سلامتك يا ميرو حاولي ترتاحي شوية و كلي أي حاجة حلوة .. بس غريبة أنا فعلا باقول كلام مش مصري؟؟ ساعات باهزر بالشامي أو السعودي أصلي اتولدت و عشت في السعودية لغاية أولى ثانوي بس مش حاسة ان ده مأثر في كلامي
ميكو انتي لازم تولدي في مصر يبنتي اتوكلي على الله و بالمناسبة يا دموع تعرفي مستشفى الحمادي اللي في الرياض و كويسة و لا لأ و انتي ولدتي فين؟
شات بنات مصر لشهر محرم1431
ع
05-01-2010 | 09:36 PM
(
05-01-2010 | 09:36 PM
توتا ممكن يكون راس اول رجل البيبى فوق تحت صدرك عشان كدة حاسة بحاجة كاتمة على نفسك
انا كانت اميرة كدة لغاية التاسع وهى كاتمة نفسى راسها من اول السابع وههى فوق وحالفة ماتنزل هههههههههه
انا كانت اميرة كدة لغاية التاسع وهى كاتمة نفسى راسها من اول السابع وههى فوق وحالفة ماتنزل هههههههههه
&
05-01-2010 | 09:38 PM
عروسة نعومة;10994731:اه اعرفها ممتازة اوى بس انا ولدت فى عبيد عشان اصحابى ولدو فيها
سلامتك يا ميرو حاولي ترتاحي شوية و كلي أي حاجة حلوة .. بس غريبة أنا فعلا باقول كلام مش مصري؟؟ ساعات باهزر بالشامي أو السعودي أصلي اتولدت و عشت في السعودية لغاية أولى ثانوي بس مش حاسة ان ده مأثر في كلامي
ميكو انتي لازم تولدي في مصر يبنتي اتوكلي على الله و بالمناسبة يا دموع تعرفي مستشفى الحمادي اللي في الرياض و كويسة و لا لأ و انتي ولدتي فين؟
&
05-01-2010 | 09:39 PM
kato;10994738:
توتا ممكن يكون راس اول رجل البيبى فوق تحت صدرك عشان كدة حاسة بحاجة كاتمة على نفسك
انا كانت اميرة كدة لغاية التاسع وهى كاتمة نفسى راسها من اول السابع وههى فوق وحالفة ماتنزل هههههههههه
طيب عشان تتطمنينى صعب ولا ايه؟ هستناكى :040::040:انا ولدت طبيعى ماتفكرنيش بالولا ده الله يرضى عنك
&
05-01-2010 | 09:42 PM
ميرو لوانتى هنا كلى تمر واشربى عسل وكلى حلاوة طحينيه
مفيدين اوى والله
مفيدين اوى والله
(
05-01-2010 | 09:43 PM
دموع الملائكه;10994758:
طيب عشان تتطمنينى صعب ولا ايه؟ هستناكى :040::040:انا ولدت طبيعى ماتفكرنيش بالولا ده الله يرضى عنك
انتى هتستننى عشان تتطنى يعنى هتستنى كتير ههههههههه انا عايزة اللى يطمنى :03::03:
انتى والدة طبيعى ومش عايزة تفتكرى طيب لو والادة قيصرى زى حالاتى هتعملى اية ههههه بس بس عشان البنات ماتخافش :025::085::085::085:
&
05-01-2010 | 09:46 PM
kato;10994783:على رايك نسكت احسن ههههههههههه
انتى هتستننى عشان تتطنى يعنى هتستنى كتير ههههههههه انا عايزة اللى يطمنى :03::03:
انتى والدة طبيعى ومش عايزة تفتكرى طيب لو والادة قيصرى زى حالاتى هتعملى اية ههههه بس بس عشان البنات ماتخافش :025::085::085::085:
ص
05-01-2010 | 09:47 PM
بببببببببببببببخ
m
05-01-2010 | 09:48 PM
دموع الملائكه;10994695:
بناااات انا خايفه ليكون ع الشات ده ولااااااد
انا اسمى راويه ياميكو وبنتى اسمها جنى وانتى؟وهتسمى الحلوين بتوعك ايه؟
الله اسم حلو روايه
وجني اموور اوي
وان شاء الله هاسمي ادهم ولارا ايه رايم
P
05-01-2010 | 09:48 PM
اوف انا زهقت من المتطفلين دول مفيش دم خاااااااااااااالص؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ص
05-01-2010 | 09:50 PM
ميكو ازيك يا بت انتى عامله ايه
هتنزلى كيرو امتى ان شاء الله
ميرو كبرى هو احان بنقول ايه يعنى عادى
هتنزلى كيرو امتى ان شاء الله
ميرو كبرى هو احان بنقول ايه يعنى عادى
(
05-01-2010 | 09:50 PM
والله يا مورو اول ما شوفت اسمك تحت قولت اكيد مورو اول ما هتتكلم هتقول ببببببببببببخ ههههههههههههه
خلا انتى مشهور بيها ازيك يا قمر اخبارك اية
خلا انتى مشهور بيها ازيك يا قمر اخبارك اية
ع
05-01-2010 | 09:50 PM
هما مين المتطفلين دول يا ميرو
m
05-01-2010 | 09:52 PM
kato;10994725:
لا والله يا دموع لسة بس هركب لوب ان شاء الله بس بسمع ان فى ناس حملت على اللوب ههههههههه يعنى زى عدمة بالظبط انتى ولدة طبيعى ولا قيصرى يا قمر
لا يا بوسى مش تخافى دى الحقيقة هههههههههههههههه لا انام بطولتى انا واميرة بنام حسب مزاجها ممكن افضل 24 ساعة صحية عادى
انا ماما حملت تلات مرات علي لوب
وفي الاخر بابا عملها ربط في الخر ههههه
لما كنا هانبقي 15 واحد
P
05-01-2010 | 09:54 PM
اللى تحت يا بوسى
ازيك يا مورو
ازيك يا مورو
m
05-01-2010 | 09:55 PM
هاي يامورو ازيك وحشتيني اوووي
(
05-01-2010 | 09:56 PM
miko85;10994864:
انا ماما حملت تلات مرات علي لوب
وفي الاخر بابا عملها ربط في الخر ههههه
لما كنا هانبقي 15 واحد
:085::085::085::085::085::085:
ما انا خايفة من كدة احمل على اللوب :047::047:
ع
05-01-2010 | 09:56 PM
ههههه ما شاء الله يا ميكو ربنا يزيد و يبارك
ض
05-01-2010 | 09:58 PM
السلام عليكم
ع
05-01-2010 | 09:59 PM
يا سلام !! هو فيه رجالة بجد و عرفتوهم ازاي؟؟ و ليه مابلغتوش عنهم عشان يلغو عضويتهم؟؟