الله يسلمك يا هوبا
انا هطبخ صينيه بطاطس ورز طلب زوجى اخيييييييييييرا لاول مره يطلب حاجه
شات بنات مصر لشهر محرم1431
أ
05-01-2010 | 04:25 PM
C
05-01-2010 | 04:26 PM
هانا اوبا;10992106:
ازيك ياكتكوتة انا الدكتورة برضو ادتنى انتينال دة بس مخدتوش وبشرب لمون وخلاص
وفعلا شوية امساك وشوية اسهال والحالة صعبة اوى لدرجة بقيت اخاف اخرج بجد:01:
الف سلامة لبسبس وبيبو ولولا ربنا يشفيكم يارب
الحمدلله يا قمر، انا مفروض ان شاء الله رايحة السونار النهاردة، ادعولي انها تكوناتقلبت في الفترة دي بقي وخصوصا اني حسيت بمصارعة حرة جوا امبارح بالليل والنهاردة الصبح.
بقولك طيب انتينال علبته لونها اصفر في اورانج حاجة كده.
صوت العيون;10992135:
ببببببببببببببخ
بخخخخ، روحي بقي الفوازير
ا
05-01-2010 | 04:26 PM
ربنا يكرمنا جميعا ويعديها معانا على خير ويقومنا يالسلامه ويعدي الحمل على خير ويرزقنا بيبيهات قمرات يااااااااااااااااااااارب
أ
05-01-2010 | 04:26 PM
sweetylolla85;10992147:
جيتي علي الجرح يازوزو اعاااااااااااااااااااااااا
انا عيانه اوي ومش قادره اروح للجزار لانه بعيد اوي وجنبي سوبر ماركت مترو وعندهم لحمه صابحه بيقطعها قدامك من الدبيحه بفكر اروح اجيب من عندهم حد جرب اللحمه الصابحه بتاعه مترو لاني عيانه
لوصابحه هاتى
ولو عيانه يبقى اطلبى ديلفرى وخلاص
d
05-01-2010 | 04:26 PM
انا بقالي كتير مبلطجة و شم بطبخ و ماما هيا اللي بتطبخلي بقالها مدة الصراحة مش قادرة معنتش بقدر زي الاول بحس اني عايزة افضل مريحة
ماما عملالي محشي كرنب و في كمان شكشوكة عشان كان نفسي فيها اوي
ماما عملالي محشي كرنب و في كمان شكشوكة عشان كان نفسي فيها اوي
ا
05-01-2010 | 04:28 PM
كوباية مايه;10992148:
الله يسلمك يا هوبا
انا هطبخ صينيه بطاطس ورز طلب زوجى اخيييييييييييرا لاول مره يطلب حاجه
انتي شجعتيني على الاكله دي دي كوكو وكمان تبقي حلوة لو معاها شوربه لسان عصفور
z
05-01-2010 | 04:28 PM
لا انا مِش مجربه لحمة مترو مجربه لحمة سبنس وكارفور حلوه اوي متهيالي لحمة مترو مش حتكون اقل مستوى من لحمة سبنس وكارفور
ا
05-01-2010 | 04:30 PM
هستازنكو يا بنات اقوم اطبخ وهدخل تاني اما اخلص تامروني باي شئ يلا سلاااااااااااااااااااام يا حلوين وخلي بالكو من نفسكو
ص
05-01-2010 | 04:31 PM
ماشى جو ناو
ه
05-01-2010 | 04:31 PM
CuTie KaTkOoTa;10992152:
الحمدلله يا قمر، انا مفروض ان شاء الله رايحة السونار النهاردة، ادعولي انها تكوناتقلبت في الفترة دي بقي وخصوصا اني حسيت بمصارعة حرة جوا امبارح بالليل والنهاردة الصبح.
بقولك طيب انتينال علبته لونها اصفر في اورانج حاجة كده.
