انا جوزي كمان مجوعني مش الانبوبه مبعرفش اكل لوحدي والاخ بيلعب كوره بره
وسلامتك يا بيبووو الف سلامه
وبسبس معلش استحملي حببتي زمانه جاي في السكه
شات بنات مصر لشهر محرم1431
م
05-01-2010 | 08:14 PM
م
05-01-2010 | 08:16 PM
كان ازاي بئا يا ميروو نفسي حد يعرفني بجد طعمه حلووو؟؟؟؟
(
05-01-2010 | 08:17 PM
ازيكم يا بنات اخباركم اية وحشتونى
الف مبروك لدودى وميرو وربنا يباركلهم فى يوسف ونور ويكملهم على خير وحمدلله على سلامتهم وعقبال باقى الحوامل يارب
الف مبروك لدودى وميرو وربنا يباركلهم فى يوسف ونور ويكملهم على خير وحمدلله على سلامتهم وعقبال باقى الحوامل يارب
P
05-01-2010 | 08:19 PM
ازيك يا كاتو و ازاى خطيبة ابنى؟؟؟؟؟؟
ندى كان طعمه حلو زى الحمام بس مختلف شوية و اصغر كده
ندى كان طعمه حلو زى الحمام بس مختلف شوية و اصغر كده
م
05-01-2010 | 08:20 PM
اهلا كاتوا منوره
&
05-01-2010 | 08:20 PM
ازيك ياكاتو يارب.
ميرووووو بس كلميه وهوا هيحن والله وربنا معاكى وخدى بالك من صحتك اهم على راى نودى بس والله هيتغير خالص بعد ماتجيبوله نونو وهيحبك اوى وبكره تقولى رورو قالت؟؟؟؟
بسبس مالها يابنات المغص من ايه؟وكتكوت بنت سكره مالها؟ وبوبى مالها فيه ايه ؟ربنا يعافيكم ويكملكم على خير
ميرووووو بس كلميه وهوا هيحن والله وربنا معاكى وخدى بالك من صحتك اهم على راى نودى بس والله هيتغير خالص بعد ماتجيبوله نونو وهيحبك اوى وبكره تقولى رورو قالت؟؟؟؟
بسبس مالها يابنات المغص من ايه؟وكتكوت بنت سكره مالها؟ وبوبى مالها فيه ايه ؟ربنا يعافيكم ويكملكم على خير
م
05-01-2010 | 08:21 PM
ربنا يطمنك يا ميرو ويريح قلبك يارررب
z
05-01-2010 | 08:21 PM
انا امبارح يادموع رحت اصالح جوزي رح قلي ابعدي عني انا مخنوق منك وفضل يزعق ويتخانق للساعه 3 الفجر
(
05-01-2010 | 08:22 PM
الحمد لله يا قمر وخطيبة ابنك مستنية وصولة بالسلامة ان شاء الله
ازيك يا مون اخبارك اية يا قمر هو انتى فى السعودية ولا الامارات
ازيك يا مون اخبارك اية يا قمر هو انتى فى السعودية ولا الامارات
ع
05-01-2010 | 08:24 PM
عملت ساندوتش قشطة و مربى :062:
(
05-01-2010 | 08:24 PM
زوزو ازيك يا قمر اخبارك اية انتى رجعتى مصر خلاص
مالة جوزك عامل فيكى اية هما مالة الرجالة اليومين دول شامين نفسهم عليا لية وريلة العين الحمرا
هههههههههه
مالة جوزك عامل فيكى اية هما مالة الرجالة اليومين دول شامين نفسهم عليا لية وريلة العين الحمرا
هههههههههه
م
05-01-2010 | 08:24 PM
في مثل بيقوول سيب حبيبك على هواه لحد ديله ما يجي على قفاااااااااه سيبوهم لحد ما يهدوا خااالص وانتوا اتباردوا خالص ولا كان يف حاااجه وسيبوهم شويا هتلاقوا ان هم الي بيدورواااااا وبيصالحوااااا كمان مش معنى كده ان لو انتي غلطانه تتمادي ده ميحصلش الا في حاله بس ان الراجل يتمرع فيهاا ويسوق فيهااا انما لو في منك غلط فلا معلش تروحي تصالحيه وتضحكي في وشه كمان وتغلسي عليه لحد ما يصالحك
(
05-01-2010 | 08:27 PM
بوسى ازيك يا قمر وحشتينى اخبارك اية يا قمر انتى عرفتى انتى حامل فى ولد ور بنت يا قمر ولا لسة
s
05-01-2010 | 08:28 PM
ههههههههههههه الله قشطة و منبى انا عايز عاااااااااااااااااا انتى زايدة كام كيلو يا بوسى لحد دلوقتى؟
P
05-01-2010 | 08:32 PM
مشمش ام محمد;10994112:
في مثل بيقوول سيب حبيبك على هواه لحد ديله ما يجي على قفاااااااااه سيبوهم لحد ما يهدوا خااالص وانتوا اتباردوا خالص ولا كان يف حاااجه وسيبوهم شويا هتلاقوا ان هم الي بيدورواااااا وبيصالحوااااا كمان مش معنى كده ان لو انتي غلطانه تتمادي ده ميحصلش الا في حاله بس ان الراجل يتمرع فيهاا ويسوق فيهااا انما لو في منك غلط فلا معلش تروحي تصالحيه وتضحكي في وشه كمان وتغلسي عليه لحد ما يصالحك
و الله يا بنتى مش جوزى خااااااااااااااااااالص
عايزنى دايما انا اللى اصالح حتى و هو اللى غلطان كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة كل مرة
و انا زهقت
لانى كل مرة كنت بعمل كده برضا بيفتكرنى انى بتنازل او ان ده فرض عليا
بس خلاص بالله عليكو غيرو الموضوع
م
05-01-2010 | 08:33 PM
وانا غيرت منك ورحت عملت سندوتش مربىى مشمش وسندوتش لبنه بحبه البركه نيهاهاهاهاها خلينا نبقلظ
صحيح الي معايا في اخر الخامس وزنكم قد ايه؟
صحيح الي معايا في اخر الخامس وزنكم قد ايه؟
م
05-01-2010 | 08:33 PM
غيري الموضوع قومي هاتى حاجه كوليها واكلي النونو وتعالي نررغي في الطبييييخ
م
05-01-2010 | 08:34 PM
محدش رد عليااا شوفتوا افتتاح برج دبي امبارح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
05-01-2010 | 08:36 PM
انا زدت 4 كيلو بحالهم من أول الحمل
P
05-01-2010 | 08:36 PM
جه فين الافتتاح ده؟؟