن عشان كنت باشجع الجزاير :074: :046: :041:
m
ايوه يادينا ماخلفتش ومعنداش مشكله
(
اة يا ميكو انا من راى تنزلى تولدى فى مصر انتى هتكونى محتاج حد معاكى يرعاكى لغاية ماتقدرى تقومى تخدمى نفسك بنفسك انتى والبيبى وبعدين لسة كام شهر لغاية ماتولدى يكون ربنا غير الاحوال وانتى ليكى حق تفرحى وظروف اللى حصلت لبنت خالتك انتى مالكيش سبب فيها يعنى ماتفكريش كتير وسبيها لله
s
انا نومى مقطع لازم اقلق كل شوية وانا لو منمتش نوم متواصل ابقى كأنى منمتش حتى جوزى بيقلى بدأ يبان الاجهاد على وشك
&
ليه بس كل الزعل دا ياميرو؟هوا بيشتغل ايه؟
m
انتي اسمك ايه يادموع الملاءكه وبنتك اسمها ايه
P
دموع الملائكه;10994609:
ماشاء الله اه انا فى الرياض واحسن ليكى برده تنزلى مصر:ok: وربنا يتميلك على خير.ويباركلك فيهم وبعدين ياستى افرحى جوا بيتك ايه المشكله وجوا شقتك مقفول عليك بابك
بنات ايه التجمع الحلو ده اصبروا عليا ماعدتش عارفه لولا من توتا :085::085::085:وبكلم مين
زوزوكا انتى فين؟ماتزعليش روقى معانا
ميرووووووووووووووانتى فين؟


هنا اهو

عروسة نعومة;10994630:
يا حبيبتي قطعتي قلبي عليها و الله يا ميكو ربنا يصبرها و يعوضها و يقدرلها الخير و يفرح قلبها

ايه السؤال الغريب ده يا ميرو .. آه مصرية مع الأسف ههههه ... آه يمكن عشان كنت باشجع الجزاير :074: :046: :041:

اصل نعومة دى مش مصرى ده اولا ثانيا عندك شوية كلام كده بردو مش مصرى

miko85;10994631:
ايوه يادينا ماخلفتش ومعنداش مشكله


ربنا يعوضها ياااااااااااااااارب

عندى هبوط تانى يا عيال
&
kato;10994611:
بوسى انا كنت بحلم احلام وحشة جدا ومخيفة بجد وانا حامل ودى عشان كنت خايفة من الولادة بس والله الولادة شئ سهل جدا جدا المهم بعد الولادة ارق وقلة نوم وتعب جوة فعلا احسن وارحم من برة هههههههههه

ههههههههههه مش كده .بقولك انتى ركبتى وسيله ياكاتو ولا لسه احسن انتى تقريبا والده معايا .وميرو بنتك عامله ايه؟
ع
توتا و ميكو خير مش بتنامو ليه .. شايفين الناس الخبرة زي كاتو بيقولولكو الحقو نامو أهوه

يا مامي خوفتوني يا كاتو من بعد الولادة ألا أخبار هدى ايه
s
ارق من اول الخامس وساعات بحس ان حاجة كاتمة على نفسى و هموت
&
miko85;10994654:
انتي اسمك ايه يادموع الملاءكه وبنتك اسمها ايه
بناااات انا خايفه ليكون ع الشات ده ولااااااد
انا اسمى راويه ياميكو وبنتى اسمها جنى وانتى؟وهتسمى الحلوين بتوعك ايه؟
(
لا والله يا دموع لسة بس هركب لوب ان شاء الله بس بسمع ان فى ناس حملت على اللوب ههههههههه يعنى زى عدمة بالظبط انتى ولدة طبيعى ولا قيصرى يا قمر

لا يا بوسى مش تخافى دى الحقيقة هههههههههههههههه لا انام بطولتى انا واميرة بنام حسب مزاجها ممكن افضل 24 ساعة صحية عادى
X