يارب تكون رجعت للوضع الطبيعى ياكتكوتة اة هى العلبة لونها اصفر
[QUOTE=dandona we bas;10992157]انا بقالي كتير مبلطجة و شم بطبخ و ماما هيا اللي بتطبخلي بقالها مدة الصراحة مش قادرة معنتش بقدر زي الاول بحس اني عايزة افضل مريحة
ماما عملالي محشي كرنب و في كمان شكشوكة عشان كان نفسي فيها اوي
احلى دللع يادندن:093::093:
z
05-01-2010 | 04:31 PM
انا لو ماما جت بكره فحاخذ استراحه من الطبيخ وماما اللي حتستلم المطبخ والطبخ :03::03::03::03:
s
05-01-2010 | 04:33 PM
كوباية مايه;10992155:
لوصابحه هاتى
ولو عيانه يبقى اطلبى ديلفرى وخلاص
جوزي متضايق لان بقالي كام يوم مقضياها ديلفري علي اكل مابيحبهوش كده يعني مخنوق فعاوزه اعمله اكل حلو
zozokah;10992173:
لا انا مِش مجربه لحمة مترو مجربه لحمة سبنس وكارفور حلوه اوي متهيالي لحمة مترو مش حتكون اقل مستوى من لحمة سبنس وكارفور
بجد يازوزو يعني اللحمه الصابحه بتاعتهم بتبقي حلوه لو كده اجيب كميه بقي عشان مش كل يوم ابقي محتاره
z
05-01-2010 | 04:33 PM
سلام يانسمه
C
05-01-2010 | 04:33 PM
هانا اوبا;10992182:
يارب تكون رجعت للوضع الطبيعى ياكتكوتة اة هى العلبة لونها اصفر
احلى دللع يادندن:093::093:
هو ده فعلا انا حبيت بس اتأكد عشان لو جبته مجبش حاجة غلط
أ
05-01-2010 | 04:34 PM
نسمه الجنه;10992170:
انتي شجعتيني على الاكله دي دي كوكو وكمان تبقي حلوة لو معاها شوربه لسان عصفور
اه اكيييييييييد
zozokah;10992186:
انا لو ماما جت بكره فحاخذ استراحه من الطبيخ وماما اللي حتستلم المطبخ والطبخ :03::03::03::03:
هههههههههههه كلنا هذا الرجل :03::03::03::03::03::03:
م
05-01-2010 | 04:35 PM
:025:هاى يا بنات:025:
مش عارفة انتوا محسسنى انى فى تجمع الحوامل :037::037:
ربنا يقومكم كلكم كلكم كلكم بالسلامة ياااااااارب
انا عارفة ان الحمل دة بجد متعب اووووووووووى جربتة مع اخواتى وعندى دلوقتى اختى حامل وموريانا الويل صباااااااااااااح الترجيييييييييييييييع:085::033::033::033::037:
ربنا معاكم
بقلوكوا يا بنات انا عايزاكوا كل واحدة موجودة تقولى حاجة هى ندمت انها معملتهاش ايام التجهيزات او سبتها فى الاخر وكان نفسها تعملها من بدرى
مش عارفة انتوا محسسنى انى فى تجمع الحوامل :037::037:
ربنا يقومكم كلكم كلكم كلكم بالسلامة ياااااااارب
انا عارفة ان الحمل دة بجد متعب اووووووووووى جربتة مع اخواتى وعندى دلوقتى اختى حامل وموريانا الويل صباااااااااااااح الترجيييييييييييييييع:085::033::033::033::037:
ربنا معاكم
بقلوكوا يا بنات انا عايزاكوا كل واحدة موجودة تقولى حاجة هى ندمت انها معملتهاش ايام التجهيزات او سبتها فى الاخر وكان نفسها تعملها من بدرى
ب
05-01-2010 | 04:38 PM
miko85;10990711:
بت يامها جتي ايه من الشارع
وانتي ايه مش هتولدي ولا ايه
ادعيللى اولد ف خلال 10 ايامممم
بدل ماولد قيصرى:033::033:
ه
05-01-2010 | 04:38 PM
صحيح يابنات انتم لسة بتروحو زيارات عائلية ولا خلاص بقى بقيتو تريحو دلوقتى اصلى بقيت اتعب من الخروج وكلو عايزنا نروحلو انما هما ييجو لا فبقيت اكبر بقى
ص
05-01-2010 | 04:38 PM
على فكره لحوم كارفور والاماكن دى قالوى فى التى فى انها مش مضمونه من ساعه انفلونزا الخنازير والله اعلم
s
05-01-2010 | 04:39 PM
اشري اكتر حاجه ندمت عليها اني كنت مستعجله علي الجواز ومحسيتش بطعم الخطوبه ودلوقتي بندم علي ايامها الجميله
