خير ياكتكوته سلامتك
الف سلامه عليكي يارب
شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
05-01-2010 | 05:11 PM
C
05-01-2010 | 05:11 PM
zozokah;10992534:
سلامتك ياكتكوته سلامتك
الله يسلمك يا زوزو
عروسة نعومة;10992538:
ازيكو يا بطيخات ، هو شات الحوامل لسه فيه مشاكل و لا ايه ؟؟ مبروك الاسم الجديد يا كتاكيتو يا قمر ألا بطنك كبرت و لا لسه
الله يبارك فيكي يا بوسي :040::040::040:
لا كبرت بس بردو اللي بيشوفني بقي دلوقتي بدل ما يقولولي مش باين خالص انك حامل، بيقولولي حامل في الخامس او السادس اقصاها، لكن التامن دي لا بردو لسه :085::085::085:
ع
05-01-2010 | 05:12 PM
سلامتك يا كتكوتة كلي حاجة مسكرة حتى لو معلقة سكر و ارقدي شوية
C
05-01-2010 | 05:13 PM
sweetylolla85;10992558:
خير ياكتكوته سلامتك
الف سلامه عليكي يارب
عروسة نعومة;10992563:
سلامتك يا كتكوتة كلي حاجة مسكرة حتى لو معلقة سكر و ارقدي شوية
الله يسلمكم يا بنات، طيب هجيب يوسفي يغير الطعم شوية واهو مسكر بردو ويمكن ينزل الدوا اللي واقف ده
d
05-01-2010 | 05:14 PM
شفتي بيتحولا مصامصين أكل و شرب و كل حاجة يا أوختشي
ع
05-01-2010 | 05:15 PM
ازيك يا دندونا .. ده نورك يا قمر و نور البلالين اللي هنا ، طب و الله كويس يا كتكوتا طب و ايه أخبار الوزن ؟؟ أنا أهل جوزي خانقني بالحكاية ديه و بيقولولي هاتجيبلنا سحلية و لا ايه
z
05-01-2010 | 05:16 PM
انا زهقانه عايزه اتفسح
d
05-01-2010 | 05:16 PM
قوليلهم يتوكسوا على عينهم يا عروسة بجد اهالي تخنقققققققققققققققققق
d
05-01-2010 | 05:17 PM
اان نفسي جوزي يقولي تعالي انا عازمك النهاردة على عشاء رومانسي و يجيلي هدية و حركات رومانسية مفقودة
ع
05-01-2010 | 05:18 PM
سويت توتا انتي هنا .. ازيك ، ألا انتي اسمك ايه؟ و ايه أخبار الوزن عندك كنتي كام في بداية الحمل و دلوقتي كام و الدكتور بيقولكو ايه على موضوع الوزن ده يا جماعة انا الدكتور بتاعي ما بيدينيش وش خالص بيقولي انتي كويسة كده و خلاص
ه
05-01-2010 | 05:19 PM
سلامتك ياكتكت انا بقول انتى اختفيتى ليه بحسبك قمتى
اشربى عصير يفوقك شوية ياحبيبتى
اشربى عصير يفوقك شوية ياحبيبتى
م
05-01-2010 | 05:20 PM
هانا اوبا;10992412:
بس خدى بالك يااشرى لما هتخحسى وشك كمان هيخس وهيتاثر اوى وممكن يبقى شكلو دبلان
يا ستى دبلان دبلان اهم حاجة جسمى بجد قرفانة من نفسى مشكلتى انى لما بزعل باكل ولما بفرح ........ باكل بردو ههههههههههههه عادى يعنى معنديش مشكلة
والى مضيعنى بزياد ان خطيبى اول ما يحس انى مقللة فى الاكل بيعمل عليا حرب شعواااء عايزنى دبة ( الظاهر عشان لما نتخانق يعايرنى ويقولى يا عجلة) هههههههههه
والى مضيعنى بزياد ان خطيبى اول ما يحس انى مقللة فى الاكل بيعمل عليا حرب شعواااء عايزنى دبة ( الظاهر عشان لما نتخانق يعايرنى ويقولى يا عجلة) هههههههههه
كوباية مايه;10992416:
لا الجواز والحمل نعمه الحمدلله عليها بس فيها عيوبها ومميزاتها
بس عيوبها بالنسبالى اوضح هههههههههههههههه
الجواز عيبه البيت وككدا وبجد لو شقتك كبيره بتتهلكى
وبعدين الطبخ كمان يعنى دلوقتى مثلا هقلكم انا قايمه اسلق اللحمه ههههههههه مش بنتهنى على النت
وبعدين لازم تنضفى البيت وتغسلى الهدوم وتكويها
والمشكله بقى انك مش بتغسلى هدومك لوحدك لا انتى وهو يعنى مفيش مساواه :(
