شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
05-01-2010 | 06:58 PM
سلامتك يا مورو اشربى شاى اخضر
&
05-01-2010 | 07:01 PM
z
05-01-2010 | 07:02 PM
وعليكم السلام والرحمه
ربنا يقومها بالسلامه هي رجعت بيتها ولا لسه
ربنا يقومها بالسلامه هي رجعت بيتها ولا لسه
z
05-01-2010 | 07:03 PM
سلامتك ياميرو مالك
اشربي مسكن
اشربي مسكن
م
05-01-2010 | 07:03 PM
السلام عليكم ازيكم وحشتونى اوي
ع
05-01-2010 | 07:06 PM
سويت توتا لأ انا مش باحس بنغز و لا حاجة لما بامشي الحمد لله بس لما بانام على جنبي باحس اني مش قادرة آخد نفسي و ان في حاجة ضاغطة تحت صدري كده ، يلا ربنا يعدي الحمل لينا كلنا على خير .. ما قولتليش انتي اسمك ايه
ميرو ازيك .. يارب تكوني أحسن مع جوزك .. هوا دودي ولدت ؟؟ و طبيعي و لا قيصري و عاملة ايه دلوقتي و مبرووووووك لميرو مش هيا برضه لاف ؟؟
عقبالنا يا رب و عيننا على اللي بعد كده
ميرو ازيك .. يارب تكوني أحسن مع جوزك .. هوا دودي ولدت ؟؟ و طبيعي و لا قيصري و عاملة ايه دلوقتي و مبرووووووك لميرو مش هيا برضه لاف ؟؟
عقبالنا يا رب و عيننا على اللي بعد كده
ص
05-01-2010 | 07:06 PM
الحمد لله
ولا اشرب شاى عادى مفيش حيل للاخضر مرررررررررر
ولا اشرب شاى عادى مفيش حيل للاخضر مرررررررررر
ص
05-01-2010 | 07:07 PM
دودى جابت يوسف ما شاء الله امبارح
وميرو جابت نور اول امبارح ما شاء الله
والى اعرفه ان دودى قيصرى
وميرو جابت نور اول امبارح ما شاء الله
والى اعرفه ان دودى قيصرى
م
05-01-2010 | 07:09 PM
عروسه نعوووومه حسيتي بالحركه والخبط دلوقت صح؟؟؟؟
P
05-01-2010 | 07:11 PM
CuTie KaTkOoTa;10988168:
وانا 2/3 يا لولي
ايه دددددددددددددده و انا كمان دحنا طلعنا زى بعض اهووووووووووو:086: يالا هدنة بقى
zozokah;10993322:
وعليكم السلام والرحمه
ربنا يقومها بالسلامه هي رجعت بيتها ولا لسه
لسه كمان شوية و بعتالك بجد سلام خاص و دعيتلك بالاسم ربنا يجعله من نصيبك يا جميلة
مشمش ام محمد;10993333:
السلام عليكم ازيكم وحشتونى اوي
ازيك نودى اخبارك ايه؟
عروسة نعومة;10993362:
ميرو ازيك .. يارب تكوني أحسن مع جوزك .. هوا دودي ولدت ؟؟ و طبيعي و لا قيصري و عاملة ايه دلوقتي و مبرووووووك لميرو مش هيا برضه لاف ؟؟
عقبالنا يا رب و عيننا على اللي بعد كده
والله الوضع مع جوزى زىماهو الحمدلله ادعولى بس انتوا بالله عليكم
مش عارفة ايه القسوة اللى هو فيها دى ربنا يهديه
دودى ولدت قيصرى الحمدلله
صوت العيون;10993364:
الحمد لله
ولا اشرب شاى عادى مفيش حيل للاخضر مرررررررررر
الف سلامة عليكى يا قطة
ع
05-01-2010 | 07:12 PM
و عليكم السلام يا مشمش ازيك
ص
05-01-2010 | 07:12 PM
الله يسلمك يا جميله
ازيك عامله ايه دلوقتى يارب خير ديما يارب
ازيك عامله ايه دلوقتى يارب خير ديما يارب
ع
05-01-2010 | 07:16 PM
آه يا مشمش الحركة و الخبط بيقوو بس لسه جوزي ماحسش يعني الخبط ده لسه مش قوي
ما شاء الله .. مبروك يوسف و نور ما شاء الله ربنا يقوم ماميهاتهم بالسلامة ..عقبالنا يااااارب
سلامتك يا ميرو انا سمعت ان بنادول آمن للحوامل بس حاولي تربطي راسك احسن
ما شاء الله .. مبروك يوسف و نور ما شاء الله ربنا يقوم ماميهاتهم بالسلامة ..عقبالنا يااااارب
سلامتك يا ميرو انا سمعت ان بنادول آمن للحوامل بس حاولي تربطي راسك احسن
s
05-01-2010 | 07:17 PM
اسمى دينا يا بوسى انا مش عارفة اية النغز دة و قلت للدكتورة قالتلى مفيش مشكلة مش فاهمة يعنى اية مقالتش حاجة
مورو انا بحس ان الاخضر افيد بس لو مش بتحبيه خليها احمر و خلاص واهو اى حاجة تظبط الدماغ
مورو انا بحس ان الاخضر افيد بس لو مش بتحبيه خليها احمر و خلاص واهو اى حاجة تظبط الدماغ
&
05-01-2010 | 07:18 PM
ازيكم يابنات وحشتونى
انافتحت بس رحت عشان اعمل شاى لجوزى
ازيكم؟
انافتحت بس رحت عشان اعمل شاى لجوزى
ازيكم؟
م
05-01-2010 | 07:20 PM
توتا انا كان عندي النغز ده النغز ده الرحم بيتشد وبيرفع لفووووق ماما قالتلي كده ولما كنت بقول للدكتور بتاعي كده بردو كان بيضحك عليا وميردش عليا شيئ طبيعي متخافيش
عروسه نعوومه حاولي تركزي في خبطه وانتى قاعده واول ما تحسي خلي جوزك يحط ايده عطول هيحس وانتي قاعده اكتر
ازيك يا برنسيس
ومبروك للبنات الي ولدواا
عروسه نعوومه حاولي تركزي في خبطه وانتى قاعده واول ما تحسي خلي جوزك يحط ايده عطول هيحس وانتي قاعده اكتر
ازيك يا برنسيس
ومبروك للبنات الي ولدواا
s
05-01-2010 | 07:21 PM
اهلا يا دموع انتى عاملة اية؟
&
05-01-2010 | 07:24 PM
بخير والله يادودى بس بنتى بتتتلوى اوى ومافيش فايده الله يشفيها
على فكرة قاعده على رجلى بعتتتلكم بوسه
ههههههههه
على فكرة قاعده على رجلى بعتتتلكم بوسه
ههههههههه
s
05-01-2010 | 07:25 PM
بس يا مشمش النغز دة بيجيلى لما بعمل مجهود او بمشى كتير مش لوحده و كمان الخبطات بتحسوا بيها وانتوا قاعدين و نايمين بس صح؟ اصلى وانا واقفة او ماشية مش بحس بحاجة
م
05-01-2010 | 07:25 PM
بوسيهالنا وربنا يخليها ليكي والف سلامه عليها