الحمل عيبه الوحيد ان الواحده مش بتبقى فاهمه نفسها
يعنى قبل الحمل حاجه وبعد الحمل تحسوها واحده تانيه
احاسيس غريبه وتعبانه علطول
واكل مكنتش بتاكله تبقى بتاكله والعكس
وجوزك مثلا لو قالك ايه القمر دا تبقى عايزه تخنقيه وتقوليله انت بتتريق كمان
وكمان بتقولى مساء الخير ههههههههههههههه زى فيلم الزوجة ال 13 ههههههههههههههههه
ربنا يهدى سركوا يا قمرات يارب وعلى فكرة يا كوباية انا متبعاكى من ايام ما كنتى اسيرة حنانة واموت واعرف اشمعنى كوباية مية ( جوزك بيطلبها منك كتير ولا اية)؟؟ هههههه
ربنا يهدى سركوا يا قمرات يارب وعلى فكرة يا كوباية انا متبعاكى من ايام ما كنتى اسيرة حنانة واموت واعرف اشمعنى كوباية مية ( جوزك بيطلبها منك كتير ولا اية)؟؟ هههههه
zozokah;10992422:
ههههههههههههههههه ِكلنا اتجوزنا من غير شغالات يابسبس انا قلت لجوزي عايزه شغاله تصوري رد عليا قلي ايه :081:
قلي امال انا متجوزك ليه :035::035::035:
هههههههههههههههههههههههههههههه عسل واللة يا زوزو
انا بقا خطيبى على طول لما يلاقى مامتة تعبانة يقولها كدة هههههههه بس بقلب وشى طبعا عشان ميزطوش فى الزيطة ( وبينى وبين نفسى :037:بضحك:037:)
انا بقا خطيبى على طول لما يلاقى مامتة تعبانة يقولها كدة هههههههه بس بقلب وشى طبعا عشان ميزطوش فى الزيطة ( وبينى وبين نفسى :037:بضحك:037:)
هانا اوبا;10992431:
لا والله الجواز مش وحش زى مالناس بتقول دة جميل اوى بس اهم حاجة الصبر وانك تقدرى اللى قدامك لانو هو كمان هيعاملك بالمثل:086::086:
الخوف بقا من المعاملة بالمثل دى
دة انا ايام البيريود بجد ببق عصبية جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فما بالكوا بقا لو رنا كرمنى واتجوزت وبقيت حامل
دة انا هولع فى الشقة
هههههههههههههههههه
دة انا ايام البيريود بجد ببق عصبية جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فما بالكوا بقا لو رنا كرمنى واتجوزت وبقيت حامل
دة انا هولع فى الشقة
هههههههههههههههههه
zozokah;10992472:
انا فضلت مصاحبه جوزي سنتين من وره اهلي :077: :086: وسنتين خطوبه وتجهيزات للفرح :06:
و 5 شهور متجوزه :036::036::036:
حلوة مصاحبة دى
اسمها (( ماشية:093: معاة )) عيب :041:كدة اية الالفاظ دى :037::037::037::037::093:
اسمها (( ماشية:093: معاة )) عيب :041:كدة اية الالفاظ دى :037::037::037::037::093:
zozokah;10992504:
بصي ي اِشري بالنهايه كل وحده ونصيبها وكل وحده مختلفه عن التانيه بالتفكير وكمان الرجاله مِش كلهم نفس الطباع
يارب يطلع حضك بالجواز حلو
ربنا يارب يخليكى ليا يا زوزو يااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
بجد دى تانى مرة ادخل هنا مش عارفة منتش بدخل لية من زمان دة انتوا كلكم عسلات والللللللللللللة هبق اجيلكوا على طول لانى زهقت من التجهيزات الواحد بيشترى وبردو مفيش حاجة عايزة تخلص
فاصل ......... ونواصل
بجد دى تانى مرة ادخل هنا مش عارفة منتش بدخل لية من زمان دة انتوا كلكم عسلات والللللللللللللة هبق اجيلكوا على طول لانى زهقت من التجهيزات الواحد بيشترى وبردو مفيش حاجة عايزة تخلص
فاصل ......... ونواصل
C
05-01-2010 | 05:20 PM
عروسة نعومة;10992590:
ازيك يا دندونا .. ده نورك يا قمر و نور البلالين اللي هنا ، طب و الله كويس يا كتكوتا طب و ايه أخبار الوزن ؟؟ أنا أهل جوزي خانقني بالحكاية ديه و بيقولولي هاتجيبلنا سحلية و لا ايه
لا طبعا ملهاش علاقة خالص، وكمان غريبة اوي دول بدل ما يتبسطوا، اكيد بردو لو تخنتي اوي كانوا بردو هايعلقوا، بصي كل مرة كنت بزيد كيلو ونص مثلا حاجة كده، المرة دي بس زدت 3، وقلتلها ممكن عشان الفاكهة، قالتلي طبعا لو زيادة هتزود الوزن خللي بالك بقي، فقلتلها اصلي كنت مدياها فاكهة غير اي مرة عشان دور البرد اللي كان عندي ده والسوائل الدافية كمان وعليها سكر طبعا او ساعات عسل ابيض
ه
05-01-2010 | 05:20 PM
عروسة نعومة;10992614:
سويت توتا انتي هنا .. ازيك ، ألا انتي اسمك ايه؟ و ايه أخبار الوزن عندك كنتي كام في بداية الحمل و دلوقتي كام و الدكتور بيقولكو ايه على موضوع الوزن ده يا جماعة انا الدكتور بتاعي ما بيدينيش وش خالص بيقولي انتي كويسة كده و خلاص
طب انا وزنى زاد والدكتورة تقولى عادى كلى كويسسسسسسسسس وانا ببقى هعيط عشان تخنت وبتقول المفروض كل اسبوع يبقى نص كيلو زيادة:091:
ع
05-01-2010 | 05:22 PM
يا جماعة حركات رومانسية ازاي بالمنظر اللي احنا فيه ده هههههه يمكن انتي لسه في البداية يا دندونا لكن بجد انا باتعقد لما أروح مع جوزي ستارز مثلا باحس اني مش بنوتة و ان الراجل صابر على اللي هوا فيه
z
05-01-2010 | 05:22 PM
dandona we bas;10992606:
اان نفسي جوزي يقولي تعالي انا عازمك النهاردة على عشاء رومانسي و يجيلي هدية و حركات رومانسية مفقودة
انا امبارح جوزي بيتخانق معايا للساعه 3 الفجر وانا والله مفتحت بقي بكلمه مِش عارفه ليه بيعمل كده
رحت اصالحه قلي ابعدي انا مخنوق منك واتفتح عليا زعيق
C
05-01-2010 | 05:24 PM
اشرى;10992624:يا ستى دبلان دبلان اهم حاجة جسمى بجد قرفانة من نفسى مشكلتى انى لما بزعل باكل ولما بفرح ........ باكل بردو ههههههههههههه عادى يعنى معنديش مشكلة
والى مضيعنى بزياد ان خطيبى اول ما يحس انى مقللة فى الاكل بيعمل عليا حرب شعواااء عايزنى دبة ( الظاهر عشان لما نتخانق يعايرنى ويقولى يا عجلة) هههههههههه
وكمان بتقولى مساء الخير ههههههههههههههه زى فيلم الزوجة ال 13 ههههههههههههههههه
ربنا يهدى سركوا يا قمرات يارب وعلى فكرة يا كوباية انا متبعاكى من ايام ما كنتى اسيرة حنانة واموت واعرف اشمعنى كوباية مية ( جوزك بيطلبها منك كتير ولا اية)؟؟ هههههه
فاصل ......... ونواصل
لا لا لا كله إلا الوش بجد، انا زعلانة اوي علي وشي بجد اكتر حاجة علي اد ما انا فرحت بردو اني خسيت، لسه بقول لجوزي من كام يوم، هموت وارجع وشي تاني زي زمان، كده بيديني سن كبير وكمان في الصور بالذات بيبقي مختلف اكتر كمان عن الحقيقة، بس خلاص بقي هنفخه يعني :085::085:
انا كمان نفسي اعرف من بسبس اشمعني كوباية مية بس بنسي اسألها
d
05-01-2010 | 05:24 PM
انا جوزي لسه منزلش من الشركة ياربي عايزة اروح بقى دماغي هتضرب و ظهري هيتفرتك
C
05-01-2010 | 05:26 PM
هانا اوبا;10992628:
طب انا وزنى زاد والدكتورة تقولى عادى كلى كويسسسسسسسسس وانا ببقى هعيط عشان تخنت وبتقول المفروض كل اسبوع يبقى نص كيلو زيادة:091:
مفروض فعلا الاكل المهم والمفيد ونقلل النشويات خالص عشان هي دي اللي بتخن مش الحمل نفسه، يعني لسه كنت بسأل صاحبتي علي اختها زادت كام في حملها الاخير، قالتلي كله علي بعضه 9 كيلو ولا 7 باين ، انا اتصدمت طبعا بس كويس والدكتور كان فرحان بيها جدا
d
05-01-2010 | 05:27 PM
ربنا يهدي كل الازواج ياااااااااااااااااااااااااارب